Gå til innhold

VM


Kayia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja! Mexico var en gledelig overraskelse. Håper de fortsetter å spille like underholdende og bra, og at de vinner hele skiten. Men er nok ikke er så veldig sannsynlig. Peru var også underholdende å se på, så håper de går videre fra gruppespillet. Krysser fingrene for at Danmark skal ta seg videre også. Redd det blir Tyskland eller Spania som stikker av med tittelen til slutt.

Anonymkode: 9f3bb...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, kupton skrev:

Følger med. Håper på Tyskland. Dernest Island, Sverige og Danmark. VM er nesten like bra som EM.

Holder en knapp på VM jeg, syns det er artig med enda større variasjon enn det EM byr på. Ps. Kan se ut som du rangerer på samme måte som en kompis av meg, dvs etter geografi? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Følger med på VM ja :) Holder også en knapp på VM over EM, selv om variasjonen medfører at man også får noen litt kjedeligere kamper med på kjøpet.

Jeg liker å heie på Island av de landene som nok ikke kommer langt. Det er noe med de ordentlige "underdoggene" og Island er jo litt vårt også :) 

Ellers heier jeg litt på Belgia i år, håper de kan nå langt :) Og England ligger jo hjertet nært.

Og så liker jeg jo å få servert god fotball uansett, og det er det flere lag i VM som kan servere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg hadde tenkt å få sett en Island-kamp eller to, men har ikke fått med meg noenting, og aner ikke når de skal spille... Kayia - hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg hadde tenkt å få sett en Island-kamp eller to, men har ikke fått med meg noenting, og aner ikke når de skal spille...

Du er på Internett, ikke sant? :P

Her er VM-programmet: https://www.vg.no/spesial/2018/fotball-vm/grupper/d

Trykk på gruppesymbolet øverst (med flaggene) for å skifte gruppe. Du ser Island i gruppe D, som jeg har valgt. De to beste lagene i hver gruppe går videre til utslagsrundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det var gøy å se målet til England i går. Fikk bare med meg slutten, men det var det viktigste. 

Jeg er nok også av den geografiske sorten. Jeg holder mer med England enn Tunisia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
49 minutter siden, laban skrev:

Du er på Internett, ikke sant? :P

Her er VM-programmet: https://www.vg.no/spesial/2018/fotball-vm/grupper/d

Trykk på gruppesymbolet øverst (med flaggene) for å skifte gruppe. Du ser Island i gruppe D, som jeg har valgt. De to beste lagene i hver gruppe går videre til utslagsrundene.

Eh... ja.... :unsure::P

Takk, takk! Da får jeg se om jeg husker å sette på TV'en fredag klokka 17!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Xtra skrev:

Siden forrige VM ha du vel byttet både jobb og mann 🤣.

 

Jeg har valgt min mann med omhu i så måte, dvs. valgt en som ikke er interessert i fotball. Er veldig glad for at jeg ikke bor med en mann som må få med seg alt av fotball på TV - det finnes nok av den typen. 

Forrige mann var ute av bildet allerede ved forrige VM, og ny mann ikke inne i bildet ennå! :) Min eks var som du beskriver din mann mht fotballinteresse, så håper for din skyld de ikke deler andre tilbøyeligheter. Hehehe! 

Min beskrivelse av min situasjon der jeg overraskende interessert i VM (dog overhodet ikke fantstisk) til å være så lite fotballinteressert som jeg er, er derfor basert på et langt liv med nettopp den ikke-fotball-likende mannen. :) Jeg har nå en langt mer fotballinteressert mann, uten at det tar overhånd, og kanskje nettopp på grunn av ny mann i livet som attpåtil liker fotball er det litt pussig at jeg hittil i VM ikke har sett så mye fotball - det har vært så mye annet som har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, morsan skrev:

Forrige mann var ute av bildet allerede ved forrige VM, og ny mann ikke inne i bildet ennå! :) Min eks var som du beskriver din mann mht fotballinteresse, så håper for din skyld de ikke deler andre tilbøyeligheter. Hehehe! 

Min beskrivelse av min situasjon der jeg overraskende interessert i VM (dog overhodet ikke fantstisk) til å være så lite fotballinteressert som jeg er, er derfor basert på et langt liv med nettopp den ikke-fotball-likende mannen. :) Jeg har nå en langt mer fotballinteressert mann, uten at det tar overhånd, og kanskje nettopp på grunn av ny mann i livet som attpåtil liker fotball er det litt pussig at jeg hittil i VM ikke har sett så mye fotball - det har vært så mye annet som har skjedd. 

Må innrømme at jeg kan bli litt påvirket av stemningen rundt et VM jeg også, og plutselig fatte en viss interesse for det som foregår. Men egentlig interessert i spillet som sådant er jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
På 19.6.2018 den 8.32, laban skrev:

Du er på Internett, ikke sant? :P

Her er VM-programmet: https://www.vg.no/spesial/2018/fotball-vm/grupper/d

Trykk på gruppesymbolet øverst (med flaggene) for å skifte gruppe. Du ser Island i gruppe D, som jeg har valgt. De to beste lagene i hver gruppe går videre til utslagsrundene.

Kom akkurat på at jeg skulle jo se på kamp nå 😀😀😀 Kom nettopp hjem fra jobb, så jeg hadde ikke hatt mulighet til å se den fra begynnelsen- nen nå får jeg med meg andre omgang 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker
På 18.6.2018 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Frankrike vinner, så spenninga er over for min del. Kanskje jeg skal se finalekampen for å se hvordan de tar seieren hjem 👍🏻😀

Anonymkode: 1dd33...189

Jaggu, gratulerer Frankrike 👏👏🥇😀

Anonymkode: 1dd33...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaggu, gratulerer Frankrike 👏👏🥇😀

Anonymkode: 1dd33...189

Det var en flau seier, de to første målene var flaks, selvmål og et meget lettvindt straffespark. Heia Kroatia!

Anonymkode: 67490...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...