Gå til innhold

Sitte på ansiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir tent av at dama sitter på ansiktet mitt. Gjerne litt røfft. Er det turnoff at en mann vil det? Dama er lite ivrig og jeg har tenkt at det er latskap, men det har slått meg at damer kanskje heller vil bli litt dominert litt enn motsatt(?) Jeg styrer jo det som skjer i senga mesteparten av tiden, men må jo stå for at jeg har denne lille fetisjen. Jeg dropper det lett hvis det er turnoff-oppførsel.

Anonymkode: 38276...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir tent av at dama sitter på ansiktet mitt. Gjerne litt røfft. Er det turnoff at en mann vil det? Dama er lite ivrig og jeg har tenkt at det er latskap, men det har slått meg at damer kanskje heller vil bli litt dominert litt enn motsatt(?) Jeg styrer jo det som skjer i senga mesteparten av tiden, men må jo stå for at jeg har denne lille fetisjen. Jeg dropper det lett hvis det er turnoff-oppførsel.

Anonymkode: 38276...bef

Absolutt ikke turn off. Mange kvinner liker det. Den du burde spørre er dama di, om HUN liker det 🙂

Anonymkode: a0b1f...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir tent av at dama sitter på ansiktet mitt. Gjerne litt røfft. Er det turnoff at en mann vil det? Dama er lite ivrig og jeg har tenkt at det er latskap, men det har slått meg at damer kanskje heller vil bli litt dominert litt enn motsatt(?) Jeg styrer jo det som skjer i senga mesteparten av tiden, men må jo stå for at jeg har denne lille fetisjen. Jeg dropper det lett hvis det er turnoff-oppførsel.

Anonymkode: 38276...bef

Det spiller ingen rolle om jeg digger det eller hater det - poenget er jo hva kjæresten din synes om det. Snakk med henne du. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke turn off. Mange kvinner liker det. Den du burde spørre er dama di, om HUN liker det 🙂

Anonymkode: a0b1f...6d5

 

Joda det går an å spørre. Jeg synes selv det virker litt ynkelig med menn som vil bli bundet, dominert etc. Så slo det meg en dag at face-sitting på kan oppfattes litt på samme måte, men det er kanskje ikke så nøye? 

Anonymkode: 38276...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Joda det går an å spørre. Jeg synes selv det virker litt ynkelig med menn som vil bli bundet, dominert etc. Så slo det meg en dag at face-sitting på kan oppfattes litt på samme måte, men det er kanskje ikke så nøye? 

Anonymkode: 38276...bef

Noen får kjempe kick av det, andre ikke. Spør henne så slipper du gå å overanalysere. Sex skal være gøy men da må man snakke sammen 🙂

Anonymkode: a0b1f...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...