Gå til innhold

Hvorfor er jeg så irritert og frekk/ufin mot andre forumdeltakere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 timer siden, Franzeska skrev:

Så du innrømmer at du er et klassisk "Dol Troll som driver og troller og sårer folk her inne? Da tror jeg neppe du vil få mye sympati her, for vi seriøse dolere skyr trolling som pesten, for å si det mildt. Uavhengig av hvilken eventuelle diagnose dere måtte ha.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sendt inn både vanskelige og sårbare innlegg, der jeg bare får sarkastiske og spydige kommentarer tilbake Og du aner ikke hvor sårende det er. Sitter ofte med klump i halsen i flere dager.

Så ja, om du vurderer å ha en pause pga at du ikke klarer å la ver å spy ud edder og gale...så tenker jeg at det sikkert ikke er så dumt. Både for de uskyldige dolerne her og deg selv.

Du skal forøvrig ha 'kudos for å "stå frem" som troll i det minste da...

Ja, av og til er jeg et skikkelig dol-troll! Heldigvis ikke hele tida! Hvis jeg er en av dem som har såret deg, så sier jeg unnskyld! 

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.7.2018 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Frekk.

Anonymkode: 16f46...19c

Ja, det var frekt! 

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, Maggie55 skrev:

Ville bare si jeg er veldig lei for det om jeg har fortalt om noe støtende eller spinnvill eller manglet de rette kontakter eller antenner. Alt er ikke så lett- å forstå andres situasjon. Det står mye mer klart hvor vanskelig det egentlig er. Ettersom jeg har forstått er der jo flere lignende fora i markedet som dere er på og det gir jo folk et større utvalg av av muligheter. Alt er ikke så lett det å forstå andres situasjon. Der bærer vi alle et ansvar. Ikke sant.

Det går bra. Jeg er lei for at jeg har såret deg. Klem til deg! 

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Betti 11 skrev:

Jeg er veldig sårbar for stygge kommentarer, men da kommer en kommentar tilbake. Jeg blir rask sur og kan ikke holde ut når jeg har ikke sagt min.mening. Det gnager etterpå, men det er ikke bra for helsen. Jeg sir til meg seiv at det er fremmede mennesker og mennesker som meg ikke kjenner persønlig kan ikke såre meg. Det virker.

Unnskyld for at jeg har såret deg!

Anonymkode: 4d2cb...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld for at jeg har såret deg!

Anonymkode: 4d2cb...984

Det går fint. Jeg skulle ikke gå online når jeg er ustabil. Jeg visste ikke at det skjedde med villje. Leste om det etterpå. Forstår deg nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...