Gå til innhold

Hva gjør man egentlig med en depresjon som eter seg under øyelokkene og slår en ut med uforminsket styrke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva gjør man når man er kategori eldre og arbeidsledig og orker knapt å bevege seg og stadig like paranoid og burde vite bedre?

Anonymkode: 955b2...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De få eksamensresultatene jeg hadde er nå revet i fillebiter, trukket med vann og borte vekk. Eneste sjanse er å fristille seg til å tenke selv.

Anonymkode: 955b2...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare sviket mot barnet i seg som er blitt for stort kanskje? Alt er ikke så lett. Vanskelig å si.

Anonymkode: 955b2...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler meg kun kvalifisert til søppelhaugene  nå og at det denne gangen umulig kan snu seg selv om helt voksen blir man nok aldri. Kanskje bare abstinenser av NRK streikene.Har alltid hørt mye radio og mye TV i veldig gamle dager. Gjør det ikke lettere.Blir mere trist på skala 1 til 10. Merkelig synes jeg hører nyhetsopplesninger uten ordentlig lyd. Så rart.  Man har vel kanskje forhandlingsfri i dag der i gården. Vel fortjent i så fall. Håper kringkastingssjefen som virker veldig sympatisk spanderer is og bær.

Anonymkode: 955b2...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvsagt har ikke streiken noe med meg å gjøre. Man skal heldigvis ikke tro at alt har med en selv å gjøre. Men NRK er nå NRK da. Der er man alltid så positive og fantastisk flinke. Har selv hatt lett for å bli frustrert over programmer fremfor innhold ofte. Masse steiker er heldigvis " mot normalen" her til lands. Men det sammenfaller med min egen deperesjon denne gang. Nå mangler også radio til " å dra en opp" mot naturkreftene liksom og søppeltankene ens.

Anonymkode: 955b2...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man behøver sikkert ikke bekymre seg. Det er harde prøvelser for så mange i dag tror jeg og i NRK kommer det sikkert til å gå bra og at de klarer seg fint.😊

Anonymkode: 955b2...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alt stopper med økonomi virker det som. Tingene koster i dag også som pasient. Jo mere omfattende undersøkelser jo mere koster det er den nye politikken i alt virker det som. 

Anonymkode: 955b2...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5/17/2018 den 4.24, AnonymBruker skrev:

Hva gjør man når man er kategori eldre og arbeidsledig og orker knapt å bevege seg og stadig like paranoid og burde vite bedre?

Anonymkode: 955b2...c1a

Da går man til legen.

Anonymkode: 9b26e...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kvirte meg over 27 år å søke hjelp. Nå slå det hard til sånn at jeg er kronisk syk og psykisk syk. Søk hjelp, det skader ikke. Angrer meg at jeg gjørde det ikke tidligere.

Anonymkode: c9360...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...