Gå til innhold
AnonymBruker

Jeg vet ingenting om fortiden hans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. 

Jeg tror ikke det. Jeg har hilst på hele familien hans. Hvordan skulle han la det skje om han har en kone? 

Anonymkode: def5e...793

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 5e740...4bf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
2 timer siden, cilie skrev:

Det burde holde med å spørre han. Dette høres jo helt crazy ut, spør du meg. En ting er å ikke nødvendigvis fortelle uoppfordret alt mulig, men «store ting» og alt som det spørres konkret om, må besvares. 

Jeg er jo helt enig med deg, men i dette tilfellet fører det ingen steder å spørre ham tydeligvis. Jeg hadde antagelig ikke valgt å gå videre med en sånn kar.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xtra
45 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er jo helt enig med deg, men i dette tilfellet fører det ingen steder å spørre ham tydeligvis. Jeg hadde antagelig ikke valgt å gå videre med en sånn kar.

Det var da tynt grunnlag å bedømme ham som «en sånn kar». Vi vet ikke hvor direkte trådstarter har spurt eller  om han bevisst har tilbakeholdt informasjon. 

Men tydelig at en litt mer ordentlig samtale er på sin plass før de setter i gang med familieforøkelse(!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemus
1 time siden, Xtra skrev:

Det var da tynt grunnlag å bedømme ham som «en sånn kar». Vi vet ikke hvor direkte trådstarter har spurt eller  om han bevisst har tilbakeholdt informasjon. 

Men tydelig at en litt mer ordentlig samtale er på sin plass før de setter i gang med familieforøkelse(!)

Jeg hadde i alle fall blitt MEGET skeptisk om en jeg nylig hadde blitt kjæreste med ikke ville svare på om han hadde vært gift tidligere eller ikke. At han ikke skjønner det selv er en gåte for meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321

Det hadde vært et stort rødt flagg for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kayia
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. 

Anonymkode: def5e...793

Hva er riktig da? Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært kjærester? 

Det er naturlig å snakke om fortid allerede ganske tidlig i forelskelsesfasen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

morsan

Jeg må bare si meg enig med de forantalende i hovedtrekkene. Jeg mener at det å fortelle om hovedlinjene i sitt liv før man traff hverandre hører med til det å bli kjent med hverandre, og at dette er med i prosessen for å finne ut om man passer sammen. Man trenger ikke dele alskens detaljer (debutalder og antall sexpartnere ble nevnt over, men jeg mener at det ikke er nødvendig). Og det at han unnviker å svare på direkte spørsmål synes jeg er urovekkende.

Det trenger ikke være slik at ikke-svar er ensbetydende med at han har noe å skjule, så som en ekskone (eller eksmann) eller annet "stort". Kanskje er han flau over at han ikke har hatt forhold av betydning? Eller kanskje han bare er veldig privat? Uansett hva grunnen måtte være, ville jeg mislikt veldig om en potensiell partner var så enigmatisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her