Gå til innhold

En mann som vil ha sex på andre date... er han useriøs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Håper han er der også etterpå :) Det fortjener du :) 

Takk stjernestøv ;) . Jeg er redd for å i det hele tatt treffe han igjen pga gamle minner og erfaringer. Er så redd for at det samme vil skje igjen. Altså at han er intens nå i starten og plutselig sitter jeg igjen å gråter fordi han stakk. Han er ganske god på å ta kontakt nå. Virker veldig interessert men jeg er redd at han blir skuffet.. Og at han bare ser for seg et bilde i hode sitt. Han har jo vært på en date med meg men jeg er redd at han mister interessen. 

Det var ialefall lurt av meg å ha en datepause på 6 måneder. Og det var godt å tenke på at jeg kun har vært på en date i år og at den var vellykket. Men nå er jeg nervøs over at jeg er redd for å våge å treffe han igjen ... våge risikere å bli såret og våge å risikere følelsen over at jeg ikke er bra nok...... Vi har avtalt tid og sted på å møtes igjen og jeg håper at jeg klarer å holde meg litt lunken nå for da er jeg tøffere i situasjonen og sterkere. Ingen er perfekt uansett så jeg skal ikke gå rundt å tenke at jeg ikke er en bra nok dame.. 

Jeg kjenner han ikke ennå. Men har lyst å bli kjent med han. Han er ganske fin, men jeg vil bli kjent med personen og håper at dette er en person som jeg kan ha det kjekt med og som jeg kan føle ekte trygg kjærlighet med , og ikke bare en usikker svevende forelskelse. En som blir glad i meg og en som jeg blir glad i.  Vet jeg er romantisk og litt for drømmende så forsøker å lunke meg ned. ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
9 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk stjernestøv ;) . Jeg er redd for å i det hele tatt treffe han igjen pga gamle minner og erfaringer. Er så redd for at det samme vil skje igjen. Altså at han er intens nå i starten og plutselig sitter jeg igjen å gråter fordi han stakk. Han er ganske god på å ta kontakt nå. Virker veldig interessert men jeg er redd at han blir skuffet.. Og at han bare ser for seg et bilde i hode sitt. Han har jo vært på en date med meg men jeg er redd at han mister interessen. 

Det var ialefall lurt av meg å ha en datepause på 6 måneder. Og det var godt å tenke på at jeg kun har vært på en date i år og at den var vellykket. Men nå er jeg nervøs over at jeg er redd for å våge å treffe han igjen ... våge risikere å bli såret og våge å risikere følelsen over at jeg ikke er bra nok...... Vi har avtalt tid og sted på å møtes igjen og jeg håper at jeg klarer å holde meg litt lunken nå for da er jeg tøffere i situasjonen og sterkere. Ingen er perfekt uansett så jeg skal ikke gå rundt å tenke at jeg ikke er en bra nok dame.. 

Jeg kjenner han ikke ennå. Men har lyst å bli kjent med han. Han er ganske fin men jeg vil bli kjent med personen og håper at dette er en person som jeg kan ha det kjekt med og som jeg kan føle ekte kjærlighet med. Vet jeg er romantisk og litt for drømmende så forsøker å lunke meg ned. ;)

Ja du får ha litt is i magen siden dere bare har møttes en gang :) Bli bedre kjent er veldig viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du får ha litt is i magen siden dere bare har møttes en gang :) Bli bedre kjent er veldig viktig. 

Enig. Jeg må ha is i magen. Viktig. Jeg er nyskjerrig på om han virkelig gir seg inn i dette med virkelig interesse. Jeg håper jo at han gjør det. Han skriver det til meg. Han skriver at han er sjenert type egentlig. Men jeg forstår ikke det for han tør jo å skrive alt mulig. 

