Gå til innhold

Hva var jeg egentlig forelsket i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 24.7.2018 den 11.46, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det ann? Noen andre med samme erfaring? 

Anonymkode: a55e7...105

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gjerne glemt alt men det er noe som gjør at jeg ikke kan det ennå. Vil ikke si hva det er. Men jeg er ferdig med han. 

Anonymkode: a55e7...105

Meningsløst av deg å be om råd når du ikke vil si hva problemet er må jeg si! :D 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, Kayia skrev:

 

Meningsløst av deg å be om råd når du ikke vil si hva problemet er må jeg si! :D 

Jepp vet. En fortvilelse.. Jeg håper snart på å få fullstendig ro i livet mitt. Og kunne pleie kjærligheten i fred og ro uten å måtte tenke fortid. Jeg vil ikke ut med eksakt hva det er. 

Anonymkode: a55e7...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Kayia skrev:

 

Meningsløst av deg å be om råd når du ikke vil si hva problemet er må jeg si! :D 

Jepp var nok meningsløst ... 

Anonymkode: a55e7...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Innlegget var som sagt ikke ment for å kritisere ekser og relasjoner til de. Men jeg er litt fortvilet over en situasjon som jeg ikke vil utlegge her. 

Jeg er lykkelig sammen med min nye mann. Og håper på at eksen min kan forstå det og la alt som tilhørte fortiden legges bak. 

Anonymkode: a55e7...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

"Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet" Eli Wiesel. 

Det er sagt i en annen kontekst, men det er kanskje litt relevant her også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Gargamel skrev:

"Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet" Eli Wiesel. 

Det er sagt i en annen kontekst, men det er kanskje litt relevant her også?

Forstår ikke hva som skjer. Men ... Jeg forstår meg ikke på menn og deres tanker. ... Men mulig det ligger noe i de ord du sier. Jeg vet ikke. Eller at menn vil lage litt ekstra styr fordi de egentlig ikke ønsket å miste meg ... ? 

Anonymkode: a55e7...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
36 minutter siden, Gargamel skrev:

"Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet" Eli Wiesel. 

Det er sagt i en annen kontekst, men det er kanskje litt relevant her også?

Jeg kan ikke si at jeg hater noen. Men jeg kan si at jeg hater hva noen gjør når de bare burde være likegyldig... 

Anonymkode: a55e7...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke si at jeg hater noen. Men jeg kan si at jeg hater hva noen gjør når de bare burde være likegyldig... 

Anonymkode: a55e7...105

Ok.  Jeg skjønner at man kan få brekninger når gamle ekser presser seg inn i livet igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hva som skjer. Men ... Jeg forstår meg ikke på menn og deres tanker. ... Men mulig det ligger noe i de ord du sier. Jeg vet ikke. Eller at menn vil lage litt ekstra styr fordi de egentlig ikke ønsket å miste meg ... ? 

Anonymkode: a55e7...105

Skjønner eksen din har tatt kontakt igjen, men skjønner ikke at du gidder å bry deg om det. Han burde virkelig ikke ha noen som helst plass i livet ditt lenger, og det er du som avgjør om han skal få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.7.2018 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Ja, det er bare unødvendig å begynne å gruble over at man kunne forelske seg i noe som man ikke føler dragning mot lenger. Huff. Men det er vel slik det er med forelskelser. Men så lenge alt fungerer så vil jeg nok aldri slutte å være forelsket eller glad i min nye mann ❤️ . 

Anonymkode: a55e7...105

Ikke kast bort ytterligere tid og krefter på denne mannen - bruk den på den nye kjærligheten ❤️

Anonymkode: 7aa6c...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Xtra skrev:

Skjønner eksen din har tatt kontakt igjen, men skjønner ikke at du gidder å bry deg om det. Han burde virkelig ikke ha noen som helst plass i livet ditt lenger, og det er du som avgjør om han skal få det.

Det er komplisert å forklare hvilke måte han har tatt kontakt på. 

