Gå til innhold

Så forelsket at det gjør vondt!


Guerrito

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
27 minutter siden, Kayia skrev:

Hun har truffet han én gang.

Ok.

Anonymkode: 155d2...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
13 minutter siden, Gargamel skrev:

:o. Du er ikke den som deler mest her. Det er i grunnen ikke jeg heller, men tror du tar kaka ;)

:o fra meg også.

Måtte scrolle opp og sjekke en gang til om det var Kayia som hadde skrevet det :o

Helt greit det altså, men vi er jammen ulike, vi som henger rundt her på DOL :rolleyes::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, påskelilje skrev:

:o fra meg også.

Måtte scrolle opp og sjekke en gang til om det var Kayia som hadde skrevet det :o

Helt greit det altså, men vi er jammen ulike, vi som henger rundt her på DOL :rolleyes::P

Ser den :D Har imidlertid en skokk gode venninner, og et knippe av dem har jeg snakket mye og godt med. Noen andre har jeg gått på kino, konsert eller reist bort sammen med - alt etter behov. Ikke bare bare å skulle ta sånne store livsvalg som innebærer tap av noen som tross alt er kjær og nær, kjøpe og selge hus, vurdere hva som er økonomisk lurt, tenke på resten av livet etc etc, og gjerne alt til samme tid ;) ALLTID god å ha en fin gjeng rundt seg, men ekstra godt når ikke alt går på skinner og tusen tanker kan minne mest om en lapslaus :D   

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, påskelilje skrev:

Måtte scrolle opp og sjekke en gang til om det var Kayia som hadde skrevet det :o

Det gjorde jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
4 minutter siden, Kayia skrev:

Ser den :D Har imidlertid en skokk gode venninner, og et knippe av dem har jeg snakket mye og godt med. Noen andre har jeg gått på kino, konsert eller reist bort sammen med - alt etter behov. Ikke bare bare å skulle ta sånne store livsvalg som innebærer tap av noen som tross alt er kjær og nær, kjøpe og selge hus, vurdere hva som er økonomisk lurt, tenke på resten av livet etc etc, og gjerne alt til samme tid ;) ALLTID god å ha en fin gjeng rundt seg, men ekstra godt når ikke alt går på skinner og tusen tanker kan minne mest om en lapslaus :D   

Tipper du lander trygt på begge beina, men sånt er nok vondt og slitsomt for alle når det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Vet jeg er følsom folkens... Jeg vet at jeg virker som en tenåring når jeg forelsker meg. Men sånn er jeg. Men jeg er flinkere å verne om meg selv enn før. Man lærer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.5.2018 den 16.53, Gargamel skrev:

Tipper du lander trygt på begge beina, men sånt er nok vondt og slitsomt for alle når det står på.

Ja, takk- vil gå seg til fint dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2018 den 15.55, påskelilje skrev:

:o fra meg også.

Måtte scrolle opp og sjekke en gang til om det var Kayia som hadde skrevet det :o

Helt greit det altså, men vi er jammen ulike, vi som henger rundt her på DOL :rolleyes::P

Det samme gjorde jeg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
19 timer siden, Kayia skrev:

Ja, takk- vil gå seg til fint dette :) 

Lykke til med et nytt kapittel i livet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Lykke til med et nytt kapittel i livet ditt :)

Tusen takk Påskelilje :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...