Gå til innhold

Vondt i magen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg gjorde husarbeid før jeg og gikk turer, var veldig aktiv. Og plutselig var det stopp på det i 2014, hva er forklaringen på det? Det lurer jeg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg gjorde husarbeid før jeg og gikk turer, var veldig aktiv. Og plutselig var det stopp på det i 2014, hva er forklaringen på det? Det lurer jeg på. 

Det er vel du selv som best kan svare på det.

Uansett så tror jeg du ikke bør tenke på hvordan det var før og hvor aktiv du var før. Det er forskjellige stadier i livet og helt vanlig at man var mer aktiv som ung. Det er ingen som sier at du må bli super sprek, men litt bevegelse gjør alle godt. Dessuten er det viktig å prøve og fylle hode med litt positive ting, noen strikker, baker, vasker huset, fisker, ja det kommer litt an på hva man liker. 
Jeg kommer mest sannsynlig aldri til å komme helt tilbake til der jeg var før jeg ble syk og det har jeg slått meg til ro med, men jeg arbeider med å få et liv som er greit å leve med, selv om det aldri kommer til å bli akkurat som jeg ønsker. Man må være realistisk og man må prøve å finne på ting slik at hovedfokuset ikke blir sykdom og alt det negative rundt det. Tenker jeg for mye på hvor syk jeg egentlig er så blir jeg bare verre. 

Du har havnet inn i en ond sirkel og det er ingen enkel sak å komme ut av, men ingen umulighet. Du burde bruke mannen din til å få en ekstra drahjelp, gjøre hyggelige ting i lag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Fionys skrev:

Det er vel du selv som best kan svare på det.

Uansett så tror jeg du ikke bør tenke på hvordan det var før og hvor aktiv du var før. Det er forskjellige stadier i livet og helt vanlig at man var mer aktiv som ung. Det er ingen som sier at du må bli super sprek, men litt bevegelse gjør alle godt. Dessuten er det viktig å prøve og fylle hode med litt positive ting, noen strikker, baker, vasker huset, fisker, ja det kommer litt an på hva man liker. 
Jeg kommer mest sannsynlig aldri til å komme helt tilbake til der jeg var før jeg ble syk og det har jeg slått meg til ro med, men jeg arbeider med å få et liv som er greit å leve med, selv om det aldri kommer til å bli akkurat som jeg ønsker. Man må være realistisk og man må prøve å finne på ting slik at hovedfokuset ikke blir sykdom og alt det negative rundt det. Tenker jeg for mye på hvor syk jeg egentlig er så blir jeg bare verre. 

Du har havnet inn i en ond sirkel og det er ingen enkel sak å komme ut av, men ingen umulighet. Du burde bruke mannen din til å få en ekstra drahjelp, gjøre hyggelige ting i lag. 

Forstår bare ikke hvordan det ble som det ble. 

Men du har rett i det, må fylle dagene og hodet med noe. Kan jo begynne å bake igjen, det er noe jeg gjorde før. Og mannen min drar meg med på bilturer, men da er jeg jo full i angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Forstår bare ikke hvordan det ble som det ble. 

Men du har rett i det, må fylle dagene og hodet med noe. Kan jo begynne å bake igjen, det er noe jeg gjorde før. Og mannen min drar meg med på bilturer, men da er jeg jo full i angst. 

Kanskje du kan foreslå at dere gjør andre ting som du liker et par ganger i uka, du kan jo komme med forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 minutter siden, Fionys skrev:

Kanskje du kan foreslå at dere gjør andre ting som du liker et par ganger i uka, du kan jo komme med forslag.

Ja kanskje gå tur i naturen, kan jo foreslå det. Har jo godt av å komme meg ut i naturen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...