Gå til innhold

Må man si fra seg plassen på dps hvis man driter på seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis de vil du skal ta hestedoser lithionit som gjør du driter i buksa og du bestemmer deg for å ta en lavere dose samt ikke ta zyprexa ved opphør av søvn, er det bare å si fra seg plassen?

Anonymkode: d561a...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de vil du skal ta hestedoser lithionit som gjør du driter i buksa og du bestemmer deg for å ta en lavere dose samt ikke ta zyprexa ved opphør av søvn, er det bare å si fra seg plassen?

Anonymkode: d561a...f72

Nei, det må man ikke. Man må snakke med legen for å finne en løsning på problemet.

Anonymkode: 49de5...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan sikkert ikke kutte både zylprexa og lithionit.

 

Selv går jeg på syprexa på 15 året. Men det slår å være psykotisk. Du burde jo få hjelp til å ikke gjøre i buksa.

 

Men en ting er dessverre ett faktum. For å fungere i det hele tatt med psykoselidelser, så må man behandles. Selv om de pillene vi tar gir ubehag og har bivirkninger, så må vi ta de, på tross av dette. Jeg har blitt feit som faen. Liker ikke det jeg ser i speilet. Men jeg har ikke noe valg da. 

Anonymkode: a327a...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Bivirkninger skal jo ikke være av et kaliber som går utover hverdagen. Selv en psykiske lidelsen er bedre, er man like langt om man ikke tør å dra noe sted i frykt for at man f.eks. på grunn av mageplager. Ikke er det godt å ha det slik i seg selv, og det er ikke sunt for psyken å bli sittende hjemme. Leger må ta sånt på alvor, og se om det finnes tiltak for å minske bivirkningene eller prøve andre medisiner.

Man blir neppe skrevet ut fra dps om man har et uhell. Om det skulle skje, burde det jo være en eye opener for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Når jeg tisset på meg på natten på xeplion tok de det ikke på alvor, det skjedde ganske ofte også. Men når jeg begynte på latuda og tisset på meg tok de det på alvor, skulle avvente å øke for å se om det var de som gjorde det. Men tror ikke det for det har bare skjedd to ganger siden jeg begynte, men de må ta på alvor at du driter på deg.Sånn skal det ikke være og de må gjøre noe for å unngå at det skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...