Gå til innhold

Noen forklaring?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men jeg har ikke peiling på hvilke medisiner jeg skulle tatt. 

Den peilingen har legen. 

Anonymkode: 14d02...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja. Kan jo be sykepleieren vise meldingen til legen? 

Ja, det kan du :) 

Anonymkode: 14d02...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den peilingen har legen. 

Anonymkode: 14d02...d97

Han ene ville jeg skulle ta risperdal, og han faste ville jeg skulle ta xeplion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan du :) 

Anonymkode: 14d02...d97

Men de må jo forstørre det da. Lese litt og litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men de må jo forstørre det da. Lese litt og litt. 

Du kan lese det for legen selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 minutter siden, cilie skrev:

Du kan lese det for legen selv. 

Skal ikke se han i nær fremtid. Sender det på melding i morgen jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skal ikke se han i nær fremtid. Sender det på melding i morgen jeg. 

Er det ikke bedre å ta en time der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, cilie skrev:

Er det ikke bedre å ta en time der da?

Tør ikke sitte å lese alt det opp til han heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Men de må jo forstørre det da. Lese litt og litt. 

Det klarer de nok :) bare få frem at det er kjempeviktig for deg at legen leser det. 

Anonymkode: 14d02...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det klarer de nok :) bare få frem at det er kjempeviktig for deg at legen leser det. 

Anonymkode: 14d02...d97

Ja får få frem det. Bare det ikke virker frekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får få frem det. Bare det ikke virker frekt?

Overhode ikke frekt :) 

Anonymkode: 14d02...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sendte det, men det ble jo så utydelig. Uff- 

Hvilket av isw’s svar sendte du, og hva skrev du i tillegg? Sendte du det som startet med at du først må finne en lege som forstår, eller det aller første svaret hans?

Jeg er nok langt mer usikker enn resten her på at du kan forvente at legen forstår hva du har ment når du har sendt et bilde fra en diskusjon på et forum på nettet. Dersom du har sendt svaret hvor du anbefales «å finne en lege som skjønner» er det dessuten lett å misforstå formålet du hadde med meldingen også. Ønsket du å formidle til legen at han ikke er god nok, sant?

Dersom du ønsker endring Stjernestøv, må du nok tørre/gidde å bestille en time, og så forbedrede hva du vil si på en ordentlig måte - gjerne skriftlig. Deretter må du lytte til og følge rådene legen gir, herfra og ut livet. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 minutter siden, Kayia skrev:

Hvilket av isw’s svar sendte du, og hva skrev du i tillegg? Sendte du det som startet med at du flrst må finne en lege som forstår, eller det aller første svaret hans?

Jeg er nok langt mer usikker enn resten her på at du kan forvente at legen forstår hva du har ment når du har sendt et bilde fra et forum på nettet. Dersom du har sendt svaret hvor du anbefales å finne en lege som skjønner er drt dessuten lett å misforstå formålet du hadde med meldingen også. 

Dersom du ønsker endring Stjernestøv, må du nok tørre/gidde å bestille en time, og så forbedrede - gjerne skriftlig - hva du vil si på en ordentlig måte. Deretter må du lytte og følge rådene legen gir, herfra og ut livet. 

Sendte det andre svaret, men det ble jo så utydelig at jeg vet ikke om de kan lese det. 

Å hvordan kan det misforstås? 

Jeg sier jo alt til sykepleieren, og det er hans jobb å formidle videre. Sier hvordan jeg føler meg og har det, men han skriver det ikke ned en gang. Bare at jeg er psykisk stabil og har mindre symptomer, det er det som teller for dem. Skrev dette kan du vise til legen...

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sendte det andre svaret, men det ble jo så utydelig at jeg vet ikke om de kan lese det. 

Å hvordan kan det misforstås? 

Jeg sier jo alt til sykepleieren, og det er hans jobb å formidle videre. Sier hvordan jeg føler meg og har det, men han skriver det ikke ned en gang. Bare at jeg er psykisk stabil og har mindre symptomer, det er det som teller for dem. Skrev dette kan du vise til legen...

Skjønner du ikke det? At når du sender - helt uten kontekst - et innlegg hvor det sår «Først må du finne en lege som forstår» så kan det oppfattes som at du ønsker å si at du ikke syns du møter forståelse i dag? At du er så misfornøyd med legen at du snakker med andre om det? 

Resten av ISW’s svar vil dessuten være helt umulig å få noe ut av for legen som ikke har lest resten av tråden. Å sende ISW’s svar var et dårlig råd syns jeg. 

Jeg syns du bør snakke med egne ord, ikke ISW’s eller andres, og du bør snakke direkte til legen, ikke sende ting på SMS. Be dessuten om å få snakke med psykiateren, sykepleieren er ikke dyktig nok slik du beskriver han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Kayia skrev:

Skjønner du ikke det? At når du sender - helt uten kontekst - et innlegg hvor det sår «Først må du finne en lege som forstår» så kan det oppfattes som at du ønsker å si at du ikke syns du møter forståelse i dag? At du er så misfornøyd med legen at du snakker med andre om det? 

Resten av ISW’s svar vil dessuten være helt umulig å få noe ut av for legen som ikke har lest resten av tråden. Å sende ISW’s svar var et dårlig råd syns jeg. 

Jeg syns du bør snakke med egne ord, ikke ISW’s eller andres, og du bør snakke direkte til legen, ikke sende ting på SMS. Be dessuten om å få snakke med psykiateren, sykepleieren er ikke dyktig nok slik du beskriver han. 

Å da angrer jeg på at jeg sendte det, uff! Men tror ikke sykepleieren viser det til psykiateren uansett, men det var vel dumt å sende det. Er jo ikke misfornøyd med legen da, det er jo ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...