Gå til innhold

Seksuelle problemer og sånnt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært så dum å be om råd på nettforum ang seksuelle problemer. Da utsetter man seg for hvem som helst. Og hvis man er en kvinne som ikke har lyst vil det få frem irritasjon og frustrasjon hos feks menn som får for lite sex. Så da ble det harde tilbakemeldinger som ble et stort problem for meg i hverdagen. Jeg sliter med å nyte sex etter å ha blitt utsatt for voldtekt. Jeg får « Flash back» og panikkfølelse ved samleie. Mange mener at det er min mann det er synd på. At man kan jo ikke leve i et forhold med så lite  sex. At noen menn skriver om at de har funnet seg en ny og « kåt» partner og fremstiller det som en solskinnshistorie. Jeg har dømt meg selv hardt og skammet meg over å ikke kunne tilfredsstille min mann. Derfor gav jeg etter for hans mas igjen og igjen mens jeg bare ble dårligere og dårligere psykisk. Det ble min kamp for å holde sammen ekteskap og familie. Min plikt , min skam. Min mann var såre fornøyd men i mitt hjerte ble  det etter hvert er hav av avstand til min manns hjerte. Endelig snakket jeg med en psykolog om det og har begynt å få hjelp. Et råd til dere som sliter med lignende ting , snakk med eksperter og ikke folk på nett. 

Anonymkode: a6349...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Ja. På noen nettfora er det en slags krig mellom kvinner og menn. Du blir ikke tatt for et individ, og folk bryr seg ikke så nøye om hva du skriver.

Du blir bare en representant for alt galt kvinner har gjort mot menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...