Gå til innhold

Hvorfor er jeg så irritert og frekk/ufin mot andre forumdeltakere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk og lov! 

Anonymkode: 4d2cb...984

Frekk.

Anonymkode: 16f46...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Eller er i jobb som politiker. Skal si deg. Nå blir utfordringene store for forvaltningen virkelig store og det uten et ordentlig fungerende rettssystem. Det blir ikke lite mennesker som nå blir " friggjort" .Og ingen lenger som bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mer anledning burde det også være for å reservere seg mot uønsket reklame. Reklamefri butikker burde vi hatt. Også reklame som blurnpådyttet av offentlig ansatte burde spesielt sårbare grupper få slippe. Reklame for bøker basert på opplysninger fått gjennom jobb burde heller ikke bare skli gjennom. Hvor mange av oss har ikke fått ødelagt livet sitt fordi vi har trodd at man hadde noe form for kontroll av virksomheter her i landet. Allerede i skole husker jeg vi ble utsatt for disse menneskene som sikkert tjente godt til seg og sine. Uten noe ansvar. Man sier bare. Fyttirakkern.

Anonymkode: 3e188...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
43 minutter siden, Maggie55 skrev:

Tror de fleste vet hva jeg mener.

NeiØ

Anonymkode: 16f46...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Mye av hva vi holder på med i arbeidslivet i dag har vi snart forlatt. Det eneste vi nå vet snart om arbeidslivet og mediahistorie innholdsmessig. Slik bygger vi samfunn i dag. Jo det irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Irritasjonen har kanskje å gjøre med at man i nyheter ofte hører at Norge går så det griner og økonomi og alt har aldri vært bedre samtidig får man et helt annet inntrykk i dagligliv og hverdagsliv. Der får man inntrykk av at det nå ordentlig kniper for så veldig mange av oss. Innimellom er det utenriksnyheter som det er svært vanskelig og forholde seg til. Mye skyldes kanskje at vi alle har en mer muntlig form i alt. Ikke godt å si.  Men nå må jeg bare slutte.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Eller kanskje det er fordi du ennå ikke har funnet din egen indre stemme? Jeg tror å finne sin egen indre stemme tar hele livet og for noen kanskje det eneste livsprosjekt de har  fysisk og psykisk mulighet til. Men kanskje det viktigste og vanskeligste synes jeg uten dermed å virke doven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Får du det slik at du " føler du mangler alle bremser" da heller? At det er så irriterende. Enkelte , kanskje helt fremmede personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Ville bare si jeg er veldig lei for det om jeg har fortalt om noe støtende eller spinnvill eller manglet de rette kontakter eller antenner. Alt er ikke så lett- å forstå andres situasjon. Det står mye mer klart hvor vanskelig det egentlig er. Ettersom jeg har forstått er der jo flere lignende fora i markedet som dere er på og det gir jo folk et større utvalg av av muligheter. Alt er ikke så lett det å forstå andres situasjon. Der bærer vi alle et ansvar. Ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Vi er takk og pris ikke alle helt like. Noen hopper rundt i hager og enger og håver inn innsekter for nøye og studere og katalogisert og informere nesten helt gratis. De gjør et formidabelt arbeide for etterslekten og oss alle og er da helt skjønne. Ikke sant.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er så mange tror jeg som blir for lite sett i hverdagen. Spesielt  selvsagt av de som kommer til oss som "utenifragrupper".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 2.13, AnonymBruker skrev:

? Forslag mottaes med takk.

Jeg må virkelig gjøre alvor av mine tanker om å logge av for en stund. Dette kan ikke fortsette. Det verste er jo at jeg egentlig ikke er sånn. Er jo snill og grei i RL, og har ikke det behovet for å sette folk på plass der. Men nå for tiden er jeg sååå forbanna og irritert på alt og alle, og liker å erte på meg folk. Jeg er for tiden også aktiv i div. debatter i andre sosiale medier, og "krangler" med folk der. Jeg må være gal siden jeg med handa på hjertet virkelig ikke er sånn til vanlig. 😢

 

Anonymkode: 4d2cb...984

Så du innrømmer at du er et klassisk "Dol Troll som driver og troller og sårer folk her inne? Da tror jeg neppe du vil få mye sympati her, for vi seriøse dolere skyr trolling som pesten, for å si det mildt. Uavhengig av hvilken eventuelle diagnose dere måtte ha.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sendt inn både vanskelige og sårbare innlegg, der jeg bare får sarkastiske og spydige kommentarer tilbake Og du aner ikke hvor sårende det er. Sitter ofte med klump i halsen i flere dager.

Så ja, om du vurderer å ha en pause pga at du ikke klarer å la ver å spy ud edder og gale...så tenker jeg at det sikkert ikke er så dumt. Både for de uskyldige dolerne her og deg selv.

Du skal forøvrig ha 'kudos for å "stå frem" som troll i det minste da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig sårbar for stygge kommentarer, men da kommer en kommentar tilbake. Jeg blir rask sur og kan ikke holde ut når jeg har ikke sagt min.mening. Det gnager etterpå, men det er ikke bra for helsen. Jeg sir til meg seiv at det er fremmede mennesker og mennesker som meg ikke kjenner persønlig kan ikke såre meg. Det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...