Gå til innhold

Venter katolikker til de er gift med samleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte å spørre han om han er katolikk i dag. Men jeg føler det blir et teit spørsmål å stille han.

Det er ikke teit hvis dere snakker om f.eks. landet han kommer fra og forskjellene mellom der og her.  Men det er i slike samtaler temaet hører hjemme, og du må ikke trekke noen drastiske konklusjoner ut fra svaret.  Hvis han kommer fra et land der den katolske kirken er den største, kan han være døpt inn i den uten at dette forteller noe om hvor religiøs han er personlig. 

Dere er voksne nok til å komme til klarhet om tempoet rundt trusekantene uten å gå for mange krokveier.  Hvis dere er så forelsket som du beskriver det, løser det seg nok.      

Ang. trådens overskrift: Hvis du vet at han ikke har vært gift eller fått barn tidligere, mistenker du indirekte at han aldri har hatt sex.  Synes du det virker sannsynlig, hvis han er på din alder? :P

Og du - tenk litt over hva slags detaljer du legger ut.  Jeg vet ikke hvor mange DOL-brukere du er FB-venn med, men via sistnevnte er ikke alle så veldig anonyme.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får nyte at han i det minste ikke er opptatt av å knulle meg eller komme meg under buksekanten ;) . Dette har jeg ikke opplevd før ;) 

Anonymkode: d6d7b...62e

Får jo håpe han er litt opptatt av å knulle deg da, men bare religiøs eller overdrevent hensynsfull.

Kan du ikke bare si at du vil ligge med ham, fremfor å gå rundt grøten og spørre om religion? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...