Gå til innhold

Når man dømmes etter diagnose.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Syns folk i systemet har lett for å dømme etter diagnose, men det er en person bak diagnosen. Det nytter ikke å lese om diagnosen og dømme etter det, alle med ulike diagnoser er forskjellige. Så blir ikke det litt feil? Jeg irriterer meg på folk i systemet og kan finne på å gjøre dem noe hvis de ikke roer seg, hevn kalles det etter mange år med mistenkeliggjøring. Og det går i arv,skader de det kjæreste jeg har skader jeg dem. Det går an å bruke sunn fornuft! De er endel av eliten som er ute etter å ødelegge for folk, det er mitt syn på saken. Og eliten må bekjempes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    29

  • AnonymBruker

    11

  • Lillemus

    4

  • Betti 11

    3

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Syns folk i systemet har lett for å dømme etter diagnose, men det er en person bak diagnosen. Det nytter ikke å lese om diagnosen og dømme etter det, alle med ulike diagnoser er forskjellige. Så blir ikke det litt feil? Jeg irriterer meg på folk i systemet og kan finne på å gjøre dem noe hvis de ikke roer seg, hevn kalles det etter mange år med mistenkeliggjøring. Og det går i arv,skader de det kjæreste jeg har skader jeg dem. Det går an å bruke sunn fornuft! De er endel av eliten som er ute etter å ødelegge for folk, det er mitt syn på saken. Og eliten må bekjempes. 

Hvem er eliten, og hvorfor skulle de ødelegge folk med diagnose?

Anonymkode: 10ba7...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er eliten, og hvorfor skulle de ødelegge folk med diagnose?

Anonymkode: 10ba7...969

Eliten er de som styrer verden og bestemmer over folk, vi har ikke fri vilje det er bare en illusjon. Eliten knekker de som ikke passer inn i systemet deres, også kjent som illuminati. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Eliten er de som styrer verden og bestemmer over folk, vi har ikke fri vilje det er bare en illusjon. Eliten knekker de som ikke passer inn i systemet deres, også kjent som illuminati. 

Når du begynner med slike konspirasjonsteorier er det grunn å anta at du allerede har redusert på medisiner. Som jeg også sa fordleden: Here we go again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Syns folk i systemet har lett for å dømme etter diagnose, men det er en person bak diagnosen. Det nytter ikke å lese om diagnosen og dømme etter det, alle med ulike diagnoser er forskjellige. Så blir ikke det litt feil? Jeg irriterer meg på folk i systemet og kan finne på å gjøre dem noe hvis de ikke roer seg, hevn kalles det etter mange år med mistenkeliggjøring. Og det går i arv,skader de det kjæreste jeg har skader jeg dem. Det går an å bruke sunn fornuft! De er endel av eliten som er ute etter å ødelegge for folk, det er mitt syn på saken. Og eliten må bekjempes. 

Tenkte akkurat det samme som Xtra, nå har du redusert for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Xtra skrev:

Når du begynner med slike konspirasjonsteorier er det grunn å anta at du allerede har redusert på medisiner. Som jeg også sa fordleden: Here we go again.

Ja har redusert medisinen, men det er da jeg ser ting klart. Jeg har fått nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja har redusert medisinen, men det er da jeg ser ting klart. Jeg har fått nok. 

Jeg og mange flere her vet at det ikke nytter å diskutere med deg når du ser det du kaller "klart", så det lar jeg klokelig være. Men det er trist å bivåne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Tenkte akkurat det samme som Xtra, nå har du redusert for mye.

Bare fordi jeg ser ting som de er? Ser det klart når jeg ser tilbake også på livet mitt, jeg har aldri hatt fri vilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Eliten er de som styrer verden og bestemmer over folk, vi har ikke fri vilje det er bare en illusjon. Eliten knekker de som ikke passer inn i systemet deres, også kjent som illuminati. 

Tydelig at medisindosen er for lav nå. :blink:

Anonymkode: 10ba7...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

Jeg og mange flere her vet at det ikke nytter å diskutere med deg når du ser det du kaller "klart", så det lar jeg klokelig være. Men det er trist å bivåne.

Er bare så forbanna nå og med god grunn, en gang er det nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Bare fordi jeg ser ting som de er? Ser det klart når jeg ser tilbake også på livet mitt, jeg har aldri hatt fri vilje. 

Når du begynner å røre om konspirasjonsteorier og illuminati tyder det på at du har redusert for mye på medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Bare fordi jeg ser ting som de er? Ser det klart når jeg ser tilbake også på livet mitt, jeg har aldri hatt fri vilje. 

Hvorfor skal du være den som ser det akkurat som det er?

Anonymkode: 10ba7...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tydelig at medisindosen er for lav nå. :blink:

Anonymkode: 10ba7...969

Herregud sier jeg bare. Dere hopper på konklusjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Når du begynner å røre om konspirasjonsteorier og illuminati tyder det på at du har redusert for mye på medisinene.

Ja dere får bare tro det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du være den som ser det akkurat som det er?

Anonymkode: 10ba7...969

Fordi jeg har den gaven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Fordi jeg har den gaven. 

jaja, lykke til, dette går ikke bra. :ph34r:

Anonymkode: 10ba7...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jaja, lykke til, dette går ikke bra. :ph34r:

Anonymkode: 10ba7...969

Men du må davære enig i at å dømme folk ufira diagnose er feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men du må davære enig i at å dømme folk ufira diagnose er feil? 

Jo, men det har ingen ting med at illuminati og eliten ønsker å knekke en.

Anonymkode: 10ba7...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men det har ingen ting med at illuminati og eliten ønsker å knekke en.

Anonymkode: 10ba7...969

De gjør alt for å finne feil, da knekker de folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Bare fordi jeg ser ting som de er? Ser det klart når jeg ser tilbake også på livet mitt, jeg har aldri hatt fri vilje. 

Men føler du deg egentlig bedre nå når du mener å se ting klart? Eller blir det slitsomt/skremmende med disse "klare" tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...