Gå til innhold

En mann som vil ha sex på andre date... er han useriøs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
16 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er over det. Det er kun såret som sitter igjen. Altså dårlig selvtillit, og dårlig tro på kjærligheten. Men ellers så ser jeg at han ikke er verdt noe som helst. Med den adferden han har bevist, så har han bevist at han ikke var noe som helst å gråte over. Jeg skal faktisk være glad for at jeg er kvitt en slik type mann. Og ta det som en seier :). Å forsøke å få en verdig avslutning med en fyr som bare hadde dårlige ord å si til meg tilslutt, er ingen vits. Jeg ser det nå. Når han skulle være så sur og vanskelig så skal jeg være glad for at han beviste det. Null tap :) . Kommer til å holde meg langt unna en slik drama-king som det der.  En bra mann for meg ville handlet anderledes. 

Jeg vil bare ikke gå på samme type smell igjen. Nå skriver nye daten at han ønsker å hente meg fra jobben. Her må jeg være klar å sette grenser for hva som er okey eller ikke. Jeg må ikke miste kontakten med meg selv igjen. Jeg holder på å tenke på den saken, for egentlig så har jeg et ønske å gå hjem å stelle meg litt først, og jeg er redd for at han kommer troppende inn på jobben, og det er ikke noe behagelig når vi knappt kjenner hveandre. Så jeg holder på å vurdere hva jeg skal gjøre med den saken. Jeg foreslo at han kunne hente meg hjemme hos meg, men han insisterte bestemt på at han ville hente meg på jobb...Men her må jeg tenke over hva som er rett for meg. Viktig å lære av sist, og se verdien i seg selv, og sette grenser.

Ja du må ikke gjøre noe som føles ubehagelig for deg, tenk på det du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du må ikke gjøre noe som føles ubehagelig for deg, tenk på det du :) 

Det er sant. Jeg føler at jeg må lære av det som har skjedd tidligere. Og den lærdommen ønsker jeg å dra nytte av istedet for å havne i samme negative "spor" igjen. 

Jeg forstår ikke helt forslaget om å hente meg fra jobb. Tenker at jo det er jo en god ide for da får vi treffes tidligere. Men samtidig en ikke så bra ting: jeg får ikke sjans å gå hjem å stelle meg litt, og jeg er redd for det jeg har erfart av noen tidligere dater: at de kommer rett inn på arbeidsplassen.... Og det er såpass tidlig, og derfor ønsker jeg å verne om mitt private liv ovenfor kollegaene. Vil ikke at de skal bli vitne til at jeg skal rett på date etter jobb.. med en ukjent type... ;). Men om han parkerer utenfor så skulle ikke det gjøre noe, men jeg vet lite om hva han kan finne på... Tenk om han går inn på arbeidsplassen min da ;) . Så dette må jeg tenke nøye på. 

Mulig jeg er rar og sær, men jeg føler at jeg fikk noe å tenke på der... Jeg må beskytte om mitt private liv littegrann, for det er jo ikke sikkert at dette vil vare eller bli noe som helst. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Jeg føler at jeg må lære av det som har skjedd tidligere. Og den lærdommen ønsker jeg å dra nytte av istedet for å havne i samme negative "spor" igjen. 

Jeg forstår ikke helt forslaget om å hente meg fra jobb. Tenker at jo det er jo en god ide for da får vi treffes tidligere. Men samtidig en ikke så bra ting: jeg får ikke sjans å gå hjem å stelle meg litt, og jeg er redd for det jeg har erfart av noen tidligere dater: at de kommer rett inn på arbeidsplassen.... Og det er såpass tidlig, og derfor ønsker jeg å verne om mitt private liv ovenfor kollegaene. Vil ikke at de skal bli vitne til at jeg skal rett på date etter jobb.. med en ukjent type... ;). Men om han parkerer utenfor så skulle ikke det gjøre noe, men jeg vet lite om hva han kan finne på... Tenk om han går inn på arbeidsplassen min da ;) 

Jeg synes at du skal sette grenser og si at du ikke ønsker å bli hentet på jobb. Ikke slipp ham inn i hele livet ditt nå med en gang (altså ikke involver kollegaene dine med en gang).

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
6 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg synes at du skal sette grenser og si at du ikke ønsker å bli hentet på jobb. Ikke slipp ham inn i hele livet ditt nå med en gang (altså ikke involver kollegaene dine med en gang).

Ønsker deg lykke til!

Takk så mye for tipset påskelilje. Jeg behøvde et sånnt råd. For det er greit å vite hvordan dere andre tenker om en slik sak. 

