Gå til innhold

hei Psykia@. er økt glemsomhet tegn på psykdom?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg har begynt å skrive feil å sie feil og huske feil som om jeg bar 98 år og dement. vimsetjeten og klumsheten og glemskheten kommer og går iløpet av ukene. jwg kan si "bokfunk" istedefor bokfink og skrive at jeg veier 110 kr istedefor kg flere ganger. jeg ee 32 og blir 33 lærte jeg i går, fordi jeg var sikker på i går at jeg blir 32 i oktober. men jeg ble visst 33 fordi jeg er født i 1985. jeg glemmer beskjeder rett etter avtalene,  jeg har aspergers og var hos psykiater fra kongo i vinter et par ganger. hun skrev på epikrisen selvom jeg hadde fortalt om at jeg slet med glemskhet og å få ro om kveldene at jeg ikke viste tegn på psykisk lidelse, på møtene så sa hun bare når jeg sa jeg glemte ting og sov urolig at "gå små turer og drikk te for å sove. melatonin du ikke får ta. det ikke natorlig og ikke varre bra for din helse".hun sa at jeg bare burde slutte med fluoxetinen jeg går på mot angst. men det gjorde jeg ikke fordi uten dem får jeg lammende angstanfall. jeg halverte bare dosen og timene der ble det slutt på fordi mamma mener jeg ikke har noe der i psyk å gjøre. hva tror du min glemskhet er som gjør at jeg gjør ting folk kan le av, som å skrive og si feil og gjøre feil og huske feil alder pg navner og tilogmed ta på skoa før boksa mi før jeg finner ut feilene og lurer på hva jeg tror je gjør?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så diagnosen din er kun Asperger? For meg kan det i tillegg virke som om det også dreier seg om mild mental retardasjon/psykisk utviklingshemning. 

Jeg er ikke lege.

 

Anonymkode: a52e3...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så diagnosen din er kun Asperger? For meg kan det i tillegg virke som om det også dreier seg om mild mental retardasjon/psykisk utviklingshemning. 

Jeg er ikke lege.

 

Anonymkode: a52e3...c51

ok. men jeg har blitt testet for utviklingshemning og jeg er ikke utviklingshemmet. jeg var mild utviklingshemmet etter tester helt frem til den siste testen i 2007. da var jeg ikke psykisk utviklingshemmet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...