Gå til innhold

Jeg sliter litt med å tilgi meg selv. Ga han ikke en sjanse.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, Kayia skrev:

Ja her høres det ut som du har rotet det skikkelig til for deg selv underveis. Dersom dette er hele historien om det som skjedde, hvilket forum rådet deg til å skygge banen dengang? Høres ut som rare råd...

Dersom dere ikke har kontakt lenger er jeg enig med Gargamel - legg det bak deg og lær noe, dette høres mest ut som en historie som det aldri ble no av. 

Gå ut i sola og se heller om det finnes noen andre fine der ute du :) 

Takk for forslag, men jeg MÅ ikke ha noen. Jeg bare falt for han og tenkte at endelig skjer det meg. Jeg har aldri vært på aktiv utkikk etter en kjæreste. Trives i utgangspunktet alene. Det er fritt. Men så kommer det en og annen, og følelser kan oppstå. Her ser jeg i ettertid at jeg hadde sjanse. Mens piggene var ute :( 
Jeg hater å gi opp noe jeg hadde så stor tro på. Jeg føler rett og slett verden er i mot meg når dette skjer. "Det skulle ikke være din tur nå heller", er hva jeg føler. Men så er det kanskje min egen feil. 

Gå ut i sola og finn noen? 😕 er ikke så mange her jeg er NÅ. Lurer på når han dukker opp.

Anonymkode: 8dfd9...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Som andre har nevnt, er det trolig lurt å jobbe med eget selvbilde før du går inn i et forhold. Det kan bli slitsomt for både deg og en kjæreste med den mistro og manglende tillit du synes å ha. 

Anonymkode: 4a83e...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som andre har nevnt, er det trolig lurt å jobbe med eget selvbilde før du går inn i et forhold. Det kan bli slitsomt for både deg og en kjæreste med den mistro og manglende tillit du synes å ha. 

Anonymkode: 4a83e...6ee

Når vet man egentlig at selvbildet er bra nok?
 

Anonymkode: 8dfd9...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg er "redd" dette kan bli en liten blogg. Men jeg vil ikke lage tråd på tråd heller.
Men jeg må bare ærlig innrømme at han har gjort en forandring i livet mitt. Jeg vil tilbake til den jeg var før jeg traff han :( Men livet kan ikke planlegges, og problemer som virker små i dag var store da de faktisk var problemene mine. 

Anonymkode: 8dfd9...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...