Jobben er noe av det viktigste i livet mitt. Er avhengig av den. Og derfor viktig å verne om den. Og ikke slippe dette inn på sjef, kollegaer og alt. For jeg kan jo risikere at han plutselig står inne i butikken. Og roper på meg. : "Hei solstråle, vi skal på date, og nå vil jeg ha en klem". Tenk så pinlig det ville vært. ;) . Mens kollegaer og sjef ser rart på meg. Det ville ikke vært noe givende. 

Jeg foreslo først at han kan hente meg utenfor hjemmet mitt, eller at vi kan treffes et sted. Men han insisterte på at han skulle hente meg på jobb. Basta bom. Men jeg må sende han en melding og si at vi må møtes et annet sted. Altså at jeg må hjem først. Går han ikke med på det så er det hans problem. Jeg må verne om livet mitt. Og bruke lærdom fra tidligere, samme hvor tiltrukket jeg er av han. Jeg er veldig tiltrukket, men jeg kommer til å dra lærdom av tidligere erfaringer og sette personlige grenser. :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Takk så mye for tipset påskelilje. Jeg behøvde et sånnt råd. For det er greit å vite hvordan dere andre tenker om en slik sak. 

Jobben er noe av det viktigste i livet mitt. Er avhengig av den. Og derfor viktig å verne om den. Og ikke slippe dette inn på sjef, kollegaer og alt. For jeg kan jo risikere at han plutselig står inne i butikken. Og roper på meg. : "Hei solstråle, vi skal på date, og nå vil jeg ha en klem". Tenk så pinlig det ville vært. ;) . Mens kollegaer og sjef ser rart på meg. 

Jeg foreslo først at han kan hente meg utenfor hjemmet mitt, eller at vi kan treffes et sted. Men han insisterte på at han skulle hente meg på jobb. Basta bom. Men jeg må sende han en melding og si at vi må møtes et annet sted. Altså at jeg må hjem først. Går han ikke med på det så er det hans problem. Jeg må verne om livet mitt. Og bruke lærdom fra tidligere, samme hvor tiltrukket jeg er av han. Jeg er veldig tiltrukket, men jeg kommer til å dra lærdom av tidligere erfaringer og sette personlige grenser. :) 

Lurt :-)

(en digresjon - lurer på om jeg skal melde meg på Sommerløpet her i Kristiansand i august) :D Må bare få begynt joggingen først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
6 minutter siden, påskelilje skrev:

Lurt :-)

(en digresjon - lurer på om jeg skal melde meg på Sommerløpet her i Kristiansand i august) :D Må bare få begynt joggingen først!

Flott at du svarte og ga meg et råd om hva som var best å gjøre. Takk :) Det er ikke lett å vite hva som er normalt .. om det var jeg som reagerte merkelig på at han ville hente meg på jobben eller om det var rett av meg å synes at det ble for tett innpå jobben min selv om han kanskje ville respektert meg og stått utenfor. 

Jeg sier til han at jeg skal et ærend først. Jeg kan ikke møte han før i 19.30 tiden om kvelden, men det får han tåle. Det er jo ikke for sent det skulle man tro. Ellers får vi ta det en annen dag. Jeg må huske at han har vist seg interessert, og dersom han stikker fordi jeg ikke gjør alt etter hans noter så er han ikke et tap. Jeg håper selvsagt på at det går greit for han. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men jeg får si at jeg skal et ærend eller noe først. 

Så kult påskelilje :) . Er veldig gøy å ha noe å trene mot. Veldig bra for kropp og sjel .Heier på deg!!!! :D 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk så mye for tipset påskelilje. Jeg behøvde et sånnt råd. For det er greit å vite hvordan dere andre tenker om en slik sak. 

Jobben er noe av det viktigste i livet mitt. Er avhengig av den. Og derfor viktig å verne om den. Og ikke slippe dette inn på sjef, kollegaer og alt. For jeg kan jo risikere at han plutselig står inne i butikken. Og roper på meg. : "Hei solstråle, vi skal på date, og nå vil jeg ha en klem". Tenk så pinlig det ville vært. ;) . Mens kollegaer og sjef ser rart på meg. Det ville ikke vært noe givende. 

Jeg foreslo først at han kan hente meg utenfor hjemmet mitt, eller at vi kan treffes et sted. Men han insisterte på at han skulle hente meg på jobb. Basta bom. Men jeg må sende han en melding og si at vi må møtes et annet sted. Altså at jeg må hjem først. Går han ikke med på det så er det hans problem. Jeg må verne om livet mitt. Og bruke lærdom fra tidligere, samme hvor tiltrukket jeg er av han. Jeg er veldig tiltrukket, men jeg kommer til å dra lærdom av tidligere erfaringer og sette personlige grenser. :) 

Han kan vel hente deg utenfor jobben? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
6 minutter siden, tjohei1 skrev:

Han kan vel hente deg utenfor jobben? 

