Gå til innhold

Forhøyet leververdi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en jente på snart 20 år som har fått påvist litt forhøyet leververdi i ca et år nå, har bare blitt sendt tilbake igjen for nye blodprøver etter 6 uker ca. Nå fikk jeg nytt brev og fikk beskjed om å komme tilbake om et par uker for å ta spesial prøver. Har ikke fått noen informasjon om hvordan kroppen kan føle seg når man har litt forhøyet leververdi, og om det kan skyldes at jeg har mye vondt i hode, kroppen osv og får lett nedsatt almentilstand. Drikker aldri alkohol, og lite smertestillende... så noen som vet hva spesial prøvene kan innebære, og noen som vet hvordan man kan føle seg kroppslig med litt forhøyet leververdi? 

Anonymkode: 473ad...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på snart 20 år som har fått påvist litt forhøyet leververdi i ca et år nå, har bare blitt sendt tilbake igjen for nye blodprøver etter 6 uker ca. Nå fikk jeg nytt brev og fikk beskjed om å komme tilbake om et par uker for å ta spesial prøver. Har ikke fått noen informasjon om hvordan kroppen kan føle seg når man har litt forhøyet leververdi, og om det kan skyldes at jeg har mye vondt i hode, kroppen osv og får lett nedsatt almentilstand. Drikker aldri alkohol, og lite smertestillende... så noen som vet hva spesial prøvene kan innebære, og noen som vet hvordan man kan føle seg kroppslig med litt forhøyet leververdi? 

Anonymkode: 473ad...4d7

Mange med lett forhøyede leverprøver har ingen symptomer og det er ikke nødvendigvis noe galt med kroppen som forårsaker slike prøvesvar.

Anonymkode: 123cf...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...