Gå til innhold

Hva tenker dere om Sandberg og Letnes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiden går videre for oss alle så klart. Det gikk  som det måtte gå. I grunnen er det vel bare til å gapskratte av det hele.😊

Anonymkode: a5b26...531

Gratulerer, det var det 21. innlegget fra deg i denne tråden!

Anonymkode: b57d7...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mening er at en som har en slik stilling skal vise større ydmykhet når man har gjort en feil. Vi ønsker i Norge å ikke ha ledere som bruker sin stilling og makt til å ta seg friheter.  Det å være statsråd er et yrke og en stilling , da skal man opptre profesjonelt. Måten han møtte pressen på var kanskje menneskelig og forståelig men lite profesjonellt. Dessuten er det ganske håpløst å ta et oppgjør med pressen. Han skulle aldri ha  dratt denne unge kvinnen inn i dette, som om han er en ridder som skal redde sin vakre « jomfru i nød».  Det er en del ting som kan så tvil om hans dømmekraft. 

Anonymkode: 65cd4...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ting tror jeg som kan være vanskelige i alles liv uansett hvor høyt oppe i det som man måtte være såsom politikerene er  tror jeg. Men det har vært mange skuffelser. Før var det sykdom som jo kommer til oss alle som var årsak til " skandaler". Men man skal selvsagt ikke glemme alt som er bra også.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, gleder meg til boka de nå skal skrive i rekordfart. Den skal sikkert være ferdig til jul, da får man jo solgt mer. Men jeg tenker at de må ha opplevd mye på få måneder siden de har en hel bok å fylle. Her blir det intriger, sjalusi og beretninger om hetsing på høyt nivå og detaljnivå. Og den skal visst være 100% fakta også...kan du tenke deg😉

Anonymkode: ead51...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.8.2018 den 9.21, emilie321 skrev:

Han omtales som en løs kanin på dekk. Litt spesielt å ha en minister som omtales slik. En minister burde være en stødig person, synes nå jeg iallefall.

Så dette innlegget på instagram #persandberg

Anonymkode: ead51...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dette innlegget på instagram #persandberg

Anonymkode: ead51...5f9

Hæ....

Har bare skrevet her jeg. Har heller aldri vært på Instagram 

Nå var det forøvrig på P4 jeg hørte at han omtales som en løs kanin på dekk.

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2018 den 9.04, AnonymBruker skrev:

jaja, gleder meg til boka de nå skal skrive i rekordfart. Den skal sikkert være ferdig til jul, da får man jo solgt mer. Men jeg tenker at de må ha opplevd mye på få måneder siden de har en hel bok å fylle. Her blir det intriger, sjalusi og beretninger om hetsing på høyt nivå og detaljnivå. Og den skal visst være 100% fakta også...kan du tenke deg😉

Anonymkode: ead51...5f9

Det kan jeg nesten garantere deg at det blir. Tipper det kommer til å stå en del om eks-kona blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke det han har gjort så godt, men jeg synes synd på kjæresten. Media burde holdt seg for gode til å ikke holde seg unna henne og hennes famile. Intimitetstyrraniet har gått alt for langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Fiskeriminister jeg sku vært. De drar alle de skjønne damene.

 

Men seriøst, politikere bør være litt mer "practice what you preach". 

Han har mistet all troverdighet i asyldebatten, som er selve grunnlaget til Frp sin suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sanderg, Sandberg, er du helt frisk?
Så vill etter honning, at alt falt i fisk? 
Mange ønsket deg visstnok til Langtvekkistan.
Istedet rasket du med deg honningkrukke og mob, og dro til Iran.

(Bjørn-Sverre Gibson Verneland.)

Anonymkode: 8b515...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dagbladet.no/nyheter/sandberg---matte-velge-mellom-bahareh-og-statsradpost/70137376

Sandberg: - Måtte velge mellom Bahareh og statsrådpost

Sier han og kjæresten Bahareh Letnes vil arrangere festival og selge piggdekk.

- Iran har fire årstider hele tiden, de har mye vinter, mye bratte bakker og har ikke piggdekk. Tjene penger som gress. Det er det vi skal gjøre nå, sa Sandberg.

Anonymkode: b57d7...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Kayia said:

Per Sandberg har nok gått i Ba(ha)ret.... fnis 😛 

Om jeg først skulle gått i Baharet, hadde det blitt uten tjenestetelefon. 😉

Anonymkode: 8b515...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, AnonymBruker said:

https://www.dagbladet.no/nyheter/sandberg---matte-velge-mellom-bahareh-og-statsradpost/70137376

Sandberg: - Måtte velge mellom Bahareh og statsrådpost

Sier han og kjæresten Bahareh Letnes vil arrangere festival og selge piggdekk.

- Iran har fire årstider hele tiden, de har mye vinter, mye bratte bakker og har ikke piggdekk. Tjene penger som gress. Det er det vi skal gjøre nå, sa Sandberg.

Anonymkode: b57d7...251

God ide! Tror forresten Iran er i stor manko på bl.a. hoppbakker, ostehøvler, bunader og krumkakehjern også. Mange muligheter for Per her. 

Anonymkode: 8b515...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/4/2018 at 10:48 AM, flisa said:

Om han trekker seg, så gjør nok hun det også. 

Kanskje det tenkes at "den godeste Per" nok ikke er helt uten tilgang på potensiell verdifull informasjon/kontakter. 

Tipper hun holder på han en stund. 😉

Anonymkode: 8b515...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...