Gå til innhold

VM


Kayia

Anbefalte innlegg

Åsen er det, følger dolerne med på VM da? Jeg gjør, har til og med liste inn på odds og ligger rimelig godt an så langt! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 minutter siden, Kayia skrev:

Åsen er det, følger dolerne med på VM da? Jeg gjør, har til og med liste inn på odds og ligger rimelig godt an så langt! 😃

Ja, følger no litt med på idiotkassen.

Anonymkode: a4719...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, følger no litt med på idiotkassen.

Anonymkode: a4719...047

Veksler mellom å se hjemme og på pub jeg - koser meg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
41 minutter siden, Kayia skrev:

Åsen er det, følger dolerne med på VM da? Jeg gjør, har til og med liste inn på odds og ligger rimelig godt an så langt! 😃

Følger med litt, men sikkert ikke så mye som deg. Hvem holder du med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gargamel skrev:

Følger med litt, men sikkert ikke så mye som deg. Hvem holder du med? 

Holder med Danmark (og England med hjertet, selv om de aldri greier seg forbi gruppespill), men har oddset på at finalen blir mellom Brasil og Portugal. Brasil vinner, Spania på tredje og Tyskland på fjerde. Island og Danmark ryker forut semi. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg ser litt. Litt bedre nivå enn i tippeligaen liksom :)

Javisst, men egen greie dette med nasjonalt sammensatte lag. Siden jeg følger PL tett er hjertet  hos England, men spillerne våre soiller jo for sine nasjoner, så feks Salah blør for Egypt nå - og der har han en nøkkelrolle både som spiller, lykketroll og sosialminister! :D 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
4 minutter siden, Kayia skrev:

Holder med Danmark (og England med hjertet, selv om de aldri greier seg forbi gruppespill), men har oddset på at finalen blir mellom Brasil og Portugal. Brasil vinner, Spania på tredje og Tyskland på fjerde. Island og Danmark ryker forut semi. 

Jeg holder også med Danmark.

Av de som har reell sjanse: Tyskland. Fordi det er den beste fotballnasjonen "ingen" heier på.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg holder også med Danmark.

Av de som har reell sjanse: Tyskland. Fordi det er den beste fotballnasjonen "ingen" heier på.🙂

Teknisk er de et JÆVLA bra lag, yngstemann er 19 og de har både friskt blod og erfaring. Men de greier seg ikke likevel når latinerne begynner å leke seg... ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 timer siden, Kayia skrev:

Teknisk er de et JÆVLA bra lag, yngstemann er 19 og de har både friskt blod og erfaring. Men de greier seg ikke likevel når latinerne begynner å leke seg... ;) 

Hvis det var sånn at de kunne leke seg til seier, så ville vel et latink lag toppet FIFA rankingen, men der er jo Tyskland🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvis det var sånn at de kunne leke seg til seier, så ville vel et latink lag toppet FIFA rankingen, men der er jo Tyskland🙂

Lekende i betydningen artig spillestil, ikke som i «ikke hardt arbeidende» ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, følger ikke med på fotball-VM. Interesserer meg ikke for fotball, men patrioten i meg kommer frem når (om) Norge er med. Kanskje følger jeg en kamp med Sverige eller Danmark om det passer seg slik, og særlig om de mot formodning skulle gå videre etter gruppespillet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden forrige VM har jeg byttet jobb og går derfor glipp av gammeljobbens VM-tipping, der en kollega sendte oss mail med et excel-ark med avkryssing etc for hva vi tippet resultatet ville bli i alle kampene. Alle som deltok betalte kr 100 og vinneren tok "potteran". I tillegg fikk vi daglige nyhetsbulletiner om hvordan den interne stillingen var. Dette gjorde jo at jeg fulgte med litt mer enn jeg gjør uten dette. :D På nåværende jobb er det bare et lite oppslag som oppfordrer folk å bli med på en nettbasert tipping, og det gidder jeg ikke - lettere med noe som dumper inn i mailboksen  :rolleyes:

Til å være en som ellers er særdeles lite fotballinteressert er jeg faktisk relativt interessert i VM - iallfall finalerundene, men hittil i år har jeg ikke fått med meg så mye. For fire år siden var jeg faktisk på kontraskjæret under en av semifinalene - sammen med en helg gjeng, i nydelig sommervær. Det er jo en morsom greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, morsan skrev:

Siden forrige VM har jeg byttet jobb og går derfor glipp av gammeljobbens VM-tipping, der en kollega sendte oss mail med et excel-ark med avkryssing etc for hva vi tippet resultatet ville bli i alle kampene. Alle som deltok betalte kr 100 og vinneren tok "potteran". I tillegg fikk vi daglige nyhetsbulletiner om hvordan den interne stillingen var. Dette gjorde jo at jeg fulgte med litt mer enn jeg gjør uten dette. :D På nåværende jobb er det bare et lite oppslag som oppfordrer folk å bli med på en nettbasert tipping, og det gidder jeg ikke - lettere med noe som dumper inn i mailboksen  :rolleyes:

Til å være en som ellers er særdeles lite fotballinteressert er jeg faktisk relativt interessert i VM - iallfall finalerundene, men hittil i år har jeg ikke fått med meg så mye. For fire år siden var jeg faktisk på kontraskjæret under en av semifinalene - sammen med en helg gjeng, i nydelig sommervær. Det er jo en morsom greie.

Siden forrige VM ha du vel byttet både jobb og mann 🤣.

 

Jeg har valgt min mann med omhu i så måte, dvs. valgt en som ikke er interessert i fotball. Er veldig glad for at jeg ikke bor med en mann som må få med seg alt av fotball på TV - det finnes nok av den typen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kayia skrev:

Åsen er det, følger dolerne med på VM da? Jeg gjør, har til og med liste inn på odds og ligger rimelig godt an så langt! 😃

Niks. Har riktignok tippet vinner av samtlige kamper for å vinne 1 milliard kroner, men jeg kan alt nå si at jeg forblir like lite milliardær også etter VM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Hadde egentlig tenkt å følge med litt, men det blir ikke til det. Tenker ikke på å slå på TV'en før jeg siger ned i sofaen sånn i 23-tida, og da er det jo for seint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Frankrike vinner, så spenninga er over for min del. Kanskje jeg skal se finalekampen for å se hvordan de tar seieren hjem 👍🏻😀

Anonymkode: 1dd33...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...