Anonymkode: a55e7...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kast bort ytterligere tid og krefter på denne mannen - bruk den på den nye kjærligheten ❤️

Anonymkode: 7aa6c...fd4

Jeg vet. Jeg forsøker tiltross for dette...

Anonymkode: a55e7...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Gargamel skrev:

Ok.  Jeg skjønner at man kan få brekninger når gamle ekser presser seg inn i livet igjen. 

Jepp..... Jeg kunne ønske at han heller kunne forsøke å legge det gamle bak. 

Anonymkode: a55e7...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp..... Jeg kunne ønske at han heller kunne forsøke å legge det gamle bak. 

Anonymkode: a55e7...105

Hvorfor forventer du at han skal opptre rasjonelt og respektfullt, når all din erfaring tilsier at han gjør det motsatte? 

Anonymkode: a32c0...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er komplisert å forklare hvilke måte han har tatt kontakt på. 

Anonymkode: a55e7...105

Det er likegyldig hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke si at jeg hater noen. Men jeg kan si at jeg hater hva noen gjør når de bare burde være likegyldig... 

Anonymkode: a55e7...105

Det jeg tror Gargamel (og forsåvidt jeg også) prøver å si er at du burde forholdt deg likegyldig til alt han gjør. Uansett. For alltid.

Tar han kontakt, ikke svar (som jeg regner med at du ikke gjør), og ikke tenk en tanke på henvendelsen etter at du har slettet den (som jeg regner med at du gjør).  Etter en stund vil han gi seg, siden ingen liker å bli tiet ihjel. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Kayia skrev:

Det jeg tror Gargamel (og forsåvidt jeg også) prøver å si er at du burde forholdt deg likegyldig til alt han gjør. Uansett. For alltid.

Tar han kontakt, ikke svar (som jeg regner med at du ikke gjør), og ikke tenk en tanke på henvendelsen etter at du har slettet den (som jeg regner med at du gjør).  Etter en stund vil han gi seg, siden ingen liker å bli tiet ihjel. 

 

Det er ikke helt slik dere tror. Han har opprettet en sak om fortiden/ for 2 år siden . En sak om at jeg skal for to år siden kontaktet han uten at han ønsker det. Men jeg husker ikke at jeg har kontaktet han på oppgitte datoer. Det ble henlagt men han har klaget inn henleggelsen. 

Anonymkode: a55e7...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke helt slik dere tror. Han har opprettet en sak om fortiden/ for 2 år siden . En sak om at jeg skal for to år siden kontaktet han uten at han ønsker det. Men jeg husker ikke at jeg har kontaktet han på oppgitte datoer. Det ble henlagt men han har klaget inn henleggelsen. 

Anonymkode: a55e7...105

Hvis dette er sånn som du fremstiller det er kan du trygt gjøre absolutt ingen ting.

Ikke kontakt eksen, ikke kontakt politiet, ikke diskuter det med kjæresten din.

Bare la det gå over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke helt slik dere tror. Han har opprettet en sak om fortiden/ for 2 år siden . En sak om at jeg skal for to år siden kontaktet han uten at han ønsker det. Men jeg husker ikke at jeg har kontaktet han på oppgitte datoer. Det ble henlagt men han har klaget inn henleggelsen. 

Anonymkode: a55e7...105

 

21 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvis dette er sånn som du fremstiller det er kan du trygt gjøre absolutt ingen ting.

Ikke kontakt eksen, ikke kontakt politiet, ikke diskuter det med kjæresten din.

Bare la det gå over. 

Enig med Gargamel igjen, gjør nada og la det gå over. Og IKKE svar han dersom han tar kontakt med deg. Politiet/rettsvesenet vil aldri gjøre noe med en sak som handler om at «hun kontaktet meg for to år siden», dersom dette er substansen i anklagen. 

For Guds skyld, IKKE ta kontakt nå. Gjør du dét gir du han bare en ny dato, og da i 2018 dvs samtid. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...