Gå til innhold

Fine kjærlighetssanger


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, Xtra skrev:

Går du i giftetanker? 😉

Hehe :D . Jeg drømmer, men det er nok et stykke frem til den dagen. Men jeg vet hvilke mann som jeg ønsker å gifte meg med. Han er snill, omsorgsfull, hyggelig, og god. Om utseende forfaller så spiller det ingen rolle. Det er ekte kjærlighet. Innsiden betyr alt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På ‎02‎.‎08‎.‎2018 den 0.41, Kayia skrev:

Du skal få to til, og den først har du helt sikkert hørt før. Hør på teksten, vurderte å poste den i tillegg i forrige innlegg for dette er også en NYDELIG kjærlighetssang! 

Den siste er så sterk at jeg kan finne på å gråte om jeg har vært lenge borte fra jr eller bare savner han inderlig. Denne skrev nemlig Cave etter at sønnen Arthur døde i en tragisk ulykke. Så mye sterkere enn dette blir det ikke rett og slett.

 

Det ble joggetur med Nick Cave i går ja. Ny artist å utforske.

Akkurat i sommer har jeg hatt denne på hjernen etter en fin opplevelse på opera i Verona:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Det ble joggetur med Nick Cave i går ja. Ny artist å utforske.

Akkurat i sommer har jeg hatt denne på hjernen etter en fin opplevelse på opera i Verona:

 

Carmen er flott ja, skjønner at det var sterkt i Italia! :)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Mina1 said:

 

Chris Norman er en relativt ukjent artist for meg. Har hørt noe fra han, men ikke så mye jeg har merket meg med. Men nå gikk jeg inn på Wimp/Tidal og hørte litt mer på han og han har virkelig mye bra. Dette var ett godt tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, mrxx skrev:

Chris Norman er en relativt ukjent artist for meg. Har hørt noe fra han, men ikke så mye jeg har merket meg med. Men nå gikk jeg inn på Wimp/Tidal og hørte litt mer på han og han har virkelig mye bra. Dette var ett godt tips:-)

Han har mye bra musikk. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Mina1 said:

Han har mye bra musikk. 

 

Jeg husker han i fra den tiden han sang med Suzi Quatro og det er vel omtrent 100 år siden:-) Etter det har han gått i glemmeboka, men ble frisket opp igjen nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...