Gå til innhold

Press og mas


Betti 11

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Det er hans mening. Når du sir at det er ikke sånn han tenker, endrer han ikke sin synnspunkt. Han tenker litt gammeldags. Jeg prøver å fortelle ham litt mer om samtalene. Kanskje han forstår det. 

Jeg håper det, men om hans tanker er såpass gammeldagse tviler jeg det holder at du gjør det alene. Jeg ville alliert meg med sykepleieren du snakker med og latt henne ta seg av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Betti 11 skrev:

Kanskje jeg gjør det. Har ikke lyst å stressa meg mer i dag. Jeg må overtenke det. Jeg sa til sykepleieren at jeg ønsker meg å sitte i telt på hardangervidda og at jeg vil se det hele fra utsida. Kanskje jeg må treffe en avgjørelse, men ikke nå.

Å sitte i et telt, eller helst utenfor teltet, på Hardangervidda, er egentlig ganske deilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg håper det, men om hans tanker er såpass gammeldagse tviler jeg det holder at du gjør det alene. Jeg ville alliert meg med sykepleieren du snakker med og latt henne ta seg av det. 

Det kan jeg prøve. Kanskje han forstår det litt bedre etterkvert. Han tenker jeg snakker om han men det stemmer ikke. Fokuset er jeg og mine plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trine skrev:

Å sitte i et telt, eller helst utenfor teltet, på Hardangervidda, er egentlig ganske deilig :D

Blir du med? Jeg er redd i mørken 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Blir du med? Jeg er redd i mørken 😁

Skulle blitt med om jeg ikke var redd for folk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...