Gå til innhold

Vondt i magen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bivirkinger som dette kommer nok helst når du starter opp.

Å ha vondt i magen er heller ikke spesielt uvanlig.

Anonymkode: 92c9d...bdc

Ok. Jeg pleier ikke ha så vondt i magen, var redd det var tarmslyng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 time siden, Kayia skrev:

Tenker som Laban at dette nok har med ustabilt matinntak å gjøre. Det å framprovosere oppkast er heller ikke noe en mage liker.

Ok. Mulig det er det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Kayia skrev:

Neppe. Du blir nok stiv i nakke og skuldre av å ligge mye på sofaen. Rør deg, så blir du nok bedre. 

Jo det er medisiner som gjør det, var ikke sånn uten medisiner. Da var det mer vondt i ryggen,og akineton hjelper jo. Rart det da hvis det ikke er bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mulig det og overspising, nå har jeg tatt meg sammen. 

Godt bedring. 😊 Håper du få tak i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må være slitsomt å være deg, Stjernestøv.. du skulle hatt skikkelig hjelp. Du kjenner etter symptomer hele tiden og skylder på medisiner. Hvis du hadde latt kroppen få den pleien den trenger i form av aktivitet, tror jeg den hadde oppført seg bedre. Det virker som kroppen protesterer mot inaktivitet. Inaktivitet er helseskadelig... 

Anonymkode: ceef3...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Betti 11 skrev:

Godt bedring. 😊 Håper du få tak i det.

Får gjøre det, takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være slitsomt å være deg, Stjernestøv.. du skulle hatt skikkelig hjelp. Du kjenner etter symptomer hele tiden og skylder på medisiner. Hvis du hadde latt kroppen få den pleien den trenger i form av aktivitet, tror jeg den hadde oppført seg bedre. Det virker som kroppen protesterer mot inaktivitet. Inaktivitet er helseskadelig... 

Anonymkode: ceef3...4ca

Ja inaktivitet er vel ikke bra. Men kroppen protesterer mot medisiner også, den vil helst ikke ha det. Det forgifter hele meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja inaktivitet er vel ikke bra. Men kroppen protesterer mot medisiner også, den vil helst ikke ha det. Det forgifter hele meg. 

Kroppen blir «forgiftet» av inaktivitet også.... 

Anonymkode: ceef3...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kroppen blir «forgiftet» av inaktivitet også.... 

Anonymkode: ceef3...4ca

Ja jeg tviler ikke. Det er ikke bra :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja ta akineton, da kommer det seg litt. 

Det er jo bra, men husk å tøye og helst trene litt også, så slipper du kanskje ta medisiner for bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Trine skrev:

Det er jo bra, men husk å tøye og helst trene litt også, så slipper du kanskje ta medisiner for bivirkninger.

Ok. Men tror ikke det hjelper når det er bivirkninger. Kan jo ikke tøye vekk "resless legs" heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men tror ikke det hjelper når det er bivirkninger. Kan jo ikke tøye vekk "resless legs" heller. 

Klart det hjelper. Om musklene ikke er stive i utgangspunktet blir de jo ikke så stive av medisiner, som hvis de allerede er i helspenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 minutter siden, Trine skrev:

Klart det hjelper. Om musklene ikke er stive i utgangspunktet blir de jo ikke så stive av medisiner, som hvis de allerede er i helspenn.

Jo de kan bli så stive av medisiner, opplevde det også på abilify. Da var hele kroppen stiv, ga seg når jeg sluttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo de kan bli så stive av medisiner, opplevde det også på abilify. Da var hele kroppen stiv, ga seg når jeg sluttet. 

Ja, men det er jo fordi musklene i utgangspunktet er stive. Jeg vet at man kan få stive muskler av medisiner, jeg har fått det selv. Denne gangen går det bedre, for denne gangen er jeg flink til å tøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Trine skrev:

Ja, men det er jo fordi musklene i utgangspunktet er stive. Jeg vet at man kan få stive muskler av medisiner, jeg har fått det selv. Denne gangen går det bedre, for denne gangen er jeg flink til å tøye.

Nei muskelene er ikke stive i utgangspunktet, ihvertfall ikke når jeg tok abilify...var mer aktiv da. Jeg gikk som en stokk, og det ga seg når jeg sluttet. Sier ikke det deg noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei muskelene er ikke stive i utgangspunktet, ihvertfall ikke når jeg tok abilify...var mer aktiv da. Jeg gikk som en stokk, og det ga seg når jeg sluttet. Sier ikke det deg noe? 

Selvfølgelig kan bevegelse være til hjelp og forebyggende. Det er vel ikke så vanskelig å forstå at hele deg ville blitt friskere med litt mer bevegelse? Det finnes ikke en medisin som vil gjøre deg frisk, du må selv jobbe knall hardt for at du skal bli friskere. Vet ikke om det finnes noen eller noen måter for å få deg til å innse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Fionys skrev:

Selvfølgelig kan bevegelse være til hjelp og forebyggende. Det er vel ikke så vanskelig å forstå at hele deg ville blitt friskere med litt mer bevegelse? Det finnes ikke en medisin som vil gjøre deg frisk, du må selv jobbe knall hardt for at du skal bli friskere. Vet ikke om det finnes noen eller noen måter for å få deg til å innse det.

Jeg gikk turer på abilify og ble ikke mykere av det, folk så rart på meg...så nei bevegelse hjelper ikke. Ville hele meg blitt friskere med bevegelse? Rart jeg ikke har blitt frisk da, bevegde meg mye før og var syk og dårlig...det hjalp ikke. Det er de siste årene jeg har vært inaktiv, og det er mye pga negative symptomer. Det er ikke lett når det er sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
40 minutter siden, Fionys skrev:

Selvfølgelig kan bevegelse være til hjelp og forebyggende. Det er vel ikke så vanskelig å forstå at hele deg ville blitt friskere med litt mer bevegelse? Det finnes ikke en medisin som vil gjøre deg frisk, du må selv jobbe knall hardt for at du skal bli friskere. Vet ikke om det finnes noen eller noen måter for å få deg til å innse det.

Og dere kan tenke faen ta, det går ikke inn i hodet på henne. Og jeg tenker det samme, jeg blir ikke frisk om jeg spiser sunt og er aktiv. Det må dere få inn i hodet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og dere kan tenke faen ta, det går ikke inn i hodet på henne. Og jeg tenker det samme, jeg blir ikke frisk om jeg spiser sunt og er aktiv. Det må dere få inn i hodet!!!

Men du blir frisk av å (nok en gang) slutte med medisiner?

Anonymkode: baff5...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du blir frisk av å (nok en gang) slutte med medisiner?

Anonymkode: baff5...6d8

Blir aldri frisk verken med eller uten medisiner, så hva faen er poenget? Jeg bare spør, er lei nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...