Gå til innhold

Min Gudstro.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
12 minutter siden, Betti 11 skrev:

 

Du har så en godt oppfølging, nytt det. Du er heldig å få så godt hjelp. Du skriver her veldig flott. Da kan du også skrive melding til sykepleieren.

Ja har jo god oppfølging hvis jeg vil. Ja kan vel skrive melding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 7.6.2018 den 18.47, stjernestøv skrev:

Jeg pleier å be hver kveld og har vært sikker på at det ble mottatt, nå ber jeg mer av plikt. Har følt meg tryggere før når jeg har bedt, nå tenker jeg "Hvem ber jeg til". Men jeg vet jo det finnes høyere makter, det bare vet jeg. Får fortsette å be. Men er det latuda som gjør at jeg tviler på min Gudstro? Det er vel ikke et godt tegn? Vet det finnes ånder, demoner,engler og hjelpere også ;) Det er bare jeg som har mistet evnen til kontakt pga medisiner,men vet jo de finnes. Har jo hatt kontakt med dem. 

kanskje du rett og slett trenger mer terapihjelp en periode fremover enn den psykiatriske sykepleieren kan gi deg. Det finnes mange avtalespesialister der ute som du kan søke deg inn på, legen kan gi deg en henvisning, og du kunne gått der en periode og fått hjelp til å nyorientere deg i livet ditt, finne ut av ting sammen med en psykolog og ikke vært så alene om dette. Tror ikke denne sykepleieren din kan gi deg nok hjelp akkurat nå. Kunne det vært noe å tenke på. En sparrinsgpartner rett og slett. 

Anonymkode: 03e9e...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje du rett og slett trenger mer terapihjelp en periode fremover enn den psykiatriske sykepleieren kan gi deg. Det finnes mange avtalespesialister der ute som du kan søke deg inn på, legen kan gi deg en henvisning, og du kunne gått der en periode og fått hjelp til å nyorientere deg i livet ditt, finne ut av ting sammen med en psykolog og ikke vært så alene om dette. Tror ikke denne sykepleieren din kan gi deg nok hjelp akkurat nå. Kunne det vært noe å tenke på. En sparrinsgpartner rett og slett. 

Anonymkode: 03e9e...521

Kan jo ringe og sende melding når som helst, så han er tilgjengelig for meg. Her er det ikke noen avtalespesialister, men føler ikke jeg har behov for det heller da. Men vil jo finne ut av dette,må jo begynne et nytt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Psykiateren skrev alltid at jeg ikke hadde innsikt i egen sykdom,men har jeg det nå? Men jeg ser jo ikke på det som sykdom, det var noe annet. Men er jo klar over psykiatrien sitt synspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Psykiateren skrev alltid at jeg ikke hadde innsikt i egen sykdom,men har jeg det nå? Men jeg ser jo ikke på det som sykdom, det var noe annet. Men er jo klar over psykiatrien sitt synspunkt. 

Jeg opplevde det i nær forhold og jeg tror det er en stor sannsynlighet av sykdom. Ubehandlet kan det bli verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
42 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg opplevde det i nær forhold og jeg tror det er en stor sannsynlighet av sykdom. Ubehandlet kan det bli verre.

Ja ubehandlet kunne jeg bli tvangsinnlagt, men der tok han feil. Kjenner meg selv så godt, og sykepleieren beskytter meg mot det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja ubehandlet kunne jeg bli tvangsinnlagt, men der tok han feil. Kjenner meg selv så godt, og sykepleieren beskytter meg mot det. 

Fint at du har så en godt sykepleier. Hvilken diagnose har du? Du må ikke si det her. Jeg vet ikke om det er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Betti 11 skrev:

Fint at du har så en godt sykepleier. Hvilken diagnose har du? Du må ikke si det her. Jeg vet ikke om det er i orden.

Ja han ville aldri tvangsinnlagt meg eller tvangsmedisinert meg :) Tror egentlig det er han som har siste ordet. Jeg har schizoaffektiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja han ville aldri tvangsinnlagt meg eller tvangsmedisinert meg :) Tror egentlig det er han som har siste ordet. Jeg har schizoaffektiv. 

