Gå til innhold

Frykter at kjæresten min ikke har følelser for meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før sa jeg det til mannen om jeg ble usikker. Det gjør jeg aldri igjen. For det førte kun negativt med seg. Man lærer så lenge man lever. 

Dette må du avlære deg. Du SKAL kunne si fra, men du må lære deg når og på hvilket tidspunkt du sier fra, og du må sannsynligvis lære deg en mer konstruktiv måte å formulere meninger på overfor menn. Husk at om du ikke sier noe verbalt, gjør du det med atferd og kropp, og dersom NON-verbal kommunikasjon blir det eneste om vanskelige ting i et forhold blir det bare tullball. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Xtra skrev:

Kan til en viss grad forstå deg, men tror du må bestemme deg for å ikke gjøre opp status i forholdet etter enhver liten følelse av avvisning.

Ja når man har opplevd noe som minner dette , med utallige ganske mange menn før så er det vel ikke rart at jeg trodde dette var et tydelig signal på avvisning? Jeg forstår at jeg er feig blitt. 

Anonymkode: 01505...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Kayia skrev:

Dette må du avlære deg. Du SKAL kunne si fra, men du må lære deg når og på hvilket tidspunkt du sier fra, og du må sannsynligvis lære deg en mer konstruktiv måte å formulere meninger på overfor menn. Husk at om du ikke sier noe verbalt, gjør du det med atferd og kropp, og dersom NON-verbal kommunikasjon blir det eneste om vanskelige ting i et forhold blir det bare tullball. 

Menn liker ofte null kommunikasjon. Det er min erfaring. ;)

Anonymkode: 01505...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja når man har opplevd noe som minner dette , med utallige ganske mange menn før så er det vel ikke rart at jeg trodde dette var et tydelig signal på avvisning? Jeg forstår at jeg er feig blitt. 

Anonymkode: 01505...417

Jeg tror du vil ha utbytte av å reflektere over hvorfor dette har skjedd utallige ganger. Kan det være dine reaksjoner og tendenser til overdramatisering som har fått dem til å trekke seg unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kommentar. Jeg får bare kritikk for det om jeg sier ja. 

Anonymkode: 01505...417

Det er litt spesielt at du ønsker barn med han når ståa er slik den er?

Anonymkode: 21bc6...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg tror du vil ha utbytte av å reflektere over hvorfor dette har skjedd utallige ganger. Kan det være dine reaksjoner og tendenser til overdramatisering som har fått dem til å trekke seg unna?

Ikke som jeg ser. Jeg ser heller at det er noe annet som ligger bak. Men stort sett har mennene sagt at jeg er svært tålmodig  og ikke overdramatiserende.  Men etter å ha opplevd å bli avvist gang på gang så er jeg opptatt av å lete opp signalene slik at jeg kan trekke meg unna. 

Anonymkode: 01505...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Men stort sett har mennene sagt at jeg er svært tålmodig  og ikke overdramatiserende.  

Sier mennene virkelig dette? Har aldri hørt noen si noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn liker ofte null kommunikasjon. Det er min erfaring. ;)

Anonymkode: 01505...417

Menn (og kvinner) liker ikke passiv-agressiv atferd, det er min erfaring. Er man usikker, såret eller sint med rette er det beste å snakke rolig og konstruktivt om det. Drama, push&pull-atferd og ustabilitet liker ingen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men stort sett har mennene sagt at jeg er svært tålmodig  og ikke overdramatiserende.

Jassågitt, sier de det? Er det dette du er anmeldt for også? ;) 😛 Sorry, men nå tror jeg hukommelsen din er noe mer selektiv enn min når det kommer til deg og menn... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, Kayia skrev:

Jassågitt, sier de det? Er det dette du er anmeldt for også? ;) 😛 Sorry, men nå tror jeg hukommelsen din er noe mer selektiv enn min når det kommer til deg og menn... ;) 

Synes dette var å gå over kanten på å gi meg en dom på å være dramatisk .  

Anonymkode: 01505...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, Kayia skrev:

Jassågitt, sier de det? Er det dette du er anmeldt for også? ;) 😛 Sorry, men nå tror jeg hukommelsen din er noe mer selektiv enn min når det kommer til deg og menn... ;) 

Jeg har opplevd å blitt såret flere ganger. Derfor så blir det naturlig for meg å være usikker i slike situasjoner. Men jeg har lært å trekke meg unna dersom noen blir ufine. Jeg trekker meg også unna hvis jeg ser signaler på at de virker til å ikke være interessert.  

Nå forsøker du å legge over på meg at jeg er blitt såret mange ganger. Altså som om det er meg som er dramatisk. 

Jeg er ikke dramatisk. Jeg er svært forsiktig og trekker meg unna istedet for å ta opp en diskusjon i et forhold. 

 

Anonymkode: 01505...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå forsøker du å legge over på meg at jeg er blitt såret mange ganger. Altså som om det er meg som er dramatisk. 

Ja det gjør jeg, og derfor tror jeg du hadde hatt godt av å sparre med en psykolog om dette.

