Gå til innhold

Stresset fordi jeg frykter at kjæresten har en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
7 minutter siden, laban skrev:

Herlighet, la ham nå få være tilstede der han er.  Voksne folk henger da ikke på telefonen med kjæresten hvis de er bortreist på jobb?

Hvis du ikke hører noe i løpet av dagen, kan du sende en melding av typen "håper du har hatt en hyggelig dag" når det går mot kveld.

Ingen liker følelsen av å bli kvalt.  Jeg bare nevner det.

Vet. Jeg er bare negativ pga jeg tror at alt skal gå slik som det gjorde tidligere. 

Anonymkode: 800b0...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare negativ pga jeg tror at alt skal gå slik som det gjorde tidligere. 

Joda, vi har fått med oss det.  Bare fortsett å krisemaksimere, så ender det nok med en ny negativ erfaring, skal du se :P 

Alternativt kan du lese svaret fra Xtra én gang til og forsøke å ta det til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, laban skrev:

Joda, vi har fått med oss det.  Bare fortsett å krisemaksimere, så ender det nok med en ny negativ erfaring, skal du se :P 

Alternativt kan du lese svaret fra Xtra én gang til og forsøke å ta det til deg.

Jeg forsøker å roe ned og tenke positivt inntil det motsatte er bevist. Jeg trekker meg unna  inntil han tar kontakt. Jeg sier ingenting om de følelsene mine/ altså frykten min til han. 

Anonymkode: 800b0...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsøker å roe ned og tenke positivt inntil det motsatte er bevist. Jeg trekker meg unna  inntil han tar kontakt. Jeg sier ingenting om de følelsene mine/ altså frykten min til han. 

Anonymkode: 800b0...436

Jeg synes du skal si det til ham jeg. Hva om han merker at du holder tilbake og trekker deg unna og dermed tenker at "nei, hun er nok ikke interessert allikevel når hun oppfører seg sånn"?

At du tror han er på ferd bort fra deg bare fordi han ikke sender melding annenhver time når han er på jobbreise er det glade vanvidd - du ser det? Men hvis du faktisk ikke vil at dette forholdet skal ha livets rett så må du bare fortsette sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2018 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Og jeg begynner igjen å tenke tilbake på det og blir stresset om dette bare er en reprise og at jeg plutselig sitter tom og alene igjen.

På 4.6.2018 den 9.14, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg er overhysterisk grunnet tidligere erfaringer. 

 

På 4.6.2018 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Jeg stresser nok helt uten grunn. Kun eldre erfaringer som ligger som spikret i hukommelsen. Jeg blir redd når jeg husker på det.

 

På 4.6.2018 den 9.37, AnonymBruker skrev:

Både jeg og de synes at han høres bra ut men skepsisen er der pga mine tidligere erfaringer. 

 

På 4.6.2018 den 10.46, AnonymBruker skrev:

Det er erfaringene mine som gjør meg usikker, og stresset. Det har ikke med han å gjøre. 

 

På 4.6.2018 den 10.48, AnonymBruker skrev:

Er bare meg som er stresset fordi jeg blir redd pga tidligere erfaringer.

 

På 4.6.2018 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Det er erfaringene som gjør det. Jeg var ikke slik før jeg opplevde de vondeste erfaringene mine. 

 

På 5.6.2018 den 8.49, AnonymBruker skrev:

Jeg ser det selv.  Jeg sier ikke til han at jeg har det sånn. Jeg forstår hvorfor jeg har det sånn fordi jeg var aldri slik før de negative erfaringene. Jeg hadde veldig ro inni meg før det. 

Det er nok slik at vonde erfaringer kan danne "sår" i sjelen.

 

På 5.6.2018 den 8.52, AnonymBruker skrev:

Han forstår at jeg sliter med minner men fikk råd om å forsøke å kaste minnene i fra meg hver gang de kommer. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet. Det er bare tanker og redsel pga  tidligere erfaringer. Jeg må forsøke å bare skyve tankene unna.  

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet. Jeg er bare negativ pga jeg tror at alt skal gå slik som det gjorde tidligere. 

Bare noe som slo meg, kan stresset ha med dine tidligere erfaringer å gjøre??

😁

Bare til info, du trenger ikke gjenta det samme til alle, og mange ganger til en og samme person. Man leser alle svar i tråder man svarer i, og man husker hva som er sagt tidligere. 

Håper ellers du er roligere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trekker meg unna  inntil han tar kontakt. 

Det er vel begrenset hvor mye du får trukket deg unna hvis han er bortreist?

Hvorfor kan ikke du sende en kort, hyggelig melding i kveld, hvis du ikke hører noe? Gjelder det "kontaktkravet" bare én vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, Kayia skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bare noe som slo meg, kan stresset ha med dine tidligere erfaringer å gjøre??

😁

Bare til info, du trenger ikke gjenta det samme til alle, og mange ganger til en og samme person. Man leser alle svar i tråder man svarer i, og man husker hva som er sagt tidligere. 

Håper ellers du er roligere i dag!

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må klare å fokusere på det som er her og nå, ikke dine tidligere erfaringer. Slik som du holder på nå vil ikke dette forholde være bra for verken deg eller han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kayia skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bare noe som slo meg, kan stresset ha med dine tidligere erfaringer å gjøre??

😁

Bare til info, du trenger ikke gjenta det samme til alle, og mange ganger til en og samme person. Man leser alle svar i tråder man svarer i, og man husker hva som er sagt tidligere. 

Håper ellers du er roligere i dag!

Hehe! Glitrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke finne på noe å gjøre når tankene kverner da? Gå en tur eller surfe på YouTube, se femten episoder av en serie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...