Gå til innhold

Anonyme spørsmål til sexolog?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det et sted på nettet man kan sende inn anonymt spørsmål til sexolog? Jeg vet om lommelegen, men de har maks 100 tegn, noe som er alt for lite for spørsmålet jeg skal stille. Seksualitet er som dere vet kompliserte greier. 

Svar mottas med stor takk!

Anonymkode: 1562c...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det et sted på nettet man kan sende inn anonymt spørsmål til sexolog? Jeg vet om lommelegen, men de har maks 100 tegn, noe som er alt for lite for spørsmålet jeg skal stille. Seksualitet er som dere vet kompliserte greier. 

Svar mottas med stor takk!

Anonymkode: 1562c...f63

Ikke som jeg vet om. Det eneste må være sex og samfunn som har en chat lignende funksjon hvor du kan spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, XbellaX skrev:

Ikke som jeg vet om. Det eneste må være sex og samfunn som har en chat lignende funksjon hvor du kan spørre.

Uff, der har jeg dårlig erfaring. Hadde et viktig spørsmål om prevensjon en gang og fikk to vidt forskjellige svar på samme dag. 

Men så rart at dette ikke finnes, skal det bare forventes å enten møte opp personlig eller utbrodere problemet til fremmede på internettforum?

Anonymkode: 1562c...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, der har jeg dårlig erfaring. Hadde et viktig spørsmål om prevensjon en gang og fikk to vidt forskjellige svar på samme dag. 

Men så rart at dette ikke finnes, skal det bare forventes å enten møte opp personlig eller utbrodere problemet til fremmede på internettforum?

Anonymkode: 1562c...f63

Jeg synes det er synd at det ikke er en slik funksjon noe sted, det burde være en mulighet for å være anonym. På den andre siden så er det kun deg det er flaut for, ikke for mennesker som vasser i dette hver eneste dag hver eneste uke. Husk på det mens du samler sammen det du har av mot :- ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så rart at dette ikke finnes, skal det bare forventes å enten møte opp personlig eller utbrodere problemet til fremmede på internettforum?

Anonymkode: 1562c...f63

Men du forventer at eksperter skal svare deg gratis på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, XbellaX skrev:

Jeg synes det er synd at det ikke er en slik funksjon noe sted, det burde være en mulighet for å være anonym. På den andre siden så er det kun deg det er flaut for, ikke for mennesker som vasser i dette hver eneste dag hver eneste uke. Husk på det mens du samler sammen det du har av mot :- ) 

Vel, jeg er ganske ny i seksuallivet generelt og har definitivt ikke kommet til det punktet hvor jeg engang er komfortabel med å være et seksuelt vesen for andre enn min partner. Derfor er tabubelagte temaer innenfor dette noe det er helt uaktuelt å dele i virkeligheten, også med min partner, så til syvende og sist sitter jeg inne med dette helt alene, noe som heller ikke kan være bra. Likevel verker jeg etter å få svar på noen av spørsmålene mine fra noen som kan faget, men ikke får greie på identiteten min.

 

Lillemus; Sa ikke at jeg forventer at det er gratis.

Anonymkode: 1562c...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er ganske ny i seksuallivet generelt og har definitivt ikke kommet til det punktet hvor jeg engang er komfortabel med å være et seksuelt vesen for andre enn min partner. Derfor er tabubelagte temaer innenfor dette noe det er helt uaktuelt å dele i virkeligheten, også med min partner, så til syvende og sist sitter jeg inne med dette helt alene, noe som heller ikke kan være bra. Likevel verker jeg etter å få svar på noen av spørsmålene mine fra noen som kan faget, men ikke får greie på identiteten min.

 

Lillemus; Sa ikke at jeg forventer at det er gratis.

Anonymkode: 1562c...f63

Hva om du dristet deg til å skrive spørsmålet ditt inn på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På ‎23‎.‎06‎.‎2018 den 19.06, AnonymBruker skrev:

Er det et sted på nettet man kan sende inn anonymt spørsmål til sexolog? Jeg vet om lommelegen, men de har maks 100 tegn, noe som er alt for lite for spørsmålet jeg skal stille. Seksualitet er som dere vet kompliserte greier. 

Svar mottas med stor takk!

Anonymkode: 1562c...f63

Det finnes noen som gir hjelp over telefon og mail, men ikke gratis så vidt jeg vet.

Anonymkode: 00d9f...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

F.eks Eva Mohn. Hun bruker ikke tittelen sexolog, men det finnes sikkert flere. Jeg tror ikke du får det til helt anonymt, men du må vel tåle at en fagpersonen som ikke en gang møter deg vet navnet ditt??

Anonymkode: 00d9f...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...