Gå til innhold

Jeg vet ingenting om fortiden hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. 

Jeg tror ikke det. Jeg har hilst på hele familien hans. Hvordan skulle han la det skje om han har en kone? 

Anonymkode: def5e...793

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 5e740...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, cilie skrev:

Det burde holde med å spørre han. Dette høres jo helt crazy ut, spør du meg. En ting er å ikke nødvendigvis fortelle uoppfordret alt mulig, men «store ting» og alt som det spørres konkret om, må besvares. 

Jeg er jo helt enig med deg, men i dette tilfellet fører det ingen steder å spørre ham tydeligvis. Jeg hadde antagelig ikke valgt å gå videre med en sånn kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er jo helt enig med deg, men i dette tilfellet fører det ingen steder å spørre ham tydeligvis. Jeg hadde antagelig ikke valgt å gå videre med en sånn kar.

Det var da tynt grunnlag å bedømme ham som «en sånn kar». Vi vet ikke hvor direkte trådstarter har spurt eller  om han bevisst har tilbakeholdt informasjon. 

 

Men tydelig at en litt mer ordentlig samtale er på sin plass før de setter i gang med familieforøkelse(!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xtra skrev:

Det var da tynt grunnlag å bedømme ham som «en sånn kar». Vi vet ikke hvor direkte trådstarter har spurt eller  om han bevisst har tilbakeholdt informasjon. 

 

Men tydelig at en litt mer ordentlig samtale er på sin plass før de setter i gang med familieforøkelse(!)

Jeg hadde i alle fall blitt MEGET skeptisk om en jeg nylig hadde blitt kjæreste med ikke ville svare på om han hadde vært gift tidligere eller ikke. At han ikke skjønner det selv er en gåte for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. 

Anonymkode: def5e...793

Hva er riktig da? Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært kjærester? 

Det er naturlig å snakke om fortid allerede ganske tidlig i forelskelsesfasen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare si meg enig med de forantalende i hovedtrekkene. Jeg mener at det å fortelle om hovedlinjene i sitt liv før man traff hverandre hører med til det å bli kjent med hverandre, og at dette er med i prosessen for å finne ut om man passer sammen. Man trenger ikke dele alskens detaljer (debutalder og antall sexpartnere ble nevnt over, men jeg mener at det ikke er nødvendig). Og det at han unnviker å svare på direkte spørsmål synes jeg er urovekkende.

Det trenger ikke være slik at ikke-svar er ensbetydende med at han har noe å skjule, så som en ekskone (eller eksmann) eller annet "stort". Kanskje er han flau over at han ikke har hatt forhold av betydning? Eller kanskje han bare er veldig privat? Uansett hva grunnen måtte være, ville jeg mislikt veldig om en potensiell partner var så enigmatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...