Gå til innhold

Trening uke 21


påskelilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje
8 minutter siden, Gargamel skrev:

Neida. Basse er basse. 

Dette måtte jeg google :D:D:D Så gøy med en sånn lokal lek/spill/sport/herjing :lol:

Ser for meg brøl og skrubbsår og vonde fingrer og tær i en svær mølje :rolleyes::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kayia skrev:

Syns egentlig det er digg med folk i banen(e), så kan jeg svømme fra dem :P Ikke skjelden tar jeg mosjonistene med 25 m pr 100 m, GOD følelse :D 

Nei, blir slitsomt med bein mot bein, og når man møtes brytes rytmen litt. Jeg svømmer vanlig da, men raskest av de som svømmer slik som regel. Vurderer å gå på crawl-kurs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
3 minutter siden, cilie skrev:

Nei, blir slitsomt med bein mot bein, og når man møtes brytes rytmen litt. Jeg svømmer vanlig da, men raskest av de som svømmer slik som regel. Vurderer å gå på crawl-kurs. 

Jeg gikk jo på crawl-kurs i fjor vinter. Velidg gøy :-) Har ikke fått praktisert så mye som jeg burde ha gjort da.... Men gøy å kunne mer enn jeg kunne før i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har ikke helt oversikt over hvilke dager jeg har gjort hva lenger iom at jeg ikke har deltatt i treningstrådene, selv om jeg har trent.  Men de siste ukene er det ikke mange dager jeg ikke har trent. Jeg har gjort noe nesten hver dag og er fornøyd med det :)

Hovedfokuset er styrke og jeg har greid 4 ganger i uka på treningsstudioet. Ellers har det vært en del powerwalk sammen med kjæresten også. Den ene dagen opp Grefsenkollen. Dagen etterpå var jeg jammen på joggetur sammen med kjæresten også. Det er ikke så ofte jeg jogger, men den dagen følte jeg meg så lett og fin da jeg jogget. Nesten som jeg fløy av gårde . En deilig følelse. 

Ellers har jeg fortsatt med å droppe heisen da og går 9 etasjer 2 ganger daglig og i tillegg har jeg en høy krakk som jeg tar 30 step-ups på hver fot, hver kveld ,samtidig som jeg holder 2-kilos vekter i hver hånd. 

Jeg tror helst at det er de 9 etasjene som er årsak til at jeg « fløy» på joggetur her om dagen. 

Det var dagens selvskryt. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har ikke helt oversikt over hvilke dager jeg har gjort hva lenger iom at jeg ikke har deltatt i treningstrådene, selv om jeg har trent.  Men de siste ukene er det ikke mange dager jeg ikke har trent. Jeg har gjort noe nesten hver dag og er fornøyd med det :)

Hovedfokuset er styrke og jeg har greid 4 ganger i uka på treningsstudioet. Ellers har det vært en del powerwalk sammen med kjæresten også. Den ene dagen opp Grefsenkollen. Dagen etterpå var jeg jammen på joggetur sammen med kjæresten også. Det er ikke så ofte jeg jogger, men den dagen følte jeg meg så lett og fin da jeg jogget. Nesten som jeg fløy av gårde . En deilig følelse. 

Ellers har jeg fortsatt med å droppe heisen da og går 9 etasjer 2 ganger daglig og i tillegg har jeg en høy krakk som jeg tar 30 step-ups på hver fot, hver kveld ,samtidig som jeg holder 2-kilos vekter i hver hånd. 

Jeg tror helst at det er de 9 etasjene som er årsak til at jeg « fløy» på joggetur her om dagen. 

Det var dagens selvskryt. 😀

9 etasjer trappegåing er imponerende!. På jobb er det bare to etasjer.  Går alltid. Faktisk en del som tar heis hver dag selv om de er friske. Har vel med vane å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
4 minutter siden, påskelilje skrev:

9 etasjer trappegåing er imponerende!. På jobb er det bare to etasjer.  Går alltid. Faktisk en del som tar heis hver dag selv om de er friske. Har vel med vane å gjøre.

Da regnet jeg ikke med trappene på jobb. Jeg har også 2 etasjer på jobb. Ja, det blir en vane :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...