Gå til innhold

Når er det normalt å begynne å antyde om sex ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når er det normalt ? Hvor fort hadde du sex med typen din : 2 treff eller flere ? 

Anonymkode: f4840...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er det normalt ? Hvor fort hadde du sex med typen din : 2 treff eller flere ? 

Anonymkode: f4840...fcc

Det er lov etter fjerde treff, men kun om treffene har hatt tre timers varighet eller mer. Dersom hun eller han åpner døra for den andre to ganger i løpet av de to første datene kan det unntaksvis skje etter tredje treff. 

Kødder selvfølgelig, dette avhenger jo av så mangt.

Kjente dere hverandre før dere begynte å date foreksempel? Vet hver og en av dere at dere «tåler» å ligge med hverandre, også om det kun blir med dette? Hvilke erfaringer har hver og en av dere med forhold fra før? Hvordan reagerer hver og en av dere etter sex, type - blir dere lett forelsket etter sex - dvs endres relasjonen etter sex? Osv osv. 

Personlig ville alarmklokkene ringt om noen begynte å snakke om sex før andre date, men det er fordi jeg ville trodd at sex var hensikten fra den andres side. Jeg ville foretrukket å kjenne vedkommende bedre før sex - om ikke hensikten fra begges side var å ha sex selvfølgelig.  

Og du: Husk kondom! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når er det normalt ? Hvor fort hadde du sex med typen din : 2 treff eller flere ? 

Anonymkode: f4840...fcc

Hvis det gjelder katolikker fra mellom-europa må man vente til gftemål er inngått.

Anonymkode: 9b716...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når er det normalt ? Hvor fort hadde du sex med typen din : 2 treff eller flere ? 

Anonymkode: f4840...fcc

Her er det ikke noe som er normalt og unormalt - gjør det som føles greit for deg. :) Det spiller vel ingen rolle for deg om jeg hadde sex med kjæresten min på første, andre eller 12. treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når er det normalt ? Hvor fort hadde du sex med typen din : 2 treff eller flere ? 

Anonymkode: f4840...fcc

Her er det nok delte meninger. Sikkert mange som hadde sex på første date og er sammen 40 år senere.

Jeg tror du spiller kortene dine best ved å ikke antyde sex for tidlig, dersom du vil ha et langvarig forhold. Du kan vise interesse ved berøring og kos. Hvis han tar initiativ så trenger du ikke spille kostbar.

Det er ikke noen fasit, men når du spør så får du jo svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det gjelder katolikker fra mellom-europa må man vente til gftemål er inngått.

Anonymkode: 9b716...7dd

Hehe

Anonymkode: f4840...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
31 minutter siden, Gargamel skrev:

Her er det nok delte meninger. Sikkert mange som hadde sex på første date og er sammen 40 år senere.

Jeg tror du spiller kortene dine best ved å ikke antyde sex for tidlig, dersom du vil ha et langvarig forhold. Du kan vise interesse ved berøring og kos. Hvis han tar initiativ så trenger du ikke spille kostbar.

Det er ikke noen fasit, men når du spør så får du jo svar.

Det er han som skriver ting som jeg tror er hint til sex. Hehe. 

Anonymkode: f4840...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Kayia skrev:

Det er lov etter fjerde treff, men kun om treffene har hatt tre timers varighet eller mer. Dersom hun eller han åpner døra for den andre to ganger i løpet av de to første datene kan det unntaksvis skje etter tredje treff. 

Kødder selvfølgelig, dette avhenger jo av så mangt.

Kjente dere hverandre før dere begynte å date foreksempel? Vet hver og en av dere at dere «tåler» å ligge med hverandre, også om det kun blir med dette? Hvilke erfaringer har hver og en av dere med forhold fra før? Hvordan reagerer hver og en av dere etter sex, type - blir dere lett forelsket etter sex - dvs endres relasjonen etter sex? Osv osv. 

Personlig ville alarmklokkene ringt om noen begynte å snakke om sex før andre date, men det er fordi jeg ville trodd at sex var hensikten fra den andres side. Jeg ville foretrukket å kjenne vedkommende bedre før sex - om ikke hensikten fra begges side var å ha sex selvfølgelig.  

Og du: Husk kondom! :P 

Jeg er forelsket allerede uten sex. Det opplever jeg sjelden. 