Jeg lurer litt på fortiden hans. Hvorfor er den fine mannen singel? Han har ikke sagt et ord om tidligere forhold. Greit det har ikke jeg noe med. Men lurer veldig på hvorfor han er singel.... Men blir gjerne for dumt å skrive til han : har du hatt forhold før ? Hvorfor er en så flott mann som deg singel ? Jeg er ikke så interessert å prate om mine dårlige erfaringer hehe. De sier jeg ikke. Eneste jeg vil si er at jeg passet ikke sammen med forrige hehe. Og ingenting mer. Men egentlig er det feil å prate om sånnt men jeg forstår ikke hvorfor en så flott mann er singel i den alderen. Men kan nok være mange årsaker til det. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Enig. Jeg må ha is i magen. Viktig. Jeg er nyskjerrig på om han virkelig gir seg inn i dette med virkelig interesse. Jeg håper jo at han gjør det. Han skriver det til meg. Han skriver at han er sjenert type egentlig. Men jeg forstår ikke det for han tør jo å skrive alt mulig. 

Jeg lurer litt på fortiden hans. Hvorfor er den fine mannen singel? Han har ikke sagt et ord om tidligere forhold. Greit det har ikke jeg noe med. Men lurer veldig på hvorfor han er singel.... Men blir gjerne for dumt å skrive til han : har du hatt forhold før ? Hvorfor er en så flott mann som deg singel ? 

Jeg ville ikke spurt om tidligere forhold, men hvorfor en så flott mann er singel er det vel lov å spør om. Du finner jo mye ut på måten han skriver på, hva han er opptatt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ville ikke spurt om tidligere forhold, men hvorfor en så flott mann er singel er det vel lov å spør om. Du finner jo mye ut på måten han skriver på, hva han er opptatt av. 

Jeg skal ikke spørre om det. Han nevner ikke noe som helst om tidligere forhold . Han har ikke nevnt en eneste eks. Og egentlig så er det ganske herlig :). Jeg må fokusere på hva jeg tenker og føler om han selv. Men huff er stress å date. Men han er spennende. Jeg har fått sett veldig mye bilder av alt han driver med, familie og venner osv. Veldig kjekt :)

Jeg forstår ikke helt hvorfor han som ser så flott ut er singel. Men men sånn er det. Ikke alt man skal forstå seg på. Men håper ikke at han bare tuller med meg og plutselig forsvinner som luft ut av livet mitt. Men hvis det skjer så har jeg i det minste forsøkt :). Bedre å ha forsøkt enn å aldri ha forsøkt.

Viste bilder av han til noen jeg kjenner godt og de synes at han ser ganske pen ut. En av dem sa : dette må jo være den fineste mannen du noensinne har datet de siste 7 årene hehe. Utseende betyr ikke alt. Men litt morsomt å høre ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg skal ikke spørre om det. Han nevner ikke noe som helst om tidligere forhold . Han har ikke nevnt en eneste eks. Og egentlig så er det ganske herlig :). Jeg må fokusere på hva jeg tenker og føler om han selv. Men huff er stress å date. Men han er spennende. Jeg har fått sett veldig mye bilder av alt han driver med, familie og venner osv. Veldig kjekt :)

Jeg forstår ikke helt hvorfor han som ser så flott ut er singel. Men men sånn er det. Ikke alt man skal forstå seg på. 

Du får ta det step by step.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Du får ta det step by step.. ;) 

Enig med deg. Leve i nåtiden og ta det step by step ;):D hehe ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du får ta det step by step.. ;) 

Er litt Morro at jeg blir så happy hver gang jeg ser en melding fra han. Morro følelse men viktig å holde meg lunken. Men jeg føler meg forløbig ganske så forgudet :D. Virkelig høyt forgudet :D. Som en dronning ;). Men uansett viktig å holde seg litt kjølig. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Er litt Morro at jeg blir så happy hver gang jeg ser en melding fra han. Morro følelse men viktig å holde meg lunken. Men jeg føler meg forløbig ganske så forgudet :D

Så hyggelig da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så hyggelig da :D 

Ja det er veldig gøy faktisk. Med eksen så satt jeg å stresset fordi han tilslutt ikke var den som skrev første meldingen hver dag. Det var meg som sto for alle de. Ikke i starten da men ettter kort tid. Her sitter jeg bare å koser meg og meldingene kommer uten at jeg stresser :D . Helt herlig !!!En herlig følelse! Altså motsatt av hva jeg var vant med. Håper det varer . Men får nyte opplevelsen her og nå. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja det er veldig gøy faktisk. Med eksen så satt jeg å stresset fordi han tilslutt ikke var den som skrev første meldingen hver dag. Her sitter jeg bare å koser meg og meldingene kommer :D . Helt herlig !!!En herlig følelse! 

