Gå til innhold

Sur mann


Betti 11

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Kayia skrev:

Hovedpoenget mitt var snakk, helst med psykolog. Er ikke det mulig er det nest beste bedre enn ingenting :) 

Ts har lyst til at fortid skal være fortid, at det er historie nå, men gjennom mange av hennes innlegg syns jeg det er tydelig at hun bør starte ryddejobben som skal gjøre henne gradvis mer trygg og selvsikker med å bearbeide fortidige opplevelser.  

Jeg trodde lenge at jeg klarer ryddejobben selv. Kvir meg lenge å søke hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg trodde lenge at jeg klarer ryddejobben selv. Kvir meg lenge å søke hjelp. 

Du sier det godt selv, du har trodd at du skal greie å rydde selv men har ikke greid det. Jo lenger du kvir deg, jo lenger vil du slite.

Ring fastlegen i dag og begynn resten av ditt liv nå. Alternativet er å fortsette å slite - og det kan du også velge, men husk at da valgte du dét og må leve med dét :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kayia skrev:

Du sier det godt selv, du har trodd at du skal greie å rydde selv men har ikke greid det. Jo lenger du kvir deg, jo lenger vil du slite.

Ring fastlegen i dag og begynn resten av ditt liv nå. Alternativet er å fortsette å slite - og det kan du også velge, men husk at da valgte du dét og må leve med dét :) 

Jeg hadde time hos sykepleieren allerede. Hun snakker med fastlegen om meg. Jeg skal til kurs for angstmestring. Egentlig gruer jeg meg litt. Vi få se om jeg få en psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...