Gå til innhold

En mann som vil ha sex på andre date... er han useriøs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
29 minutter siden, Mina1 skrev:

Blir spennende å se hva han svarer. Jeg fryktet at han ville stikke. Men slik har det vært i tidligere relasjon og. Jeg gjorde alt for å tilfredstille hans ønsker. Nå sier jeg ifra. For jeg har ingenting å tape på det. Stikker han for dette, så er han altfor bestemmende ;) . Jeg ønsker å møte han igjen, men orker ikke å hoppe ustelt rett ut fra arbeidsplassen og rett inn i bilen hans. Svett og stresset etter en hard jobbvakt. Ikke akkurat noe kjekt det heller. 

Han skrev at han ville gjerne hente meg på et buss-stopp, så han sier ingenting om at han vil komme inn på arbeidsplassen, men det er vel best å hamse seg litt først, tenker jeg. :) . Han skriver at han vil møte meg bare for å se meg... og klemme og kysse meg. Jeg får litt sånn rar følelse om det pga mine tidligere erfaringer. Men for all del. : dette kan jo være en bra mann. Men jeg må sette grenser. 

Høres ut som at han bare er ute etter sex. Særlig siden han er så pågående fysisk.

Anonymkode: f6525...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som at han bare er ute etter sex. Særlig siden han er så pågående fysisk.

Anonymkode: f6525...80d

Jeg er kanskje ganske negativ pga mine tidligere erfaringer. Noe jeg ikke burde være. Burde jo tro det beste inntil det motsatte er bevist, men det er umulig å ikke tenke på det som du sier. Jeg er redd for at han kun er ute etter sex, og at det er derfor han skriver at han gleder seg til å se meg, kjenne på meg, og kysse meg..... Hadde likt bedre at han skrev: gleder meg til å bli videre kjent med deg. Men jeg har tatt feil av en eller annen før. Det er så vanskelig å klare å kartlegge om hvem som er seriøs og hvem som er useriøs. 

Han skrev: Jeg vil bare hente deg for jobben, for å se på vakre deg, og kysse deg, og klemme deg. Høres jo veldig ut at han kun er interessert i å se på mitt utseende, se på min kropp og ha sex med han og ingenting mer liksom.. Føler meg som et materiale.. som en dukke. . Men jeg kan ta feil som sagt. Har gjort det før. Men noenganger har jeg hatt rett i magefølelsen. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
9 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg synes at du skal sette grenser og si at du ikke ønsker å bli hentet på jobb. Ikke slipp ham inn i hele livet ditt nå med en gang (altså ikke involver kollegaene dine med en gang).

Ønsker deg lykke til!

Han svarte og sier at han forstår det. Og at han vil treffe meg en annen plass istedet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
38 minutter siden, Mina1 skrev:

Han svarte og sier at han forstår det. Og at han vil treffe meg en annen plass istedet. :) 

Det var fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
8 timer siden, påskelilje skrev:

Det var fint!

Det er det å tolke signaler, og tolke de. Det er ikke lett. Det er mange menn som tydelig ikke har vært skikkelig interessert i meg før men jeg husker at de fortalte på lik linje med denne mannen om hvor vakker og flott jeg er, og at jeg er helt spesiell og alt det. Og så forandrer noen av de seg til å virke kun ute etter sex, og at ordene var ment for å få de. Men jeg håper at denne fyren er grei. Jeg skal møte han igjen. Må gi det en sjanse. Men jeg må sette grenser og være klar slik at jeg ikke sitter igjen som tidligere med å føle meg som søppel, og missbrukt følelselsemessig. Det er jeg som må sette grenser for det! Min jobb!  Takk for gode råd dere :) . 

Det kjipeste å høre fra en mann er også : Jeg elsker datene i starten, og bli kjent med nye. Husker eksen sa det. Han sa at han ofte synes at de første datene med en kvinne var de beste. Jeg er uenig i den. De beste er når man har en helt annen holdning og tanke om det. Alt blir bedre og bedre. Jeg har lært mye gjennom denne tiden . Og må bruke verktøyet :)

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Jeg opplevde at personen ikke forsøkte seg på sex. Kun kyss, og masse kyss ;) . Hehe. ;) . Og jeg blir bare enda mer romantiserende og drømmende i tankene. Må kjøle meg ned litt igjen... Meg og følelser... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...