Gå til innhold

Hvordan klarer dere å legge følelser på hyllen?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Lillemus skrev:

Holde hodet kaldt? Hva hendte med å nyte nuet!?

Det er ti dager siden Mina1 skrev det der om å holde hodet kaldt.  Jeg tror det har vært en viss utvikling i løpet av dagene som har gått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1
På 29.5.2018 den 11.39, Lillemus skrev:

Ap? Holde hodet kaldt? Hva hendte med å nyte nuet!? Kooos deg! Jeg kjenner meg igjen fra da jeg møtte min kjære - jeg tror de andre her inne var en smule lei av meg en periode der... ;)

Første gangen vi møttes syntes jeg han var en snodig fyr, andre gangen gikk vi til sengs og tredje gangen var vi et par og etter det stormet følelsene noe vanvittig! På toppen av det hele jobbet han på den tiden på sjøen og reiste bort i 3 mnd (!) en mnd etter at vi ble i lag! Det var en laaaaang sommer du...

Mitt råd er - kos deg og nyt alt du klarer! Jeg er temmelig sikker på at du nå har såpass bakkekontakt etter tidligere erfaringer at du klarer å la være å ta av helt. Han virker jo som en skikkelig fyr, har presentert deg for venner og greier. :) Går det galt, så går det galt - men NYT det så lenge det varer da! Om det så varer bare denne sommeren eller resten av livet! Ikke finn deg selv om 10 år, skuffet over at du ikke greide å nyte denne flotte mannen! NYT NÅ! :D :wub:

Det er mye som er positivt. Blant annet at han åpent representerer meg og tar meg med blant familien sin, venner og kollegaer. Viktig å nyte nåtiden. Jeg er redd for at han stikker. Men jeg forsøker å stole på at han er en person som ikke gjør. Han sier at han er veldig lykkelig over å ha møtt meg. Jeg er veldig lykkelig over å ha møtt han også. Er faktisk kjempe-glad for at jeg ble dumpet i siste forhold. For ellers hadde jeg gått glipp av denne mannen. Han passer mye bedre sammen med meg. Og jeg liker han langt bedre. :)

Vet, det er viktig å forsøke å stole på han. Og la tidligere erfaringer ligge. Jeg forsøker å vise han følelser også. Noe jeg sliter med men jeg klarer mer enn jeg tror. Samtidig som jeg er forsiktig med meg selv. Har lært mye av den siste tøffe erfaringen min. :)

Jeg vet at jeg må leve i nuet. Og ikke ta sorgene på forskudd. Stikker han så er jeg hans tap. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
På 29.5.2018 den 14.23, laban skrev:

Det er ti dager siden Mina1 skrev det der om å holde hodet kaldt.  Jeg tror det har vært en viss utvikling i løpet av dagene som har gått ;)

Det stemmer. Dette virker ganske bra!. ;). Hehe lever i en romantisk "rus" :D ❤️

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...