Gå til innhold

Vraket


Gondor

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
17 timer siden, Mina1 skrev:

Har hørt om flere damer som får kjærlighettsorg av fire dager... Er en jeg kjenner som fikk kjærlighetssorg pga en hun aldri hadde møtt... En som hun skrev med på nettet;) . Det er enda verre .... Men jeg sier : man kan få kjærlighetssorg over en man aldri har møtt, og også av en dag, til fire dager ja.... Kjærlighet er crazy på den måten. Fins ingen fasit på når man kan få kjærlighetssorg eller ikke.  Jeg har lært av det. Være forsiktig med seg selv. Det er lenge siden nå altså. 

Da er det ikke kjærlighetssorg. Da er det noe helt annet og langt alvorligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Mina1 skrev:

Har hørt om flere damer som får kjærlighettsorg av fire dager... Er en jeg kjenner som fikk kjærlighetssorg pga en hun aldri hadde møtt... En som hun skrev med på nettet;) . Det er enda verre .... Men jeg sier : man kan få kjærlighetssorg over en man aldri har møtt, og også av en dag, til fire dager ja.... Kjærlighet er crazy på den måten. Fins ingen fasit på når man kan få kjærlighetssorg eller ikke.  Jeg har lært av det. Være forsiktig med seg selv. Det er lenge siden nå altså. 

Dette høres ikke normalt og frist ut - det må da ligge mye mer bak når man får en slik reaksjon på at man mister kontakten med en man aldri har møtt.Her er jeg helt enig med Nicklaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎03‎.‎05‎.‎2018 den 21.45, Gondor skrev:

I dag ble jeg vraket av en mann jeg har kjent i over tyve år. Vi har hatt sporadisk kontakt gjennom alle disse årene og det har alltid vært sex involvert. Nå har han funnet en som han er interessert i som person også  og her sitter jeg med et sammensurium av følelser. Jeg må innrømme ovenfor meg selv at han kun har brukt meg til sex. Jeg har alltid lagt mer i det.

Nå sitter jeg her og lurer på om jeg i det hele tatt kan være av interesse for en mann. Er jeg pen nok? Har jeg interessant nok personlighet? Og hva med at jeg er bipolar og er uføretrygdet? Det er ikke akkurat noe å skryte av.

Jeg er lei meg, skuffet og litt sint. Og jeg tenker: Uff, så dum jeg har vært.

Jeg skjønner veldig godt at du er lei deg og føler deg vraket, selv om det ikke har vært et "forpliktende forhold". Det har vart i mange år, og jeg skjønner at du uungåelig har lagt mer i det enn kun sex.

Men jeg vil heller snakke om det at dette får deg til å lure på om du i det hele tatt kan være av interesse for menn – er du pen nok, interessant nok osv. Og jeg tror det er helt normalt å føle det slik etter mange år i én relasjon, hva enten den har vært "sporadisk" eller fast. Du bør absolutt tillate deg selv å slikke dine sår en stund, men det er veldig viktig å ikke tillate seg selv å synke ned i for mye grublerier om hva dette 'bruddet' sier om deg som person, som kvinne.

Husk: Tanker er IKKE fakta!

Og husk også at de aller fleste man treffer på sin vei, over en viss alder, har hatt forhold bak seg av den ene eller andre art uten at de dermed er "damaged goods" som ikke passer med noen andre. Ville du tenkt at en mann med brutte forhold bak seg var uaktuell for deg? At han var "diskvalifisert" for nye forhold dersom han hadde blitt vraket? Jeg er overbevist om at svaret på disse spørsmålene er nei. Prøv å overføre disse tankene på deg selv. Selv om du ikke var "den rette" for én, kan du likevel være det for en annen!

Klem & lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...