Gå til innhold

Feilmedisinert i 11 jævla år.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva skal jeg gjøre? Etter å ha vært feilmedisinert i 11 jævla år med alt det der dritt dope til di satans legan så lure æ på ka i farsken ska man gjøre når legen e i stand til å dope bort bevis før å Berge sæ sjøl?? 

Å når legan står i kø før å drefse gal medisin etter dæ sånn at du blir den beste kunden dem nån sinne har hatt? Å ka ska du gjøre når legen lyg til fylkesmannen, pasientombudet, politiet,?? 

Da står man der hjelpeslaus på gata å klør sæ i hauet 11 år etterpå medisinfri med smerta å stress å lure på om man ska tørre å gå tel lege igjen?? 

En ting som e sikkert e at legen/ legene dope reva av dæ igjen før å se ut som engla sjøl. 

Kor ska man få hjelp når en lege har bestemt sæ før å ødelegge livet ditt????

Anonymkode: 561a2...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det som e så «pille» råttent gjordt av sånne lega e at dem kan faktisk på åpen gata bare  dope på med velsignelse fra stat å politi uansett om dem gjør det med ondskap. Dem treng fan ikke å svare overfør nån dem. Dem sitt med journalføringen så dem kan skrive alt mulig dritt bare før å Berge sæ sjøl å det vet di der satans legan.

Anonymkode: 561a2...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Bytte lege?

Du må komme med en klart definert begrunnelse for hvorfor du føler deg feilmedisinert. Er det f.eks. fordi du føler deg bedre uten medisiner, er det pga. bivirkninger? Å føle seg dopa ned er et såpass vidtomspendende argument at det er lurt å nyansere det litt så det blir lettere for leger å forstå hva du helt konkret føler. Skriv ned en liste over enkelt-bivirkninger om du klarer. F.eks. om du får konsentrasjonsproblemer, blir veldig trøtt, føler deg uvel, føler du at medisinene virker mot det du har fått de for - f.eks. Det er jo ikke greit å ta medisiner som både har mange bivirkninger og dårlig virkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg gjøre? Etter å ha vært feilmedisinert i 11 jævla år med alt det der dritt dope til di satans legan så lure æ på ka i farsken ska man gjøre når legen e i stand til å dope bort bevis før å Berge sæ sjøl?? 

Å når legan står i kø før å drefse gal medisin etter dæ sånn at du blir den beste kunden dem nån sinne har hatt? Å ka ska du gjøre når legen lyg til fylkesmannen, pasientombudet, politiet,?? 

Da står man der hjelpeslaus på gata å klør sæ i hauet 11 år etterpå medisinfri med smerta å stress å lure på om man ska tørre å gå tel lege igjen?? 

En ting som e sikkert e at legen/ legene dope reva av dæ igjen før å se ut som engla sjøl. 

Kor ska man få hjelp når en lege har bestemt sæ før å ødelegge livet ditt????

Anonymkode: 561a2...e41

Hvorfor har legen bestemt å ødelegge livet ditt?

Anonymkode: d15a4...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg gjøre? Etter å ha vært feilmedisinert i 11 jævla år med alt det der dritt dope til di satans legan så lure æ på ka i farsken ska man gjøre når legen e i stand til å dope bort bevis før å Berge sæ sjøl?? 

Å når legan står i kø før å drefse gal medisin etter dæ sånn at du blir den beste kunden dem nån sinne har hatt? Å ka ska du gjøre når legen lyg til fylkesmannen, pasientombudet, politiet,?? 

Da står man der hjelpeslaus på gata å klør sæ i hauet 11 år etterpå medisinfri med smerta å stress å lure på om man ska tørre å gå tel lege igjen?? 

En ting som e sikkert e at legen/ legene dope reva av dæ igjen før å se ut som engla sjøl. 

Kor ska man få hjelp når en lege har bestemt sæ før å ødelegge livet ditt????

Anonymkode: 561a2...e41

Det ville vare greit at du forklarer deg litt mer. Her i forumet er folk som har også lang erfaring hva det gjelder medisinering og leger. Vi kan gjerne vare behjelplig med en etter annet. Vær så snill å ikke gir deg opp. Det fins også leger som er veldig godt i faget sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er vanskelig å ta deg alvorlig. I stedet sitter jeg igjen med en irritasjon av følgende 3 grunner:

1. Du banner og kommer med sinte anklager. Ingen som vil bli tatt seriøst, gjør det.

2. Du skriver på dialekt. Slikt synes jeg er latterlig, og det åpner ikke akkurat for tillit til at dette er seriøst.

3. Du kaller psykiatriske medisiner for dop. Det er en veldig overdrivelse, og noe som ikke kan taes seriøst.  

Summa summarum sitter jeg altså igjen med inntrykket av dette er et tåpelig innlegg som ikke kan taes alvorlig. Hvis du vil klage på noe, eller få gehør for noe, så bør du oppføre deg annerledes.

