Gå til innhold

Tror dere at det er slik at biologiske foreldre vet best hva barnet sitt trenger av alt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alt er ikke så lett selv i dag spesielt om man er av disse underpriveligerte gruppene fra før.😏

Anonymkode: 7a54c...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg føler bare at her skjer mye urett i ords handling slik dere opplever kanskje med meg.

Spesielt de som fra før av er i en vanskelig situasjon som en mor uten jobb og lønnsinntekt ofte er i vår sosiale setting.

Det eneste det er nok av i verden er "ondskapsfulle jævler" virker det alt for ofte som.

Som dere er så opptatt av kan også ord såre. Også ord.

Anonymkode: 7a54c...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Galt blir det ofte uansett hvem som tar jobben med barna synes jeg. Kanskje er det omgivelsene som " ønsker denne kampen som ofte skjer""? At dommerene bak sine gardiner og draperiet ønsker kappestrid i tråd med røysterett fra oldtiden.? Hvis det hele ikke alt er ferdigprogramert i en rettsautomat da. Det nye var jo at barnet skulle ikke bli skadelidende nok en gang.

Men galt blir det ofte uansett synes jeg.

Anonymkode: 7a54c...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...