Gå til innhold

Forhold når paret er i 60 årene


kvinne1365380383

Anbefalte innlegg

kvinne1365380383

Hva mener dere brukere, gjerne i samme aldersgruppe som vi, hvor ofte det er vanlig og ha sex?
Vi har vært samboere nå i 10 år, og det siste året har det vel vært sexuell kontakt 2 eller 3 ganger. Når jeg(kvinnen) tar dette opp med mannen, så blir han irritert, og lurer på om sex er det eneste jeg tenker på.
Han viker hele tiden....jeg lurer på om han blir tilfredsstilt av og titte på film på nettet..Jeg aner ikke noe, for dette er ett emne som ikke skal snakkes om. 
NOen h\som har tips og komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, kvinne1365380383 skrev:

Hva mener dere brukere, gjerne i samme aldersgruppe som vi, hvor ofte det er vanlig og ha sex?
Vi har vært samboere nå i 10 år, og det siste året har det vel vært sexuell kontakt 2 eller 3 ganger. Når jeg(kvinnen) tar dette opp med mannen, så blir han irritert, og lurer på om sex er det eneste jeg tenker på.
Han viker hele tiden....jeg lurer på om han blir tilfredsstilt av og titte på film på nettet..Jeg aner ikke noe, for dette er ett emne som ikke skal snakkes om. 
NOen h\som har tips og komme med?

Han har ikke potensproblemer da? Kan være fryktelig sårt og vanskelig for en mann å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎05‎.‎2018 den 23.03, Lillemus skrev:

Han har ikke potensproblemer da? Kan være fryktelig sårt og vanskelig for en mann å snakke om.

Ja det kan hende det. Hvordan påvirker det henne da? Har en som ikke vil ha intim kontakt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Otac skrev:

Ja det kan hende det. Hvordan påvirker det henne da? Har en som ikke vil ha intim kontakt selv.

Om han har potensproblemer og ikke vil snakke om det, men heller trekker seg unna og ikke gir henne annen nærhet heller så blir det lite nærhet og sex da. Sex er ikke bare samleie med penis vet du. Man kan kjærtegne hverandre med hender og munn og gi hverandre nytelse på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...