Anonymkode: f4840...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er han som skriver ting som jeg tror er hint til sex. Hehe. 

Anonymkode: f4840...fcc

Ok. Høres ikke veldig unormalt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er forelsket allerede uten sex. Det opplever jeg sjelden. 

Anonymkode: f4840...fcc

Med din historikk er det nok lurt å holde litt tilbake og se om han er interessert i deg og ikke bare sex?

8 minutter siden, Gargamel skrev:

Ok. Høres ikke veldig unormalt ut. 

Forsåvidt enig i det, ikke uvanlig at nettdatere - eller andre forsåvidt - ønsker sex. For trådstarter er det kanskje mer lurt å lytte til ditt råd; vær litt kostbar denne gangen... ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kayia skrev:

Det er lov etter fjerde treff, men kun om treffene har hatt tre timers varighet eller mer. Dersom hun eller han åpner døra for den andre to ganger i løpet av de to første datene kan det unntaksvis skje etter tredje treff. 

Kødder selvfølgelig, dette avhenger jo av så mangt.

Skvatt litt over første avsnitt, før jeg kom til andre. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter:

Det er finnes ingen "fast formel" for hva som er akseptabelt eller riktig. Det finnes mange som har hatt sex på første treff og som holder sammen i årevis etterpå, og det finnes dem som venter med sex og hvor ting likevel skjærer seg. Det må nesten vurderes ut fra situasjonen hva som føles naturlig og riktig. Som Kayia skriver kan det være lurt å ha litt alarmklokker på om sexpraten kommer opp for tidlig/for tydelig, uten at du ved din atferd har "åpnet opp" for det, rett og slett fordi man kan lure på om han egentlig er interessert i deg som person eller om han først og fremst er kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, morsan skrev:

Skvatt litt over første avsnitt, før jeg kom til andre. :D

 

...kunne ikke dy meg :D:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når er det normalt ? Hvor fort hadde du sex med typen din : 2 treff eller flere ? 

Anonymkode: f4840...fcc

Kommer helt ann på- jeg ville veldig den første daten men gjorde det ikke ( vi hadde da vært interessert i hverandre i en måneds tid). Etterpå har han sagt at han hadde ikke tenkt anderledes om meg om vi hadde gjort det- men jeg er glad vi ventet fordi vi fikk faktsk snakket en del før andre gang vi møttes og da regelrett bodde i senga hele helgen... dette er seks måneder siden og vi er stupforelsket. Men jeg visste han ikke bare var ute etter sex med meg- altså- vi kunne hatt sex og det ikke hadde blitt noe mer- men vi likte hverandre og det viste seg at vi likte hverandre nok til at vi ble stupforelsket begge to.

Og en ting til: jeg er ikke noe for spill- om man har lyst på sex- gjøre det om man vil- jeg ville det ikke fordi jeg likte han for godt- han var verdt å vente litt på- men hadde vi hoppet til køys hadde jeg ikke mistet den romantiske interessen for det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
På 7.5.2018 den 8.31, Gargamel skrev:

Ok. Høres ikke veldig unormalt ut. 

Jepp... typisk er at de begynner å antyde om å ønske sex med meg på tidlig stadium. Og så kommer de med store ord om alt de vil med meg og jeg blir hekta. Det må aldri skje. Jeg er flinkere å ta avstand til slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
På 7.5.2018 den 8.43, Kayia skrev:

Med din historikk er det nok lurt å holde litt tilbake og se om han er interessert i deg og ikke bare sex?

Forsåvidt enig i det, ikke uvanlig at nettdatere - eller andre forsåvidt - ønsker sex. For trådstarter er det kanskje mer lurt å lytte til ditt råd; vær litt kostbar denne gangen... ;) 

 

Jeg forsøker å være kostbar. Har lært fra tidligere. :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mina1 skrev:

Jepp... typisk er at de begynner å antyde om å ønske sex med meg på tidlig stadium. Og så kommer de med store ord om alt de vil med meg og jeg blir hekta. Det må aldri skje. Jeg er flinkere å ta avstand til slikt. 

Greier du å resonnere over hvorfor det har blitt sånn? Hva gjør du? Hva sier du? På hvilket tidspunkt begynner de å syns at det er greit å foreslå sex, hva føler du da, og hva har ført praten dit? 

