Gå til innhold

Tror du integreringen vil ordne seg?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Jeg bare velger å tenke positivt og tro at ikke alt det dystre man snakker om i dag slår til det være seg integrering eller arv og miljø og lokale og globale kriser av ulik grad og styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Komplett uansvarlige mennesker ønsker vi jo alle å skjerme oss mot. Mennesker som kun er voldelige orienterte og med lite gode tanker.  Men hvordan gjør vi best det. Stemmeseddelen?

Anonymkode: 85d11...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Enkelte må jo kun være syke som ønsker en slik utvikling vi ser i dag. Selv om Norge kanskje ikke er været stell så langt. Mange av oss bare gråter inne i oss tror jeg. Men kanskje politikerene har noe i ermet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så mange små og store menneskelige tragedier i dag og man må vel bare godta at det vil øke på. Om da dette er å ordne seg.

Anonymkode: 85d11...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei ,til det er det for mange finslipte maskineriet  som føler de maser og kjaser seg ut for ingenting tror jeg.

Anonymkode: 85d11...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Med.Can.Bruker.
På 26.6.2018 den 21.57, Worrysome plenty skrev:

Jeg lurer på de som tror på det fargerike felleskap, tror att:

 

Det blir mindre ghettoer.

Det blir mindre  æresvold.

Det blir mindre sosial kontroll, og likestilling for muslimske kvinner.

Det blir mindre radikalisering.

Det blir mindre offentlige ytelser for fremmedkulturelle innvandrere, dvs de kommer i arbeid....

 

Ville du som liberal kunne tenke deg å flytte til feks Holmlia? Vestli? Kunne du tenke deg att barna dine gikk på skoler der de var nesten eneste Norske? Eller sitter du i en blendahvit del av Norge og er positiv til innvandring, for du ser jo ikke noen negative konsekvenser?

 

Ser du en positiv utvikling? Vil dette ordne seg? Jeg sier ikke det er kjempeille slik det er nå, ikke misforstå. Men ønsker du en asylpolitikk og familiegjenforeningspolitikk ala den svenske? 

 

The more the merrier?

 

 

 

På 26.6.2018 den 21.57, Worrysome plenty skrev:

Jeg lurer på de som tror på det fargerike felleskap, tror att:

 

Det blir mindre ghettoer.

Det blir mindre  æresvold.

Det blir mindre sosial kontroll, og likestilling for muslimske kvinner.

Det blir mindre radikalisering.

Det blir mindre offentlige ytelser for fremmedkulturelle innvandrere, dvs de kommer i arbeid....

 

Ville du som liberal kunne tenke deg å flytte til feks Holmlia? Vestli? Kunne du tenke deg att barna dine gikk på skoler der de var nesten eneste Norske? Eller sitter du i en blendahvit del av Norge og er positiv til innvandring, for du ser jo ikke noen negative konsekvenser?

 

Ser du en positiv utvikling? Vil dette ordne seg? Jeg sier ikke det er kjempeille slik det er nå, ikke misforstå. Men ønsker du en asylpolitikk og familiegjenforeningspolitikk ala den svenske? 

 

The more the merrier?

 

 

 

På 4.7.2018 den 15.02, Worrysome plenty skrev:

Nei, jeg prøver å grave bort føleriet, og søker svar, som jeg ikke ser. Men ingen kan komme med de svarene tydeligvis. Jeg er oppriktig bekymret for europas fremtid, og håpte noen som så det anderledes, kunne komme med en god gjennomtenkt  grunn til att de er så får denne innvandringen.......

Jeg har hvert med i cannabis debatten i 2-3 år og  har fått et bestemt inntrykk. Integreringen går feil vei og politikerne gir faen.

Jeg har skrevet i 2 år nå at cannabis legalisering vil fungere som en lyn integrering og legge grunnlaget for det toleranse samfunnet vi er helt avhengige av for og få et ønsket samfunn fremover. Men mange tar det som en dommedags profeti fra en cannabis aktivist. I Rinkeby blir det verre og verre. 42 skutt og drept og 140 skutt og skadd.i 2017. Politiet sier det er manglende cannabis salg bak mange av drapene. Politiet sier at det blir sendt en halv milliard kr. fra ghetto miljøene i året ut av landet. Politiet sier at overføringene er spesielt godt planlagt og helt umulig og følge i systemet. De har ikke anelse hvor pengene havner hen. Da går det minst like mye penger fra Norge og ut av landet, i mange år. Mønsteret her viser at det er godt organisert fra utlandet. På et eller annet tidspunkt kommer pengene tilbake og rammer oss.  Normenn har heller ikke fått det terrorforsvaret vi har blitt lovet og som er den største selvfølgelighet i den situasjonen vi befinner oss i nå. Den siste Regjeringen har også rasert nasjonen ganske grundig i sin korrupte reformpsykose uten og debattere noe som helst med noen av oss.  Staten er mer pill rotten enn den noengang har hvert. De som har hvert inne på og forlate skuta bør gjøre det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så opptatt av hvilken hudfarge folk i Norge har. Det jeg er opptatt av er at man kan adoptere vestlige verdier, ikke er kriminelle og legger ekstreme religiøse syn bort. 

Ingen av disse ser ut til å lykkes så godt i Europa, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Nei, hudfarge har selvfølgelig ikke noe å si. Kultur derimot det har en del å si. Såkalte "æreskulturer" er en uting. Det er bare ett pent ord for att mannfolkene kan gjøre hva de vil, mens kvinnene har strenge regler. Hadde de lagt litt ære i guttas oppførsel, så hadde ikke kriminaliteten eksplodert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei hverken integrering eller miljødebatten eller helse fordi hva enkelte er sluppet unna med kan ikke lenger sis i ord.

Anonymkode: 85d11...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...