Det forstår jeg godt, lykke til videre :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det forstår jeg godt, lykke til videre :D 

Takk snille godeste stjernestøv :-) <3 . Jeg får gjøre som du sier : ta step by step ;) :D. Takk for godt råd  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Takk snille godeste stjernestøv :-) <3 . Jeg får gjøre som du sier : ta step by step ;) :D. Takk for godt råd  

Bare hyggelig det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dån... fyren er skjønn!. Siden han er så skjønn, tiltrekkende og sjarmerende så klarer ikke jeg å motstå ;) . 

Anonymkode: 8df10...643

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok at du ikke klarer å motstå hans utsende og komplimenter og ender opp til sengs, men vit hva du gjør. Ikke kom tilbake dagen etter og klag på at han kun ville ha sex.

Anonymkode: 0b5f2...502

Helt enig! Mina, dette har fu gjort før og vet hva det kan innebære. Det handler om å ta ansvar for egne valg dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja du må våge å slå deg litt løs, har du lyst har du lov ;) 

Jeg har sett at du og Mina har fine dialoger og har blitt gode venninner her på DOL (og kanskje i RL også, uten at jeg vet det). Jeg føler meg derfor helt sikker på at du med dette rådet ønsker å backe henne og si det hun ønsker å høre, slik gode venninner gjerne gjør. Likevel - er du så sikker på at "kjør på" er det riktige rådet å gi Mina på sikt, hennes historikk tatt i betraktning? Jeg tenker nemlig hun trenger støtte i å bryte mønsteret som har gjort henne vondt så mange ganger. Er det ikke bedre å oppfordre henne til å vurdere og kjenne på hva som gjør henne godt, også på sikt? 

Jeg driver ikke vanligvis å korrigerer andres råd altså, men gjør det til deg nå fordi mange ofte gir DEG råd som går mot dine egen ønsker der og da.Dette syns du er dumt og oppfatter det som angrep, selv om det fra rådgiverne er godt ment. Kanskje dette kan bidra til å få deg til å forstå at også råd mot egne ønsker er - nettopp - godt ment, fordi man vil den andre det beste? :) 

Håper ellers det går bra med deg og at du har det bedre nå som medisinene har begynt å virke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg har sett at du og Mina har fine dialoger og har blitt gode venninner her på DOL (og kanskje i RL også, uten at jeg vet det). Jeg føler meg derfor helt sikker på at du med dette rådet ønsker å backe henne og si det hun ønsker å høre, slik gode venninner gjerne gjør. Likevel - er du så sikker på at "kjør på" er det riktige rådet å gi Mina på sikt, hennes historikk tatt i betraktning? Jeg tenker nemlig hun trenger støtte i å bryte mønsteret som har gjort henne vondt så mange ganger. Er det ikke bedre å oppfordre henne til å vurdere og kjenne på hva som gjør henne godt, også på sikt? 

Jeg driver ikke vanligvis å korrigerer andres råd altså, men gjør det til deg nå fordi mange ofte gir DEG råd som går mot dine egen ønsker der og da.Dette syns du er dumt og oppfatter det som angrep, selv om det fra rådgiverne er godt ment. Kanskje dette kan bidra til å få deg til å forstå at også råd mot egne ønsker er - nettopp - godt ment, fordi man vil den andre det beste? :) 

Håper ellers det går bra med deg og at du har det bedre nå som medisinene har begynt å virke :) 

Jeg ønsker bare Mina1 det beste, og håper jeg ikke gir henne dårlige råd. Isåfall beklager jeg det. :) Håper da hun heller hører på andre en meg, men jeg mener hun må ta et skritt av gangen...ta det som det kommer. Ikke hoppe ut i noe hun angrer på. 

Jeg har mine ups and downs, medisiner virker ikke på alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg ønsker bare Mina1 det beste, og håper jeg ikke gir henne dårlige råd. Isåfall beklager jeg det. :) Håper da hun heller hører på andre en meg, men jeg mener hun må ta et skritt av gangen...ta det som det kommer. Ikke hoppe ut i noe hun angrer på. 

