Gå til innhold

Angst av og på gjennom dagen


Jarle

Anbefalte innlegg

Hei - lurer på om det er flere som opplever dette. Har hatt vedvarende angst i et år nå. I fjor begynte det plutselig å gå av og på noen ganger med bare minutters mellom rom eller tom sekunder. Føler meg helt fin så plutselig kommer den en bølge med angst - noen ganger mer intens enn andre. Sånn kan det gå hele dagen - ender aldri opp i panikkangst. Synes bare det er så rart at det føles helt fint så plutselig disse veldig kjappe angrepene. På kveldene pleier det å roe seg helt ned. Samtidig som de kommer blir jeg også veldig nedfor, men mest redd - altså negative tanker. Noen som kjenner seg igjen?

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg gjør jo det men hos meg ble det gjerne til panikkanfall også. Gjerne tre ganger daglig med skikkelig anfall og nesten konstant angst. Hvis har mulighet kan du forsøke å skjerme deg for alt ubehagelig en periode. For min det tok det måneder hvor jeg ikke utsatte meg for flere ting enn jeg måtte feks gå i butikken. For andre er det eksponering som er det beste men da må du helst ha hjelp av en profesjonell som følger deg opp. Hva er årsaken til at angsten kom i utgangspunktet? Stress, mye press utenfra, dårlig arbeidsmiljø eller andre hendelser som har gjort noe med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...