Jeg tror imidlertid at du har helt rett i at dette kommer av at du har mange dårlige erfaringer spesielt med menn, og da er det lett å utvikle et instinkt slik du har gjort, der små ting blir store og der du ikke tør si fra og kreve din plass og dine meninger. Dette med å ikke bruke prevensjon er et eksempel på det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, Kayia skrev:

Jassågitt, sier de det? Er det dette du er anmeldt for også? ;) 😛 Sorry, men nå tror jeg hukommelsen din er noe mer selektiv enn min når det kommer til deg og menn... ;) 

Rett og slett: kommentaren din er spydig. Jeg trekker meg ut av diskusjonen med deg. 

Anonymkode: 01505...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rett og slett: kommentaren din er spydig. Jeg trekker meg ut av diskusjonen med deg. 

Anonymkode: 01505...417

Det står du fritt til, selv om jeg nok syns det understreker at tålegrensen din er lav. Husk at jeg vet dette fordi du selv har skrevet om det, det er ikke noe jeg dikter opp eller synser rundt. Jeg bringer det inn fordi jeg syns det er relevant når du insisterer på at menn har sagt at du ikke er dramatiserende, dvs kontekstualisere utsagnet ditt om at du ikke er kalt dramatiserende av noen (menn). 

Jeg mener - og dette er min mening etter å ha fulgt deg en god stund - at du har mye godt i deg, men burde få hjelp til å styre følelsene og reaksjonene dine når du blir opprørt. 

Håoer ellers du greier å legge episoden fra helgen bak deg, og at resten av søndagen blir fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn liker ofte null kommunikasjon. Det er min erfaring. ;)

Anonymkode: 01505...417

Det er noen ganger forskjell på hva man liker og hva man har godt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rett og slett: kommentaren din er spydig. Jeg trekker meg ut av diskusjonen med deg. 

Anonymkode: 01505...417

Vær så snill å hold ut i diskusjonen fordi det @Kayia skriver til deg er velmenende og med et ønske om å få deg til å åpne øynene.

Anonymkode: c49e5...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rett og slett: kommentaren din er spydig. Jeg trekker meg ut av diskusjonen med deg. 

Anonymkode: 01505...417

Jeg synes det virker som du gjør det i tråder du får «motstand». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rett og slett: kommentaren din er spydig. Jeg trekker meg ut av diskusjonen med deg. 

Anonymkode: 01505...417

Jeg har tidvis omtrent vært i ferd med å kaste ting i veggen fordi jeg blir så oppgitt over diskusjoner med Kayia, men rådene er faktisk velment selv om det tidvis høres «ovenfra og ned» og spydig ut. 

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg har tidvis omtrent vært i ferd med å kaste ting i veggen fordi jeg blir så oppgitt over diskusjoner med Kayia, men rådene er faktisk velment selv om det tidvis høres «ovenfra og ned» og spydig ut. 

Haha så jeg gjør deg på grensen til utagerende innimellom altså, sorry det er ikke meningen 😂

Men seriøst, jeg skriver mange ganger «les dette med mild stemme» rett og slett fordi direkte tale på trykk kan virke annerledes og «hardere» enn face to face, og jeg er aldri sint, sur eller opprørt når jeg skriver her inne. Faktisk er jeg skjelden sint eller sur i RL heller, men direkte innimellom også der ;) Det er nok av dem som jatter med, og det tror jeg av og til kan gjøre vondt værre for folk som ber om råd i noe som for dem er fastlåst i et dårlig mønster.

I denne tråden syns jeg at jeg sa ofte nok at jeg syns ts virker å være en bra dame, men tror som sagt at hun trenger å styrke selvfølelsen. Jeg syns hun dessuten ofte går i forsvar der hun burde lytte til det folk skriver, og at hun ofte rettferdiggjør egen oppfatning av seg selv med at «alle sier at jeg er *det motsatte av det dere sier her*», og dette tror jeg ikke fører henne det spøtt nærmere å styrkes. Dette er bakgrunnen for min direkthet overfor henne. 

Ha en fin (fra nå av) Kayia-fri dag :D 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Kayia skrev:

Haha så jeg gjør deg på grensen til utagerende innimellom altså, sorry det er ikke meningen 😂

Men seriøst, jeg skriver mange ganger «les dette med mild stemme» rett og slett fordi direkte tale på trykk kan virke annerledes og «hardere» enn face to face, og jeg er aldri sint, sur eller opprørt når jeg skriver her inne. Faktisk er jeg skjelden sint eller sur i RL heller, men direkte innimellom også der ;) Det er nok av dem som jatter med, og det tror jeg av og til kan gjøre vondt værre for folk som ber om råd i noe som for dem er fastlåst i et dårlig mønster.

I denne tråden syns jeg at jeg sa ofte nok at jeg syns ts virker å være en bra dame, men tror som sagt at hun trenger å styrke selvfølelsen. Jeg syns hun dessuten ofte går i forsvar der hun burde lytte til det folk skriver, og at hun ofte rettferdiggjør egen oppfatning av seg selv med at «alle sier at jeg er *det motsatte av det dere sier her*», og dette tror jeg ikke fører henne det spøtt nærmere å styrkes. Dette er bakgrunnen for min direkthet overfor henne. 

Ha en fin (fra nå av) Kayia-fri dag :D 

Kayia er snill hun 😃

Anonymkode: 34815...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...