;)

Anonymkode: 0208a...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er vanskelig å ta deg alvorlig. I stedet sitter jeg igjen med en irritasjon av følgende 3 grunner:

1. Du banner og kommer med sinte anklager. Ingen som vil bli tatt seriøst, gjør det.

2. Du skriver på dialekt. Slikt synes jeg er latterlig, og det åpner ikke akkurat for tillit til at dette er seriøst.

3. Du kaller psykiatriske medisiner for dop. Det er en veldig overdrivelse, og noe som ikke kan taes seriøst.  

Summa summarum sitter jeg altså igjen med inntrykket av dette er et tåpelig innlegg som ikke kan taes alvorlig. Hvis du vil klage på noe, eller få gehør for noe, så bør du oppføre deg annerledes.

;)

Anonymkode: 0208a...b27

Velkommen til dol, frøken tante Sofie!

Anonymkode: 93e5d...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.7.2018 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har legen bestemt å ødelegge livet ditt?

Anonymkode: d15a4...fa9

PGR av at helse Norge aldri innrømmer feil.

å har nu funnet ut at du får heller ikke hjelp fra politi hvis en lege prøver å ødelegge/ dekke over feil.

legene er heller villige til å dope bort uskyldige mennesker får å Berge si ega rev. 

Sant men sykt. 

Legene sitter å med journalføringen som du som pasient ikke kan gjøre noe med siden det er legen som journalfører.

vet ikke hvorfor legene vil ødelegge meg, men tror det har noe med at jeg har meldt om feil og har funnet ut hvordan di pusher på pasienter tabletter.

det hele handler kun om penger ikke omsorg.

Anonymkode: 561a2...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.7.2018 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er vanskelig å ta deg alvorlig. I stedet sitter jeg igjen med en irritasjon av følgende 3 grunner:

1. Du banner og kommer med sinte anklager. Ingen som vil bli tatt seriøst, gjør det.

2. Du skriver på dialekt. Slikt synes jeg er latterlig, og det åpner ikke akkurat for tillit til at dette er seriøst.

3. Du kaller psykiatriske medisiner for dop. Det er en veldig overdrivelse, og noe som ikke kan taes seriøst.  

Summa summarum sitter jeg altså igjen med inntrykket av dette er et tåpelig innlegg som ikke kan taes alvorlig. Hvis du vil klage på noe, eller få gehør for noe, så bør du oppføre deg annerledes.

;)

Anonymkode: 0208a...b27

Javell så sia æ skriv på dialekt bør æ dopes vekk fra samfunnet PGR av d da,? 

Anonymkode: 561a2...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.7.2018 den 12.34, FjellOgDalar skrev:

Bytte lege?

Du må komme med en klart definert begrunnelse for hvorfor du føler deg feilmedisinert. Er det f.eks. fordi du føler deg bedre uten medisiner, er det pga. bivirkninger? Å føle seg dopa ned er et såpass vidtomspendende argument at det er lurt å nyansere det litt så det blir lettere for leger å forstå hva du helt konkret føler. Skriv ned en liste over enkelt-bivirkninger om du klarer. F.eks. om du får konsentrasjonsproblemer, blir veldig trøtt, føler deg uvel, føler du at medisinene virker mot det du har fått de for - f.eks. Det er jo ikke greit å ta medisiner som både har mange bivirkninger og dårlig virkning. 

Jo etter å hadd 8 diagnoser å vært medisinert utav helvete av legan. Dem har stådd i kø før å mate mæ med tabletta å diagnosa. Å jo mere dopa æ blei jo freskere sku æ bli. Å nu e æ medisinfri å di der satans legan har løgge som fan tel mæ i alle år. Æ va en idiot som stolte på d norske helsevesen.

 

Anonymkode: 561a2...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javell så sia æ skriv på dialekt bør æ dopes vekk fra samfunnet PGR av d da,? 

Anonymkode: 561a2...e41

Ja, seff. Folk som skriver på dialekt bør ikke bare dopes vekk, men bli lagt i full narkose! ;)

Anonymkode: 0208a...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, seff. Folk som skriver på dialekt bør ikke bare dopes vekk, men bli lagt i full narkose! ;)

Anonymkode: 0208a...b27

Det var da voldtsomt da!

Anonymkode: d15a4...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo etter å hadd 8 diagnoser å vært medisinert utav helvete av legan. Dem har stådd i kø før å mate mæ med tabletta å diagnosa. Å jo mere dopa æ blei jo freskere sku æ bli. Å nu e æ medisinfri å di der satans legan har løgge som fan tel mæ i alle år. Æ va en idiot som stolte på d norske helsevesen.

 

Anonymkode: 561a2...e41

Sikker på det ikke er paranoide vrangforestillinger som blomstrer opp etter medisinkutt?

Anonymkode: ed919...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldtsomt da!

Anonymkode: d15a4...fa9

💉😴😎

Anonymkode: 0208a...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldtsomt da!

Anonymkode: d15a4...fa9

💉😴😎

Anonymkode: 0208a...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender bare man orker ikke mere tull. Sånn har jeg også følt mye på. Prøv å finne en lege du virkelig har tillit til å spør vedkommendes mening.

Anonymkode: 12240...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...