Gå til innhold

Finner ikke PUK koden til mobilen ...


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1

Hva gjør man når man ikke finner PUK koden til mobilen.. Og jeg kommer meg ikke inn på mobilen? Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Hva gjør man når man ikke finner PUK koden til mobilen.. Og jeg kommer meg ikke inn på mobilen? Noen som vet? 

Ringer telenor,det gjorde jeg og fikk hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 timer siden, Mina1 skrev:

Hva gjør man når man ikke finner PUK koden til mobilen.. Og jeg kommer meg ikke inn på mobilen? Noen som vet? 

Fant du ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var bra :) 

Veldig bra :) . Ble så glad for at jeg kom meg innpå mobilen igjen hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 minutter siden, Mina1 skrev:

Veldig bra :) . Ble så glad for at jeg kom meg innpå mobilen igjen hehe. 

Ja klart det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja klart det :) 

Hver gang jeg har problemer så er jeg så heldig at jeg har deg stjernestøv og de andre her inne til å hjelpe meg å løse dem :D haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Hver gang jeg har problemer så er jeg så heldig at jeg har deg stjernestøv og de andre her inne til å hjelpe meg å løse dem :D haha 

Hehe ja sånn er livet på dol :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, Mina1 skrev:

Hver gang jeg har problemer så er jeg så heldig at jeg har deg stjernestøv og de andre her inne til å hjelpe meg å løse dem :D haha 

Så "Dont say a word" på netflix, ganske bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
14 timer siden, stjernestøv skrev:

Så "Dont say a word" på netflix, ganske bra. 

Er det en amerikansk skrekk eller thriller? Takk for tips. Skal surfe den opp stjernestøv :). Du har så god sans for film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, Mina1 skrev:

Er det en amerikansk skrekk eller thriller? Takk for tips. Skal surfe den opp stjernestøv :). Du har så god sans for film. 

Det er amerikansk thriller, var litt spennende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er amerikansk thriller, var litt spennende :) 

Stjernestøv :) : den må jeg se. Takk for tips. Vet du om flere gode filmer som jeg kan se? Jeg har ikke vært på netflix på ca 2 måneder tror jeg... Men jeg ønsker å se en film snart. Er så koselig. Skal se den filmen du ga tips om <3 .Takk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, Mina1 skrev:

Stjernestøv :) : den må jeg se. Takk for tips. Vet du om flere gode filmer som jeg kan se? Jeg har ikke vært på netflix på ca 2 måneder tror jeg... Men jeg ønsker å se en film snart. Er så koselig. Skal se den filmen du ga tips om <3 .Takk!!!!

Bare hyggelig :) Nei har ikke tips om flere bra filmer, tror jeg har sett det meste. Da må det bli serier :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare hyggelig :) Nei har ikke tips om flere bra filmer, tror jeg har sett det meste. Da må det bli serier :) 

Jeg har sett det meste og. Men den filmen du tipset om har jeg ikke sett :) . Det blir spennende!. Håper det kommer flere gode filmer snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har sett det meste og. Men den filmen du tipset om har jeg ikke sett :) . Det blir spennende!. Håper det kommer flere gode filmer snart. 

Ja håper det, må jo ha noe å se på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja håper det, må jo ha noe å se på :) 

Det er kjekt å ha noe å se på :) . Denne har jeg lyst å se. Sett denne? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...