Gå til innhold

Hvorfor er jeg så irritert og frekk/ufin mot andre forumdeltakere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

? Forslag mottaes med takk.

Jeg må virkelig gjøre alvor av mine tanker om å logge av for en stund. Dette kan ikke fortsette. Det verste er jo at jeg egentlig ikke er sånn. Er jo snill og grei i RL, og har ikke det behovet for å sette folk på plass der. Men nå for tiden er jeg sååå forbanna og irritert på alt og alle, og liker å erte på meg folk. Jeg er for tiden også aktiv i div. debatter i andre sosiale medier, og "krangler" med folk der. Jeg må være gal siden jeg med handa på hjertet virkelig ikke er sånn til vanlig. 😢

 

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

? Forslag mottaes med takk.

Jeg må virkelig gjøre alvor av mine tanker om å logge av for en stund. Dette kan ikke fortsette. Det verste er jo at jeg egentlig ikke er sånn. Er jo snill og grei i RL, og har ikke det behovet for å sette folk på plass der. Men nå for tiden er jeg sååå forbanna og irritert på alt og alle, og liker å erte på meg folk. Jeg er for tiden også aktiv i div. debatter i andre sosiale medier, og "krangler" med folk der. Jeg må være gal siden jeg med handa på hjertet virkelig ikke er sånn til vanlig. 😢

 

Anonymkode: 4d2cb...984

Vi er mange som er sånn. Kanskje det er en PF. Hvem vet.

Anonymkode: 16f46...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere har sikkert lagt merke til meg; en ab som lirer av seg mye tøv.Jeg vil herved be om unnskyldning til alle jeg har såret med mine ufine kommentarer.

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange som er sånn. Kanskje det er en PF. Hvem vet.

Anonymkode: 16f46...19c

Ja, ikke vet jeg. Jeg har blitt utredet to ganger av ulike folk på DPS, men jeg hadde ingen pf ifølge dem. Derimot fikk jeg diagnosen bp2. Så det er mulig at dette er en form for hypomani, siden det bare opptrer av og til. Ikke vet jeg. 

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange som er sånn. Kanskje det er en PF. Hvem vet.

Anonymkode: 16f46...19c

Men kanskje har jeg en skjult pf, hehe. En pf som ikke er blitt fanget opp, eller noe. 

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du forresten hørt den historien om han som var så myk at han kunne krabbe inn i sitt eget rasshøl og forsvinne? 

Dævver... Har humret av dette i hele kveld. 😂

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dette mest sannsynlig pf, eller er det noen flere som kan si noe om hva de tror? 

(Så skal jeg logge av for en goood stund!)

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Kanskje du tror andre egentlig er "hemmelige agenter for pølse og potetmos?" Eller at du er inne i en friskere periode eller fase av livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så mye nedslående å høre om i dag at man må prøve å skjerme seg litt føler bare jeg. På den annen side kan man kanskje bli for mange hvileskjær slik at man ikke fanger opp egne helseutfordringer i den grad man har muligheter til å gjøre noe med dem eller selv ønsker eller har tro det vil hjelpe.

Hvordan andre oppfatter en behøver jo ikke være den eneste sannhet heller.

Jeg ser ut av vinduet og der piper og skriker de store som små imellom de sneiper hustakene.Ordentlig syder i den nå så tørre varmen.  Det var jeg som var dum å satte ut noen skåler med vann i den brunsvidd plenen. Gullungene forstår ikke at nå skal man dras mot sjøen men roter rundt overalt og spesielt i noen gamle krukker som der aldri ble noen blomster i ved trappa. De så så rart på meg da jeg kom ut og overrasket dem. Skyndte meg inn for måkepersonell gammelt som nytt er helt" på"

Dette " skremselet" jeg kjøpte koster et tusen kroner og ser skremmende ut. Ikke bærekraftig økonomi. Men som alltid håp om en ny start og god hvile og søvn. På den annen side om man hører måker ja da vet man hvor man er liksom. Ingen tvil.  Jeg må lese mer på bruksanvisningen om småfuglene blir borte også og det vil jeg jo ikke. Er ikke noe særlig til å gå nå bytte mine feilkjøp men den kan jo stå i en krok i tilfelle andre engang trenger slik.Sammen med balkongflagget.