Ja, såklart, men det er på en måte innenfor der folk som kjenner meg beveger seg. Parkeringen ligger i et innskrenket område hvor alt lett kan bli noe kollegaer og andre får med seg. Kollegaer går mye ute på plassen der. I arbeidstiden og. 

Men det er det eneste jeg vurderer, men kan jeg sikre meg at han ikke er typen til å gå rett inn på arbeidsplassen? Jeg kjenner han jo ikke. Jeg vet for lite om hvordan han er. Jeg føler også for å dusje og stelle meg litt etter en lang arbeidsdag, istedet for å komme sliten ut av jobben og rett på date. 

Men ser du poenget hans med å hente meg fra jobben? Jeg klarer ikke helt å se det,annet enn at han ønsker å møtes tidligere på kvelden. Og gjerne gjøre meg en tjeneste med at jeg slipper å ta buss hjemover først. Tanken er sikkert god i mening fra hans side, men jeg tenker på at hvis dette ikke funker. Jeg bør verne litt om mitt eget viktige personlige liv og. Altså det andre som skal fungere i livet mitt. :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ja, såklart, men det er på en måte innenfor der folk som kjenner meg beveger seg. Parkeringen ligger i et innskrenket område hvor alt lett kan bli noe kollegaer og andre får med seg. Kollegaer går mye ute på plassen der. I arbeidstiden og. 

Men det er det eneste jeg vurderer, men kan jeg sikre meg at han ikke er typen til å gå rett inn på arbeidsplassen? Jeg kjenner han jo ikke. Jeg vet for lite om hvordan han er. Jeg føler også for å dusje og stelle meg litt etter en lang arbeidsdag, istedet for å komme sliten ut av jobben og rett på date. 

Ja det er jo forståelig. Virker som en dominant mann dette her som insisterer på å hente deg på jobben. Håper du ikke blir skuffet og at han er til å stole på.

Anonymkode: f6525...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jo forståelig. Virker som en dominant mann dette her som insisterer på å hente deg på jobben. Håper du ikke blir skuffet og at han er til å stole på.

Anonymkode: f6525...80d

Jeg frykter at han er en slik type som jeg har hatt før.  Jeg synes det er vanskelig å innvolvere han rett inn på en av de viktigste områdene i livet mitt: arbeidsplassen min. Han mener det gjerne i de beste hensikter. Men ser han det ikke selv? ville han blitt hentet på sin jobb? 

Denne gangen skal jeg bruke "hodet" og ikke bare "følelsene" . Noe jeg ikke har gjort tidligere. ;)  Og det har jeg bare tapt på selv.. Hjelper ikke hvor tiltrekkende han er. Her må man bruke "fornuften og hodet" , fremfor følelsene sine. Følelsene kan si gjør alt for han, men fornuften sier : husk deg selv!. Gjør det fornuftige. Ta med deg din lærdom!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Han er veldig på nå, men det kan fort snu. Jeg har opplevd akkurat dette før. Han sender mye meldinger, gir mye komplimenter, og skriver om alt han drømmer om å gjøre sammen med meg. Dette skjedde i starten av forrige forhold også.  Men alt kan fort snu, og det er virkelig viktig å ikke gjøre samme feil som jeg har gjort tidligere. Jeg må vise meg selv respekt og verdighet. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Han er veldig på nå, men det kan fort snu. Jeg har opplevd akkurat dette før. Han sender mye meldinger, gir mye komplimenter, og skriver om alt han drømmer om å gjøre sammen med meg. Men alt kan fort snu, og det er virkelig viktig å ikke gjøre samme feil som jeg har gjort tidligere. 

Du kan vel aldri være sikker på dette hvis du da ikke ønsker å vente med sexen. Venter du med sexen så får du testet hvor interessert han er i deg. Kan hende han er en erobrertype, at han bare går etter sexen og vet hvordan han skal sjarmere i starten. Jeg kjenner «lusa på gangen».

Anonymkode: f6525...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vel aldri være sikker på dette hvis du da ikke ønsker å vente med sexen. Venter du med sexen så får du testet hvor interessert han er i deg. Kan hende han er en erobrertype, at han bare går etter sexen og vet hvordan han skal sjarmere i starten. Jeg kjenner «lusa på gangen».