Jeg har mine ups and downs, medisiner virker ikke på alt. 

Jeg vet at du mener mitt beste, stjernestøv :) .  Det med kjærligheten er ikke lett og man vet liksom ikke helt hvordan man skal håndtere alt. Og med tanke på tidligere erfaringer så sitter det i meg. Det kan ikke være lett å gi råd heller. For hvem sitt råd er riktig ? Jeg synes du har gode råd å gi med å forsøke å leve ut det man drømmer om. Jeg ser også at Kayla tenker at jeg må forsøke å bryte mønsteret som jeg har havnet i så mange ganger. Og at det er noe i det og. Er ikke lett å vite hva som er rett å gjøre i situasjonen. Vet dere vil meg godt. :)

Det som er problemet med å være kjøre på er kanskje at jeg kan havne i samme situasjon som tidligere igjen. Tenk om jeg om enten kort stund eller lengre stund sitter her inne å gnåler igjen over denne nye mannen som gikk ;). Huff. Håper ikke det skjer. ;)

Fyren er så pen at jeg kan nesten ikke tro at det er fakta at han liker meg.... mørkt kortklippet hår , grønne øyne.. høy og ser trent ut... Jeg kan liksom ikke tro at det er sant at han liker akkurat meg blant en haug med andre single... Så problemer mitt er at jeg er redd for at dette bare blir sex og ikke mer... Og hvis dette tar slutt så kan jeg ikke gjøre som med eksen... Altså holde meg unna hvor han ferdes. Denne fyren oppholder seg slik at jeg kommer garantert til å treffe på han uansett sikkert. ;) og det vil være ganske ubehagelig dersom han bare stikker etter sex. Mulig det er meg som er følsom ;) . Men jeg har lyst å ha sex med han hehe . Han er skikkelig tiltrekkende ...farlig tiltrekkende hehe 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Jeg håper ikke at jeg sitter her inne å gnåler over denne fyren om kort tid eller lengre tid ;) . Det må jeg forsøke å få til å unngå. Jeg ble skikkelig lei meg og møtte helt veggen sist som dere vet. Men denne gangen så håper jeg på at alt blir bedre eller går seg bedre til uansett om det tar slutt eller ikke. :). Å bli forelsket er som å få en sprøyte tilsatt noe lykkerus i armen... Og å gå derfra til å bli dumpet er ganske tøfft. Så jeg vet at jeg må tenke godt over hva jeg gjør nå. Jeg har ihvertfall fått mye komplimenter og selvtillit av denne mannen. Men det fikk jeg av eksen og andre menn og.. Men jeg fikk noen tøffe avvisninger. Har ikke bare fått avvisninger da  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg håper ikke at jeg sitter her inne å gnåler over denne fyren om kort tid eller lengre tid ;) . Det må jeg forsøke å få til å unngå. Jeg ble skikkelig lei meg og møtte helt veggen sist som dere vet. Men denne gangen så håper jeg på at alt blir bedre eller går seg bedre til uansett om det tar slutt eller ikke. :). Å bli litt forelsket er som å få en sprøyte tilsatt noe lykkerus i armen... Og å gå derfra til å bli dumpet er ganske tøfft. Så jeg vet at jeg må tenke godt over hva jeg gjør nå. Jeg har ihvertfall fått mye komplimenter og selvtillit av denne mannen. 

Du har jo allerede skrevet utallige(!!!!) innlegg om ham? 

Mener det godt altså men du store så totalt hekta du er på mannfolk. Kan du ikke forsøke å få noe anna inn i livet ditt? 

Anonymkode: 0b5f2...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo allerede skrevet utallige(!!!!) innlegg om ham? 

Mener det godt altså men du store så totalt hekta du er på mannfolk. Kan du ikke forsøke å få noe anna inn i livet ditt? 

Anonymkode: 0b5f2...502

Jeg blir stille om dette. Skal ikke skrive mer om det. Jeg digger mannfolk tydeligvis. Hehe :D. Sorry. Jo jeg har mye annet i livet mitt men mannfolk er noe som jeg tydeligvis er hekta på ;) . Kunne ønske at jeg var mer kjølig til menn. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...