Gå til innhold

"Siste innlegg" gir utlogging


laban

Anbefalte innlegg

I går ettermiddag ble jeg logget ut automatisk hver gang jeg trykket "Siste innlegg".  Det skjer systematisk i dag også, fra PC med IE 11.  Det gis ingen melding eller annet varsel, jeg er bare ikke innlogget lenger etter å ha trykket "Siste innlegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Samme her. Skjønte ingenting i går da jeg ble hevet ut gang på gang. Det er det samme i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Beklager sent svar, så visst ikke denne på onsdag og hadde fri igår. Hvordan er det nå? Vi har hatt en del større tekniske problemer i det siste, men det skulle foretas endringer i går morges. 

Hvis dere fremdeles får denne feilen skal jeg melde den inn!

Hanne Mari 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hvordan er det nå?

Jeg blir fortsatt utlogget når jeg trykker "Siste innlegg" på PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Beklager sent svar, så visst ikke denne på onsdag og hadde fri igår. Hvordan er det nå? Vi har hatt en del større tekniske problemer i det siste, men det skulle foretas endringer i går morges. 

Hvis dere fremdeles får denne feilen skal jeg melde den inn!

Hanne Mari 

Blir fremdeles hevet rett ut :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Beklager sent svar, så visst ikke denne på onsdag og hadde fri igår. Hvordan er det nå? Vi har hatt en del større tekniske problemer i det siste, men det skulle foretas endringer i går morges. 

Hvis dere fremdeles får denne feilen skal jeg melde den inn!

Hanne Mari 

Hos meg fungerer det helt normalt og har gjort det hele tiden. PC, win10 og chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Har gitt beskjed. Mulig det kommer en nedetid ila dagen som kan fikse dette og andre bugs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Virker visst nå :D

Jeg kastes fortsatt ut :(

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
5 minutter siden, laban skrev:

Jeg kastes fortsatt ut :(

Veldig rart. Da jeg var inne for en time eller to siden, så ble jeg først hevet ut. Skrev da at feilen fortsatt var der. Men like etter at jeg hadde skrevet det, var feilen borte, og jeg ble ikke kastet ut. Så gikk jeg inn og endret innlegget. Og jeg brukte Siste innlegg flere ganger uten problem.

Men NÅ blir jeg kastet ut igjen! Har prøvd tre ganger nå :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Det virker fremdeles ikke.

Skjønte ikke helt den linken administrator linket til. Laban og jeg har hatt dette problemet siden 8. mai, og det er ikke den feilmeldingen som kommer opp, som var omtalt i den tråden. Jeg blir bare utlogget, ingen feilmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Det var en nedetid i går som skulle gjøre noe med at folk blir logget ut. Håper det hjelper!
Hilsen Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Det var en nedetid i går som skulle gjøre noe med at folk blir logget ut. Håper det hjelper!

Jeg kastes fortsatt ut hvis jeg trykker "Siste innlegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent
På 25.5.2018 den 10.01, laban skrev:

Jeg kastes fortsatt ut hvis jeg trykker "Siste innlegg".

Skjer dette i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...