Gå til innhold

Gammel musikk , men herlig!.


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja den er også fin :) Godt noen er lik rare meg da :) 

Hehe, jeg blir alltid ertet av en del fordi jeg er så rar som hører på gammel "ut-av-moten" musikk ;) . Men det er alltid noen som forstår og er lik!. Sånn som du! .Hehe. Det er skjønnt å være litt rar ;)  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    26

  • AnonymBruker

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Hehe, jeg blir alltid ertet av en del fordi jeg er så rar som hører på gammel "ut-av-moten" musikk ;) . Men det er alltid noen som forstår og er lik!. Sånn som du! .Hehe. Det er skjønnt å være litt rar ;)  :D 

Ja jeg er også rar som liker all mulig slags musikk hehe :D Men noen må være det også ;) Spesielt 80 talls musikk er jeg glad i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg er også rar som liker all mulig slags musikk hehe :D Men noen må være det også ;) Spesielt 80 talls musikk er jeg glad i. 

Haha, vi er så like. Ja, hvis naboer hører hva jeg hører på nå så kommer de til å tro jeg er sprø muligens ;) .Er jo ikke mange som hører på sånn musikk i dag. Men det er jo sjarmerende å være rar ;):D hahahaha. Kan jo godt være at mine skjønne naboer liker samme musikk :D . Kanskje de er like rare som oss stjernestøv? 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Haha, vi er så like. Ja, hvis naboer hører hva jeg hører på nå så kommer de til å tro jeg er sprø muligens ;) .Er jo ikke mange som hører på sånn musikk i dag. Men det er jo sjarmerende å være rar ;):D hahahaha. Kan jo godt være at mine skjønne naboer liker samme musikk :D . Kanskje de er like rare som oss stjernestøv? 

Ja hvem vet ? ;) Men husker på åttitallet da ei hørte på gammel musikk, da sa ei "Hun er rar hun der som hører på gammel musikk". Å sa jeg som liker all slags musikk. Åtti tallet var jo min barndom og ungdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hvem vet ? ;) Men husker på åttitallet da ei hørte på gammel musikk, da sa ei "Hun er rar hun der som hører på gammel musikk". Å sa jeg som liker all slags musikk. Åtti tallet var jo min barndom og ungdom. 

Fikk du også høre den? Det fikk jeg også . Jeg ble ofte ertet for muskkksmaken min :D hahaha .. Men jeg var ikke alene om den. Jeg hadde en bestevenninne som likte samme musikk opp igjennom :) . Så vi var liksom to raringer ;) . Og nå forteller du at du var sånn og. Veldig kult! . Er gøy å skille seg litt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Mina1 skrev:

Fikk du også høre den? Det fikk jeg også . Jeg ble ofte ertet for muskkksmaken min :D hahaha .. Men jeg var ikke alene om den. Jeg hadde en bestevenninne som likte samme musikk opp igjennom :) . Så vi var liksom to raringer ;) . Og nå forteller du at du var sånn og. Veldig kult! . Er gøy å skille seg litt ut. 

Ja nå kanskje, var ikke gøy å skille se ut i oppveksten og ungdommen. Folk så nok på meg som en raring, men jeg hadde jo venner. De var greie :) Men vi var alle svært destruktive, rare hele gjengen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja nå kanskje, var ikke gøy å skille se ut i oppveksten og ungdommen. Folk så nok på meg som en raring, men jeg hadde jo venner. De var greie :) Men vi var alle svært destruktive, rare hele gjengen :) 

Hehe , Jeg hadde noen venner som var rare også . ;)  De var lik meg :D . Like rar, men de var snille. Ja, jeg tror vi hadde litt like venner også stjernestøv hehe. 

Min mor sier alltid at jeg er noe for meg selv ;) Altså at jeg har mine spesielle vaner og væremåte hehe. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

https://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU

Herlig musikk <3 

Ja, stjernestøv .... vi er da sjarmerende selv om vi er litt rare. Viktig å våge å være oss selv. Jeg må innrømme at jeg er litt pysete av meg med tanke på å vise i virkeligheten hvem jeg virkelig er. Men på nettet tryggt bak skjermen så kommer det ut :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
6 minutter siden, Mina1 skrev:

@stjernestøv denne dåner jeg til ;) hehe :wub:. Ohhh my good ...han ligner sånn på min date... Blir jeg avvist denne gangen så vil jeg nok aldri høre på denne Enrique igjen Haha .

https://www.youtube.com/watch?v=jlSH4LZhwTk

Å han minner om han ja, er nok en kjekk kar da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Mina1 skrev:

https://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU

Herlig musikk <3 

Ja, stjernestøv .... vi er da sjarmerende selv om vi er litt rare. Viktig å våge å være oss selv. Jeg må innrømme at jeg er litt pysete av meg med tanke på å vise i virkeligheten hvem jeg virkelig er. Men på nettet tryggt bak skjermen så kommer det ut :D 

Ja er jo lettere å skrive om seg selv på nettet ;) Jeg er egentlig en rolig person...stille, det er bare meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja er jo lettere å skrive om seg selv på nettet ;) Jeg er egentlig en rolig person...stille, det er bare meg. 

Jeg og... Utrolig nok så klarer jeg å dumme meg ut med hvem jeg er på et åpent forum. Eller ingen vet jo hvem jeg er i virkeligheten, men jeg skriver jo ganske åpent ut hva jeg tenker og føler. I virkeligheten så later jeg som om alt er bra, og oppfører meg ganske normalt egentlig. Kun innenfor veggene og tryggt bak skjermen så blir jeg mer den virkelige meg :D . I virkeligheten sliter jeg med å åpne meg for folk. Men bak skjermen er jeg tøff :D 

Ja du er lik der :D .Morsomt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg og... Utrolig nok så klarer jeg å dumme meg ut med hvem jeg er på et åpent forum. Eller ingen vet jo hvem jeg er i virkeligheten, men jeg skriver jo ganske åpent ut hva jeg tenker og føler. I virkeligheten så later jeg som om alt er bra, og oppfører meg ganske normalt egentlig. Kun innenfor veggene og tryggt bak skjermen så blir jeg mer den virkelige meg :D . I virkeligheten sliter jeg med å åpne meg for folk. Men bak skjermen er jeg tøff :D 

Ja du er lik der :D .Morsomt. 

Ja det er på det viset :) Her inne har jeg vært altfor åpen, snakker ikke mye om meg selv i RL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...