Gå til innhold

Når man dømmes etter diagnose.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det går i arv, derfor er jeg så oppspilt. 

Ja, sykdom går dessverre ofte i arv.

Anonymkode: 10ba7...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    29

  • AnonymBruker

    11

  • Lillemus

    4

  • Villanda

    3

Mest aktive i denne tråden

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det går i arv, derfor er jeg så oppspilt. 

Du hjelper ikke barn og barnebarn ved å kutte ut medisiner, eller redusere for mye og begynne å røre og tulle slik du gjør nå. Heller tvert i mot 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Du hjelper ikke barn og barnebarn ved å kutte ut medisiner, eller redusere for mye og begynne å røre og tulle slik du gjør nå. Heller tvert i mot 

Det å se sannheten hjelper meg og dem også,jeg skal ikke påvirke noen med min tro. Den holder jeg for meg selv, men jeg har mine meninger om ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.8.2018 den 7.02, Villanda skrev:

Hvordan?

 

Med vilje og tankekraft, og går det for langt tyr jeg til andre midler. Og med sannheten selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2018 den 22.18, issomethingwrong skrev:

Det du må forstå, er at for oss andre høres det du sier like sykt ut som dette

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/3j3XJ0/alex-jones-omtales-som-usas-mest-paranoide-mann

Det er jo så vanvittig at man kan jo lure på om han faktisk tror på dette selv? Eller sitter han og dikter bevisst og ler godt når folk tror på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sett litt på hva han sier, ikke dumt!

Det sier litt om deg nå hvis du ikke ser at Alex Jones er en psyk konspiratorisk skrulling, eller en som bevisst manipulerer folk mens han ler på vei til banken.

Anonymkode: 10ba7...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier litt om deg nå hvis du ikke ser at Alex Jones er en psyk konspiratorisk skrulling, eller en som bevisst manipulerer folk mens han ler på vei til banken.

Anonymkode: 10ba7...969

Tror han er seriøs, men tror ikke på alt han sier. Kun noe av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Tror han er seriøs, men tror ikke på alt han sier. Kun noe av det. 

Alex Jones er forøvrig kastet ut av Facebook, Twitter og andre sosiale media nå.

Anonymkode: 10ba7...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alex Jones er forøvrig kastet ut av Facebook, Twitter og andre sosiale media nå.

Anonymkode: 10ba7...969

Ja få tåler sannheten,eliten styrer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2018 den 16.06, stjernestøv skrev:

Fordi jeg har den gaven. 

Ja det er sannelig litt av en «gave» du har fått... not.

Jeg fordømmer deg definitivt ikke på bakgrunn av sykdommen din, men det er vanskelig å forstå at du foretrekker for lite medisin og dertilhørende vrangforestillinger, framfor mer medisin og klarere hode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kayia skrev:

Ja det er sannelig litt av en «gave» du har fått... not.

Jeg fordømmer deg definitivt ikke på bakgrunn av sykdommen din, men det er vanskelig å forstå at du foretrekker for lite medisin og dertilhørende vrangforestillinger, framfor mer medisin og klarere hode. 

Det er når jeg ikke tar medisin jeg føler meg klar i hodet, det er kanskje vanskelig å forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er når jeg ikke tar medisin jeg føler meg klar i hodet, det er kanskje vanskelig å forstå. 

Mulig du føler deg klar i hodet, sånn virker jo sykdommen du har på tankene dine.

Det folk rundt deg ser er imidlertid det stikk motsatte, nemlig at det er uten medisin du blir uklar, forvirret og føler deg mindreverdig og forfulgt. 

Det er vondt å se hvordan du har det uten medisin fra utsiden, og slik er det sikkert for familien din også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kayia skrev:

Mulig du føler deg klar i hodet, sånn virker jo sykdommen du har på tankene dine.

Det folk rundt deg ser er imidlertid det stikk motsatte, nemlig at det er uten medisin du blir uklar, forvirret og føler deg mindreverdig og forfulgt. 

Det er vondt å se hvordan du har det uten medisin fra utsiden, og slik er det sikkert for familien din også. 

Klarer ikke tenke skikkelig på medisiner, ikke føle skikkelig heller. 

Tror ikke familien merker så mye i grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Klarer ikke tenke skikkelig på medisiner, ikke føle skikkelig heller. 

Tror ikke familien merker så mye i grunn. 

Jeg har diskutert en del med deg tidligere når du har redusert eller sluttet med medisin, men denne gangen tror jeg at jeg avstår. Min erfaring er at det ikke er noe vits til å si noe til deg i disse periodene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...