Gå til innhold

Hvordan har lørdagen vært?


påskelilje

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, jeg kan følge med på antallet. Vi fører statistikk, men for å være ærlig løy jeg litt siden det bare var 749 :)

 

:o Kan ikke være mange sekunder pr samtale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, jeg kan følge med på antallet. Vi fører statistikk, men for å være ærlig løy jeg litt siden det bare var 749 :)

Virkelig imponerende uansett, skjønner godt at det var pes :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Gargamel skrev:

:o Kan ikke være mange sekunder pr samtale. 

Om hun hadde 7,5 times effektiv arbeidsdag blir det 0,6 min pr. samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det blir 8, 5 time iom at jeg jobbet en time overtid. 

Men det blir veldig korte samtaler ja og jeg er også inne på andre program i løpet av samtalene og multitasker, men det er ikke mye annet jeg rekker på slike dager. 

Men i løpet av 3 år har jeg bare hatt en dag som var verre en dette. 

Jeg har lært meg å styre samtalen når køen er lang. Jeg skjønner raskt hva de vil etter bare få ord og jeg kan ikke tilate at de vil legge ut livshistorien sin når køen er lang :P Spesielt en del eldre har lyst til å prate om vær og vind. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har lært meg å styre samtalen når køen er lang. Jeg skjønner raskt hva de vil etter bare få ord og jeg kan ikke tilate at de vil legge ut livshistorien sin når køen er lang :P Spesielt en del eldre har lyst til å prate om vær og vind. 

:D Var en periode her at boka "Sjarmen med tarmen" var uhyre populær og jeg skal love deg at det var mange ganger jeg hadde lyst til å si til folk at - "Selv om du låner denne så har ikke jeg det minste behov for å høre om tarmproblemene dine!" Heldigvis ble ikke boka "Gleden med skjeden" like populær...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...