Gå til innhold

Sjalusi problemer. Sjalu på eksen hans


Dante08

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har sånn nesten over natten blitt veldig sjalu på eksen til forloveden min. 

Jeg googler, sjekker Facebook profilen deres ++ 

De var sammen i 6 år og opplevde mye sammen. Vi har nå vært sammen i 4 år. 

Han har kontakt med henne hele tiden, de snakker sammen på telefon, sms, Facebook mm. Han sier til meg at han virkelig ikke vil ha barn! Men når de snakker sammen handler det ofte om det... Og hun vil hele tiden møte han hvis han er i nærheten. 

Hun er også i et forhold, men virker som om de har et heng ved hverandre fortsatt. Virker som han er veldig opptatt av henne.. 

Selv om han sier til meg at han gleder seg veldig til vi skal gifte oss. Blir veldig motstridende tanker i hodet mitt. 

Hva mener dere? 

Han er 39, eksen 36 og jeg 29.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Vet du noe om bruddet/hvorfor det ble slutt? Har han noen gang spurt deg om du syntes dette er greit eller har du snakket med han om dette tidligere?

Personlig synes jeg det virker merkelig- og hva mener du med at de snakker om barn? Forteller han deg alt de snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...