Hvordan går det med polakken og deg nå forresten?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
2 timer siden, Kayia skrev:

Greier du å resonnere over hvorfor det har blitt sånn? Hva gjør du? Hva sier du? På hvilket tidspunkt begynner de å syns at det er greit å foreslå sex, hva føler du da, og hva har ført praten dit? 

Hvordan går det med polakken og deg nå forresten?

Jeg vet ikke hvorfor det blir sånn. Jeg prater om alt mulig om interesser i livet altså hobbyer osv. Det gjør de alltid og. Men de er rask på å foreslå sex på et tidlig stadium men mulig menn er slik ? Dette gjelder menn generellt. Min erfaring med dem. Men et fåtall kan møtes 10 ganger uten å ha sex mens en del er veldig på og ønsker sex på andre date. 

Jeg vil ikke drøfte mer om meg og daten. Blir feil å drøfte om det ovenfor både han og meg . Men snakker generellt . :) . Jeg vil lukke privatlivet litt. Viktig. Men prate mer generellt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg vet ikke hvorfor det blir sånn. Jeg prater om alt mulig om interesser i livet altså hobbyer osv. Det gjør de alltid og. Men de er rask på å foreslå sex på et tidlig stadium men mulig menn er slik ? Dette gjelder menn generellt. Min erfaring med dem. Men et fåtall kan møtes 10 ganger uten å ha sex mens en del er veldig på og ønsker sex på andre date. 

Jeg vil ikke drøfte mer om meg og daten. Blir feil å drøfte om det ovenfor både han og meg . Men snakker generellt . :) . Jeg vil lukke privatlivet litt. Viktig. Men prate mer generellt. 

Ja greit å verne om privatlivet litt!

Jeg tror imidlertid ikke alle menn er sånn, og jeg tror man kan øve seg på å ikke bli så gira at man selv gir inviterende signal til slike tilbud. Jeg får også mange tilbud om kaffe, vin, kino , konsert etc, men er såpass isdronning i responsen at jeg har tilgode å oppleve at det hintes direkte til sex. Flere har den siste tiden sagt rett ut at de kunne te ny seg å bli kjæreste med meg - uten at det engang har vært flørt eller kyss eller noe først, men også de har fått et avvisende smil i retur ;) Har det ikke travelt, og bare hyggelig at noen gir uttrykk for at jeg er like de mens jeg venter på evt ny prins ;):D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 time siden, Kayia skrev:

Ja greit å verne om privatlivet litt!

Jeg tror imidlertid ikke alle menn er sånn, og jeg tror man kan øve seg på å ikke bli så gira at man selv gir inviterende signal til slike tilbud. Jeg får også mange tilbud om kaffe, vin, kino , konsert etc, men er såpass isdronning i responsen at jeg har tilgode å oppleve at det hintes direkte til sex. Flere har den siste tiden sagt rett ut at de kunne te ny seg å bli kjæreste med meg - uten at det engang har vært flørt eller kyss eller noe først, men også de har fått et avvisende smil i retur ;) Har det ikke travelt, og bare hyggelig at noen gir uttrykk for at jeg er like de mens jeg venter på evt ny prins ;):D 

Det er sant. Det er slik at verden er ikke stor og det er best å lukke privatlivet mitt for både min, hans del og for alle andre mennesker rundt sin del. ( vet folk kan være nyskjerrig også men det er ikke lurt å skrive om private ting på nettet tiltross for at man er en anonym bruker). Jeg har gjort det for mye pga frustrasjoner og stress i forbindelse med min kontakt med menn. I bruddet med eksen ( ikke for å nevne han igjen) så ble jeg helt frustrert i at han ikke ville prate ut med meg om eventuelle missforståelse.. Jeg var jo en løgner osv og jeg følte for å forklare men fikk ikke kontakte han og jeg ble sittende å skrive alt som jeg ville diskutere med han på nettet istedet. Jeg burde latt være. Det var ingen løsning å gjøre det. Beste løsning er å la han tro at jeg er et dårlig menneske. Og leve videre med godt hjerte og tenke på alt jeg mente godt i kontakten med han. Vet at jeg er ikke perfekt men det er det ingen som er. Vi gjør alle våre feil. Og jeg vet at selv om jeg ikke er perfekt så er jeg en person som er like mye verdt som andre og jeg mener alt godt. Nok om det. 

Men enig med deg og de som sier at man må kunne omkring det private. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...