Anonymkode: f6525...80d

Ja, det er det jeg ikke vet. Kan være at han vil hente meg fra jobben i håp om å få kjørt meg hjem og ha sex med meg med en gang. Og så stikker han,eller kommer tilbake for mer sex. Jeg skal jo egentlig forsøke å tro det beste inntil motsatte er bevist, men jeg er nødt til å tenke tanken på dette pga tidligere erfaringer. Synd at det er slik, men har man erfaring med å "ofte bli bitt av en hai" - for å ta et rart eksempel, så må man tenke over å hvorden en kan beskytte seg mot det. ;) .For et eksempel men sånn er det. Og poenget er jo at "skaden" må ikke bli så stor som sist. Lurt å sitte noenlunde hel igjen. Og føle seg vel. 

Jeg er litt forelsket i han. Jeg er sjarmert. Han er ekstremt tiltrekkende. Og kan ikke si at han er mindre tiltrekkende enn eksen min. Overhodet ikke. Men jeg har lært av det som skjedde med eksen, og derfor vil jeg bruke det verktøyet som jeg fikk av lærdommen for å unngå å oppleve den nedverdigende tilstanden som jeg havnet i etterpå. Jeg havnet i et grubleri uten sidestykke som : hadde jeg bare gjort sånn og sånn ,sagt ditt og dattt.. eller vært mer tilbakeholden... - altså jeg satt tilbake i anger. 

Jeg kjenner også "lusa på gangen". Begynner å føle på den følelsen. Men jeg kan ta feil. Han kan jo være en kjempebra fyr. Og jeg ønsker derfor å gi han en sjanse men jeg må verne om meg selv her. Fornuft istedet for følelser. :) Takk for råd dere. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg føler også for å dusje og stelle meg litt etter en lang arbeidsdag, istedet for å komme sliten ut av jobben og rett på date. 

Da synes jeg du skal si akkurat det, ikke finne på noe om at du skal et ærend.  Ikke begynn med hvite løgner allerede nå, bare fordi du tror at han kanskje ikke vil "tåle" sannheten.  Hvis han så sier at han gjerne kjører deg dit du skal, må du finne på enda noe mer, og så har du det gående.

Tilpass følgende budskap til noe du kan stå inne for: "Jeg vil gjerne vi skal møtes, men jeg trenger en dusj og en liten pause etter jobben for å føle meg klar. Noen av kollegene mine er av den nysgjerrige typen, og jeg orker ikke at de skal begynne å stille spørsmål om oss allerede nå. Derfor vil jeg gjerne plukkes opp (............) kl. 1930. Det gleder jeg meg til."

(.....) blir da hjemme hos deg, hvis det er dette du vil, eller på et "nøytralt" sted like i nærheten. Jeg hadde nok foretrukket det siste, hvis jeg hatt de kvalene du beskriver ovenfor her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, det er det jeg ikke vet. Kan være at han vil hente meg fra jobben i håp om å få kjørt meg hjem og ha sex med meg med en gang.

:blink:

Anonymkode: ef58b...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
43 minutter siden, Mina1 skrev:

Han er veldig på nå, men det kan fort snu. Jeg har opplevd akkurat dette før. Han sender mye meldinger, gir mye komplimenter, og skriver om alt han drømmer om å gjøre sammen med meg. Dette skjedde i starten av forrige forhold også.  Men alt kan fort snu, og det er virkelig viktig å ikke gjøre samme feil som jeg har gjort tidligere. Jeg må vise meg selv respekt og verdighet. 

Hvis han sliter med å ta et nei for et nei, men bare pusher på for å få ting på sin måte virker han useriøs. Hvis han er genuint interessert og respekterer deg bør han være litt redd for å skyve deg bort.

Jeg synes du tenker mye fornuftig rundt dette selv.

 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mina1 skrev:

Flott at du svarte og ga meg et råd om hva som var best å gjøre. Takk :) Det er ikke lett å vite hva som er normalt .. om det var jeg som reagerte merkelig på at han ville hente meg på jobben eller om det var rett av meg å synes at det ble for tett innpå jobben min selv om han kanskje ville respektert meg og stått utenfor. 

Jeg sier til han at jeg skal et ærend først. Jeg kan ikke møte han før i 19.30 tiden om kvelden, men det får han tåle. Det er jo ikke for sent det skulle man tro. Ellers får vi ta det en annen dag. Jeg må huske at han har vist seg interessert, og dersom han stikker fordi jeg ikke gjør alt etter hans noter så er han ikke et tap. Jeg håper selvsagt på at det går greit for han. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men jeg får si at jeg skal et ærend eller noe først. 

