Gå til innhold

Alkohol igjen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det hadde hjulpet din sønn at du døde nå?

Anonymkode: b7b65...3fc

Nei det hadde ikke det, han trenger meg. Det var egoistiske tanker, tenkte på meg selv. Da kunne jeg hjupet de jeg er glad i fra den andre siden, kanskje de hadde sett meg som et lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei men noen ganger hadde det vært en lettelse å dø, sånn er det vel med alle i livet. Bare føler det aldri tar slutt. Ja sykepleieren sa i dag at jeg ikke kunne ta min sønns lidelse innover, men det er det jeg gjør. Min mann kan ikke hjelpe sønnen min, der går det bare i biler...altså det eneste min sønn snakker med han om er biler. Det følelsesmessige får jeg, sånn har det alltid vært. Han kommer til å få en reaksjon og da er det meg han ringer/kommer til. Føler meg ikke sterk nok selv til å takle det nå. 

Er mannen din syk også? Hvis ikke så tror jeg han helt fint klarer å hjelpe sønnen din hvis det er krise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, Fionys skrev:

Er mannen din syk også? Hvis ikke så tror jeg han helt fint klarer å hjelpe sønnen din hvis det er krise. 

De har aldri hatt sånn kontakt de,det er jeg som har snakket med ungene når det var noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, stjernestøv skrev:

De har aldri hatt sånn kontakt de,det er jeg som har snakket med ungene når det var noe.

Kanskje de nå har en gyllen sjanse til å få et slikt forhold dersom du tar hensyn til deg selv og takker ja til innleggelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, Lillemus skrev:

Kanskje de nå har en gyllen sjanse til å få et slikt forhold dersom du tar hensyn til deg selv og takker ja til innleggelse?

Han ringte meg før når jeg var innlagt, de snakket ikke med faren om ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

De har aldri hatt sånn kontakt de,det er jeg som har snakket med ungene når det var noe.

Det er aldri for sent...

Du har fått tilbud om hjelp og ønsker ikke å ta i mot hjelp, men du har fått en ide om at alkohol vil være løsningen. Ser du ikke selv hvor galt det høres ut? 

Et brudd kan være veldig tøft, men det er ikke verdens undergang. Ofte så kan et brudd være det riktige, men man ser ikke det før det har gått en stund og grunnen er jo ofte at en i forholdet ikke har det bra. Barnebarnet forsvinner ikke selv om de har gått fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
44 minutter siden, Fionys skrev:

Det er aldri for sent...

Du har fått tilbud om hjelp og ønsker ikke å ta i mot hjelp, men du har fått en ide om at alkohol vil være løsningen. Ser du ikke selv hvor galt det høres ut? 

Et brudd kan være veldig tøft, men det er ikke verdens undergang. Ofte så kan et brudd være det riktige, men man ser ikke det før det har gått en stund og grunnen er jo ofte at en i forholdet ikke har det bra. Barnebarnet forsvinner ikke selv om de har gått fra hverandre.

Det er bare ikke naturlig at de snakker om følelser og sånt, min mann liker ikke det. 

Ser jo at det med alkohol ikke er så lurt da,det er bare tanker jeg får om løsninger. 

Nei det er jo ikke verdens undergang, ser det. Men at hun flytter med barnebarnet tar litt på, men kan jo reise å besøke han da. Og han skal vel være hos sønnen min og, vet ikke hvilke ordning de skal ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Men ærlig talt, jeg må ta meg sammen. Må lære meg å tåle litt mer. 

Det er naturlig å bli lei seg og urolig når det skjer ting med de nærmeste. Å tåle mer kan innebære å nettopp tåle AT det er vondt, uten å verken dyrke det eller unnvike følelsene.  

Anonymkode: 564c0...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er naturlig å bli lei seg og urolig når det skjer ting med de nærmeste. Å tåle mer kan innebære å nettopp tåle AT det er vondt, uten å verken dyrke det eller unnvike følelsene.  

Anonymkode: 564c0...1bd

Ja det er det med å tåle det. Tatt meg kaffe med baileys jeg nå, det gjorde susen det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

I dag ble det en cider, beileys i kaffen og beilis kald. Føler meg helt kokt men avslappet. Må skjerpe meg i morgen, går jo opp i vekt av alkohol også. Føler magen buler ut nå, ikke noe gøy! Faen ta meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...