Gå til innhold

problemer med sex etter fødsel


beate

Anbefalte innlegg

hei,jeg er ei jente på 24 år.

jeg har fått problemer med sexlivet etter at jeg fødte i januar.det virker rett og slett som om jeg har blitt sydd for mye,det virker som det er for trangt.og det er veldig vondt.hva kan jeg gjøre med dette.nå har jeg og samboeren min prøvd det meste uten at det har hjulpet stort.kan du hjelpe meg med dette.

vennligst hilsen beate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lucky

Ser ut til at vi har likt problem!Ble klippet og sydd under fødselen! Det går greit under selve samleie, så lenge han er veldig forsiktig, men uansett hvor uendelig forsiktig han er, så gjør det vondt ETTERPÅ! Etter et par dager får jeg alltid en soppinfeksjon! Jeg fødte i desember..og sexlivet er ikke akkurat gjenopptatt! Det blir til max et par ganger i måneden! Er åpningen blitt "for trang" etter syingen? Hva kan man gjøre mot dette? Jeg og trenger svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Har du fått mensen tilbake etter fødselen? Hvis ikke kan det være hormonmangel som gir svakhet i slimhinnene. Forsøk med Ovesterin-krem et par ganger i uken. Det skader ikke barnet om du ammer. Hvis du har fått mensen, er det ikke hormonmangel. Da anbefaler jeg at du får foretatt en undersøkelse.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...