Så kult påskelilje :) . Er veldig gøy å ha noe å trene mot. Veldig bra for kropp og sjel .Heier på deg!!!! :D 

Jeg er enig med Påskelilje i at du bør si at du ikke vil hentes på jobb. Om du ikke vil hentes hjemme, men møtes et sted så sier du det også. Og du- ikke lyv, si at du ikke vil hentes på jobb fordi dere er i en tidlig fase ennå. Om ikke soør han om det samme neste gang, så må du finne på en ny løgn. Blir bare tull av sånt. 

Vil du ha respekt for grensene dine må du sette dem og formidle dem tydelig. Først da har han sjans og forutsetning til å respektere dem. 

Edit: Leste hele tråden nå og ser at Laban har skrevet nøyaktig det samme :D Rørende enige der altså... :D 

En ting tilslutt: jeg syns egentlig ikke du trenger å begrunne det engang. Det bør være nok at du sier at du ikke ønsker det sånn. 

Også jeg syns han virker vel ivrig, raus med komplimenter litt for tidlig, og alt for insisterende... ville avventet sex om jeg var deg. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tjohei1 skrev:

Han kan vel hente deg utenfor jobben? 

Hvorfor da, når Mina ikke ønsker det sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
6 timer siden, Gargamel skrev:

Hvis han sliter med å ta et nei for et nei, men bare pusher på for å få ting på sin måte virker han useriøs. Hvis han er genuint interessert og respekterer deg bør han være litt redd for å skyve deg bort.

Jeg synes du tenker mye fornuftig rundt dette selv.

 

Det går ganske så fort i svingene i det han skriver, så jeg er litt redd for å havne i det samme som jeg har vært i før. Dette minner. Det er slik det begynte med eksen. Eksen var ganske pågående i startfasen. Derfor blinker varsellampene denne gang. Jeg har nå sagt at jeg vil treffes ved et visst klokkeslett et annet sted enn utenfor jobben. 

Dette minner helt om det som skjedde i starten av kontakten med eksen. Eksen var på samme måte. Ganske ivrig, og for ivrig til å tro at alt var sant og rett. Masse komplimenter osv osv. Og pågående anngående å ha alt på sin måte. Altså treffes når det passet han.Lukk opp døra, nå står jeg utenfor ,osv.. glemmer aldri det der...Akkurat når det passet fyren!. Og jeg løp til og gjorde alt for han. Og satt igjen å følte meg dum da han beskyldte meg for å være drittsekken av oss.. Aldri igjen!. 

 Nå skal jeg se hva denne mannen svarer. Jeg håper at han fortsatt er interessert. Men det er ikke sikkert. Slike menn snur lett om ;) . Blir spennende om han fortsatt er interessert nå, eller ble jeg for dominant siden jeg sa ifra. .... ? ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
4 timer siden, Kayia skrev:

Jeg er enig med Påskelilje i at du bør si at du ikke vil hentes på jobb. Om du ikke vil hentes hjemme, men møtes et sted så sier du det også. Og du- ikke lyv, si at du ikke vil hentes på jobb fordi dere er i en tidlig fase ennå. Om ikke soør han om det samme neste gang, så må du finne på en ny løgn. Blir bare tull av sånt. 

Vil du ha respekt for grensene dine må du sette dem og formidle dem tydelig. Først da har han sjans og forutsetning til å respektere dem. 

Edit: Leste hele tråden nå og ser at Laban har skrevet nøyaktig det samme :D Rørende enige der altså... :D 

En ting tilslutt: jeg syns egentlig ikke du trenger å begrunne det engang. Det bør være nok at du sier at du ikke ønsker det sånn. 

Også jeg syns han virker vel ivrig, raus med komplimenter litt for tidlig, og alt for insisterende... ville avventet sex om jeg var deg. 

Blir spennende å se hva han svarer. Jeg fryktet at han ville stikke. Men slik har det vært i tidligere relasjon og. Jeg gjorde alt for å tilfredstille hans ønsker. Nå sier jeg ifra. For jeg har ingenting å tape på det. Stikker han for dette, så er han altfor bestemmende ;) . Jeg ønsker å møte han igjen, men orker ikke å hoppe ustelt rett ut fra arbeidsplassen og rett inn i bilen hans. Svett og stresset etter en hard jobbvakt. Ikke akkurat noe kjekt det heller. 

Han skrev at han ville gjerne hente meg på et buss-stopp, så han sier ingenting om at han vil komme inn på arbeidsplassen, men det er vel best å hamse seg litt først, tenker jeg. :) . Han skriver at han vil møte meg bare for å se meg... og klemme og kysse meg. Jeg får litt sånn rar følelse om det pga mine tidligere erfaringer. Men for all del. : dette kan jo være en bra mann. Men jeg må sette grenser. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...