Hvet ikke akkurat hva det er. Google det. Det fins jo så mye forskjellige grupperinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Hvet ikke akkurat hva det er. Google det. Det fins jo så mye forskjellige grupperinger.

Nei ikke godt å vite hva alt er i grunn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Den dagen jeg "slo opp" med Jesus var den beste på lenge. Jeg ba flere hundre ganger om dagen, og så tegn overalt. Og gud misforstod og tolket alt i gal retning. Når jeg skjønte att dette var sykdom og ikke religion, ble jeg slått av hvor lite (ingenting) gud hjalp meg. Så ett slag i trynet på gud er alt jeg har å gi han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Den dagen jeg "slo opp" med Jesus var den beste på lenge. Jeg ba flere hundre ganger om dagen, og så tegn overalt. Og gud misforstod og tolket alt i gal retning. Når jeg skjønte att dette var sykdom og ikke religion, ble jeg slått av hvor lite (ingenting) gud hjalp meg. Så ett slag i trynet på gud er alt jeg har å gi han.

Ja man må gjøre det man føler for, et slag i trynet takler Gud. Rart at man kan bli så forandret av medisiner, tar du medisiner nå også? Kan jo ikke drive med det resten av livet heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Betti 11 skrev:

Hvet ikke akkurat hva det er. Google det. Det fins jo så mye forskjellige grupperinger.

Ja tenkte riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja man må gjøre det man føler for, et slag i trynet takler Gud. Rart at man kan bli så forandret av medisiner, tar du medisiner nå også? Kan jo ikke drive med det resten av livet heller. 

Ja, jeg har tatt zylprexa i 15 år. Jeg må nok gå på noe resten av livet. Men jeg håper det kommer noe nytt snart. En vektnøytral AP som man ikke får insomni av.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Ja, jeg har tatt zylprexa i 15 år. Jeg må nok gå på noe resten av livet. Men jeg håper det kommer noe nytt snart. En vektnøytral AP som man ikke får insomni av.

Det var lenge på samme medisin, du må ha god tålmodighet. Hva med latuda? Jeg har ikke gått opp i vekt av den,men har lest om folk som har gjort det da. Og psykiateren sa det kunne hjelpe på søvnen, det gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det var lenge på samme medisin, du må ha god tålmodighet. Hva med latuda? Jeg har ikke gått opp i vekt av den,men har lest om folk som har gjort det da. Og psykiateren sa det kunne hjelpe på søvnen, det gjør det. 

Jeg er var for extrapyrmiadalble bivirkninger, og insomni. som jeg tror latuda har. Jeg elsker zylprexa, unntatt att jeg har blitt feit. Zyprexa er det beste jeg har prøvd av medisin. Den er suveren, minus vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg er var for extrapyrmiadalble bivirkninger, og insomni. som jeg tror latuda har. Jeg elsker zylprexa, unntatt att jeg har blitt feit. Zyprexa er det beste jeg har prøvd av medisin. Den er suveren, minus vekt.

Ok. Det var synd. Ikke kjekt å bære med seg så mye vekt ihvertfall, det er sikkert. Så har du jo zeldox og abilify, men de virket ikke så godt på meg ihvertfall. Men skal visst være vektnøytrale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det var synd. Ikke kjekt å bære med seg så mye vekt ihvertfall, det er sikkert. Så har du jo zeldox og abilify, men de virket ikke så godt på meg ihvertfall. Men skal visst være vektnøytrale. 

zeldox var ikke "sterk nok" for meg. Ble masse surr i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

zeldox var ikke "sterk nok" for meg. Ble masse surr i huet.

Ok. Samme hos meg. Og jeg måtte ty til alkohol både med abilify og zeldox. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Jeg har innsett at det fins en åndelig side etter at jeg fikk healet nakken min uten å engang nevne til en levende sjel jeg sliter med vond nakke 

 

får besøk av hjelperne mine i senga på nattes tid og avtalen er at jeg skal kjøpe en Bibel når hiv-testen viser negativt til uka

 

de hjelper meg etter jeg oppdaget dem

til ikke kjøpe kaloririk drikke på butikken f.eks

 

ganske spesielt

 

håper jeg aldri blir innlagt igjen for da satt de meg på 40 mg abilify og jeg plutselig «det fins ingen Gud!»

men det var før healingen

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...