Gå til innhold

Selvmordstanker.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
9 timer siden, Betti 11 skrev:

Hey gi ikke opp. Denne verden kan vare bra. Det fins så mye man kan gjøre. Gi deg tid for å venne deg med denne verden. Jeg har også en tro på ånder gud og djevelen men det er en annen verden. Vi er her og de er der og du er her. Kutter ikke medisinen da blir du dårliger. Jeg har en intrykk at du klarer deg god og denne fasen klarer du også.

Skal prøve å forholde meg til den, her og nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
På 4.6.2018 den 17.06, AnonymBruker skrev:

har du førerkort så kan du begynne å øvelseskjøre med mannen din- Finn noen veier som er øde nok, tidspunkter sent på kveld når det er lite folk. Så får du en mye større frihet, og føler deg mer med i alt tror jeg. Det er en veldig stor følelsesmessig frihet i det å kunne kjøre bil, la det bli et nytt prosjekt nå i sommer. 

Anonymkode: 873f8...968

Ja jeg vil jo kjøre,men tørr bare ikke. Har jo glemt alt jeg nå, men kan jo kjøre på et øde sted i begynnelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg vil jo kjøre,men tørr bare ikke. Har jo glemt alt jeg nå, men kan jo kjøre på et øde sted i begynnelsen. 

Jeg heier på deg. Det gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg heier på deg. Det gå bra.

Takk for det, du har mer tro på meg enn jeg har :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...