Ser flere andre slike helseslitere som jeg. Som nok er falt ut av arbeidsmarkedet for godt. Som damen i butikken sa." Denne kunden her skal tilbake på jobben."

Men vi er redde for å virke utagerende er vi ikke? Der var aldri noe foreldre til å fighte klasseforstanderen og si at Disse blyanten har han fått av sin far. De er udelelige.

Enkelte har dødningehodrr i vinduskarmen her. Sikkert gamle Sjøulker  kanskje? Om de finnes da?

Anonymkode: 3e188...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Forslag mottaes med takk.

Jeg må virkelig gjøre alvor av mine tanker om å logge av for en stund. Dette kan ikke fortsette. Det verste er jo at jeg egentlig ikke er sånn. Er jo snill og grei i RL, og har ikke det behovet for å sette folk på plass der. Men nå for tiden er jeg sååå forbanna og irritert på alt og alle, og liker å erte på meg folk. Jeg er for tiden også aktiv i div. debatter i andre sosiale medier, og "krangler" med folk der. Jeg må være gal siden jeg med handa på hjertet virkelig ikke er sånn til vanlig. 😢

 

Anonymkode: 4d2cb...984

 

Kan det hjelpe deg til å "holde deg i skinnet" ved å nekte deg selv å skrive anonymt? Et nick er anonymt nok, men man er ytterligere anonym som AB. Det er jo en folkesykdom å komme med stygge og nedlatende kommentarer når man kan skjule seg bak et tastatur. Bare se på enkelte kommentarfelt i nyhetsartikler. En svært uheldig utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Enkelte mener jo at man har ikke mere problemer enn man lager selv som regel. Mulig det.

Jeg må også logge av en stund da dataen vil bare reduseres og reduseres på grunn av kontantabonementet har jeg fått melding om ,og jeg trenger den tid jeg har til søk i arbeidsmarkedet og til nødvendig samhandling med nav. Nesten alle jobber i dag fordrer at du kan stille med bil. Før var det ofte mobiltelefon. Men i dag får man vel kompensert for alt sånt sikkert.Lønninger i dag er jo nesten tredoblet for de som har jobb. Men man kan selvsagt ikke skjære alle over en kam. Så da ses vi om ikke så brått.😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, Maggie55 skrev:

Kanskje du tror andre egentlig er "hemmelige agenter for pølse og potetmos?" Eller at du er inne i en friskere periode eller fase av livet ditt?

Njaa, tror nok heller det er gulrot og kålrabistappe!

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, Eva Sofie skrev:

 

Kan det hjelpe deg til å "holde deg i skinnet" ved å nekte deg selv å skrive anonymt? Et nick er anonymt nok, men man er ytterligere anonym som AB. Det er jo en folkesykdom å komme med stygge og nedlatende kommentarer når man kan skjule seg bak et tastatur. Bare se på enkelte kommentarfelt i nyhetsartikler. En svært uheldig utvikling.

Ja, det kan nok stemme.

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, kupton skrev:

Irritabilitet er ikke sjelden et symptom både ved depresjoner og ved (hypo)manier.

Javel, kanskje jeg kan legge det på "kontoen" for bp, da.

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, Maggie55 skrev:

 

Jeg må også logge av en stund da dataen vil bare reduseres og reduseres på grunn av kontantabonementet har jeg fått melding om .😊

 

Takk og lov! 

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er ikke bare i privathusholdninger der er innstramninger tror jeg. Både i statlig og i firmajungelen er der mengder i detaljhandel og tjenester og helseinstitusjoner som bare er under styrt avvikling kan det se ut som. Tror mange av oss sier takk og lov til mye av de signalene. Noe værer man er bare slutt.  Ingenting med du og jeg å gjøre mere folkrts røst tror jeg.  Masse har da bare også utspilt sin rille og alt trenger man ikke. Så reduserte og mer og mer innstilte virksomheter er kommet for å bli tror jeg Helt betimelig i stor grad spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det slik at mange tar helt av når de sitter bak en skjerm, "filtret" blir helt borte. Du kan prøve å spørre deg selv, ville jeg sagt det til personene ansikt til ansikt, hvis du ikke ville sagt det ansikt til ansikt burde du heller ikke skrive det når du sitter gjemt bak en skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...